Unfortunately, this deal is no longer available
Grade A P30 Pro 128GB £359.99/256GB £379.99 | Note 10 Plus £599.99 | 10 Plus 5G £649.99 | Note 10 £549.99 @ Smartfonestore
299° Expired

Grade A P30 Pro 128GB £359.99/256GB £379.99 | Note 10 Plus £599.99 | 10 Plus 5G £649.99 | Note 10 £549.99 @ Smartfonestore

Expert (Beta)30
Expert (Beta)

Groups

30 Comments
P30 Pro Dual Sim?
I'm tempted by the note10 plus but the S20 plus is about to drop next month...decisions decisions
The Grade A 256gb P30 Pro is a bargain at that price.
Blazzz15/01/2020 17:11

P30 Pro Dual Sim?


They quote: Single SIM (Nano-SIM) or Hybrid Dual SIM (Nano-SIM, dual stand-by)

I guess its going to be a lottery which one you get
Wow, amazing prices, hot!
Is this seller reputable?
Nice find the p30 pro has to be one of the best phones I've had so far hot
MrSwitch15/01/2020 17:51

Yup!


Thank you, sadly all the P30 pro seem to be out of stock
TheAlphaQuinn15/01/2020 17:55

Thank you, sadly all the P30 pro seem to be out of stock


I'll leave it live till the Samsung go, thanks.
I managed to get a P30 Pro; looked like there was only one of each size in stock. I had to replace a stolen Mate 20 Pro so I'm hoping it's as good a phone.
mlevis15/01/2020 18:41

I managed to get a P30 Pro; looked like there was only one of each size in …I managed to get a P30 Pro; looked like there was only one of each size in stock. I had to replace a stolen Mate 20 Pro so I'm hoping it's as good a phone.


Which one, 128 or 256?
I panicked and got the 128.
mlevis15/01/2020 18:50

I panicked and got the 128.


I have the dual SIM 8/128, still trying to fill the storage space after 6 months use.
Banging deal 🔥💥🔥
All gone damn... Nice one switchy
Out of stock already?
Are you punters not worried about the phone potentially becoming obsolete due to the US/Huawei shenanigans?
africanspeed15/01/2020 23:20

Are you punters not worried about the phone potentially becoming obsolete …Are you punters not worried about the phone potentially becoming obsolete due to the US/Huawei shenanigans?


Haha, good one
Haha lol people think hauwei will go bust or what? The fact that p40 is shipping with Android 10 and coming with huawei own new store etc....this as probably made them stronger and sales are still amazing even with this crap going on
Edited by: "1988dave" 16th Jan
1988dave16/01/2020 06:19

Haha lol people think hauwei will go bust or what? The fact that p40 is …Haha lol people think hauwei will go bust or what? The fact that p40 is shipping with Android 10 and coming with huawei own new store etc....this as probably made them stronger and sales are still amazing even with this crap going on


Keep dreaming...
Without the backing of the US, any company or govt is just wasting their time. As much as we all hate to believe it, everyone needs the US to grow their business or economy
africanspeed16/01/2020 07:43

Keep dreaming...Without the backing of the US, any company or govt is just …Keep dreaming...Without the backing of the US, any company or govt is just wasting their time. As much as we all hate to believe it, everyone needs the US to grow their business or economy


Haha you think no one or any country is safe without U.S backing isn't safe omg..seriously ? The fact that China is probably 2 times wealthier than America is lol alone ...you mean without China backing no country is safe
africanspeed16/01/2020 07:43

Keep dreaming...Without the backing of the US, any company or govt is just …Keep dreaming...Without the backing of the US, any company or govt is just wasting their time. As much as we all hate to believe it, everyone needs the US to grow their business or economy


China runs a massive trade surplus with the US. Guess who is really the dependent here?
bozo00716/01/2020 20:39

China runs a massive trade surplus with the US. Guess who is really the …China runs a massive trade surplus with the US. Guess who is really the dependent here?


China can run up as much surplus as they want....the US still rules the world. The US has financial supriority, economic superiority, technological superiority, manpower, defence, resource etc....list goes on. Unfortunately as much as we hate it, this is the world we live in today....so if you're not in bed with Washington you are technically flunked!
1988dave16/01/2020 17:12

Haha you think no one or any country is safe without U.S backing isn't …Haha you think no one or any country is safe without U.S backing isn't safe omg..seriously ? The fact that China is probably 2 times wealthier than America is lol alone ...you mean without China backing no country is safe


If you think the P40 Pro will succeed in the West with no YouTube, Gmail or Play Store access you’re dreaming. Huawei are paying developers to try and stimulate interest but that didn’t work for Microsoft, and I don’t think it’s ever a good sign really.

I don’t think the P30 Pro will get the next version of Android, even though it legally will have access to it (as far as I know) because I don’t think Huawei will have the impetus to bother if there is no movement on the trade ban by then.
Edited by: "TechnoDonkey" 23rd Jan
Techgl15/01/2020 17:19

I'm tempted by the note10 plus but the S20 plus is about to drop next …I'm tempted by the note10 plus but the S20 plus is about to drop next month...decisions decisions


Surely it won’t be anywhere near as cheap as this though?
bozo00715/01/2020 19:02

I have the dual SIM 8/128, still trying to fill the storage space after 6 …I have the dual SIM 8/128, still trying to fill the storage space after 6 months use.


I’ve just swapped my P30 Pro dual SIM 128 for an S10. Had it for six months and I still had about 40GB left, despite loads of YouTube caching, Spotify etc.
Post a comment
Avatar
@
    Text