Geeta's Mango Chutney (320g) was £2.09 now £1.04 @ Tesco
235°Expired

Geeta's Mango Chutney (320g) was £2.09 now £1.04 @ Tesco

20
Found 21st Sep 2016Made hot 22nd Sep 2016
This deal ends on Tuesday 11th October

Geeta's Mango Chutney (320g) was £2.09 now £1.04

20 Comments

I like the Geeta's chilli mango chutney flavour, I usually stock up when that paticular flavour is reduced.

This that woman from EastEnders?

Bought this last time it was half price, really nice IMO

pukenukem

This that woman from EastEnders?


Nah that was Mingeeta wasn't it...?

Dont like the whole cloves in them anymore. Never used to have them

Is this panjabi by any chance?

I love the excess oil in these pickles, generally just drink it down..

Gollywood

Dont like the whole cloves in them anymore. Never used to have them



I just pick them out.

scott_safc

Nah that was Mingeeta wasn't it...?



Haven't heard that joke for 19 years.

Still makes me chuckle

Buy the 1.5kg size from Costco - cannot remember the exact price around £5

Lovely stuff.

pukenukem

This that woman from EastEnders?



Haha! That's what I was thinking!

Love this stuff, I'll be stocking up!

firstofficer

Is this panjabi by any chance?I love the excess oil in these pickles, … Is this panjabi by any chance?I love the excess oil in these pickles, generally just drink it down..



​Its a chutney not an oily pickle

Pipcola

Buy the 1.5kg size from Costco - cannot remember the exact price around £5



Yep - was going to say the same - if memory recalls think it may be £3.99

This stuff is bare oily.. Tastes wicked tho.. A specially with lamb biriani..

Just make sure you don't have too much in one go or your coronaries might blocked..

scott_safc

Nah that was Mingeeta wasn't it...?



Haha. Can't beat a good bit of smut.

firstofficer

This stuff is bare oily.. Tastes wicked tho.. A specially with lamb … This stuff is bare oily.. Tastes wicked tho.. A specially with lamb biriani.. Just make sure you don't have too much in one go or your coronaries might blocked..


A specially..?

scott_safc

A specially..?



Typo bruv..

firstofficer

Typo bruv..


Wasn't trying to be a dick, just made me lol when I saw it

scott_safc

Wasn't trying to be a dick, just made me lol when I saw it



Hahaha...
Post a comment
Avatar
@
    Text