Gears Of War 2 Limited Edition 360 £35.94 delivered @ LoveShop Film
160°Expired

Gears Of War 2 Limited Edition 360 £35.94 delivered @ LoveShop Film

24
Found 10th Nov 2008Made hot 11th Nov 2008
As title, add voucher GIFT10 at basket and free delivery!

21 Comments

Original Poster

Very good price seeing as it is limited edition.

great price

Original Poster

Best ive seen around.

Original Poster

Cheers :thumbsup:

Original Poster

What's the usual price for this limited edition?

Ellis108;3429055

What's the usual price for this limited edition?



Mine cost 44.99on realease day last week. Fine price, However the game ain't great online, found myself playing gears 1 yesterday :thumbsup:

Original Poster

lol, any good on single player?

Personally i thought the single player campaign was ok, not as enjoyable as the first again, I played through the first one at least 15 times, this one I think the 1 run through is enough.

Campaign 7.1/10
Multiplayer 5.8/10

These are just my views though

This is the first gears game Ive played so nothing to compare to - but loving the campaign at the moment! About half way through...

Why has this been expired? My order is processing... code still seems to work...

Original Poster

Im posting a new thread, STILL WORKING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Original Poster

MODS, please un-expire.

supermod

Ellis108;3433725

MODS, please un-expire.



Unexpired now, just use the report button http://www.hotukdeals.com/forums/images/custom_buttons/report.gif to left of deal if it's need doing again, thanks :thumbsup:

Original Poster

I pressed that, cheers :thumbsup:

Original Poster

Im wondering whether to get this.

Ellis108;3434943

Im wondering whether to get this.



There's nothing to think about mate - buy it! Awesome game. Do the story on co-op with a friend. The multiplayer isn't anything on COD4 tho - that won't be touched for a while.

I'd also suggest to those that haven't played Gears 1 - to do that first. :thumbsup:

BTW - Got my LTD edition from Zavvi for £39. That got really hot at the time i recall.

Well worth it for the what is in my opinion the best single player game out on the 360 at the moment.

Original Poster

Cool, I might get this then.

very close second though is Dead Space - love that game! Stopped it to play this though...

Original Poster

lol, dead space does look good!
Post a comment
Avatar
@
    Text