Gravity Rush Remastered (PS4) - £10.85 @ ShopTo.net
219°Expired

Gravity Rush Remastered (PS4) - £10.85 @ ShopTo.net

34

Groups

34 Comments
Burning hot
Wow this has dropped! £14 cash trade-in at cex!
What's it like, yo?
Sweet as my Meat!!!!!
Scorchio! Got myself a copy.
showing as £16 in basket
Super hot. Cheers
Heat. Nearly bought from base £18!
I've got this via plus on Vita but only played 10% so far, is this worth getting? I mean is it a lot better then the Vita version or not worth it like the sleeping dogs remaster.
Wow, got a dispatch notice already!
Illusionary

Misprice, sadly - it's just been fixed on their site. Regardless, I … Misprice, sadly - it's just been fixed on their site. Regardless, I picked up a copy used for £16 the other day and am enjoying the game so far!


Still showing at £10.95 for me. Just ordered
Hope it gets honoured guys, not ordering as I haven't played the vita version yet despite being a ridiculous price!
Ordered. Absolute bargain, heat added
It's not a misprice - whoever said that - its one of the 'sale' items. I've grabbed it as I was waiting until it went to about 10 quid. They have a few other decent games atm like the Transformer game at just over 12 quid (which I also grabbed as I missed it the other day when it was a bit cheaper)
cannibalwombat

Wow, got a dispatch notice already!



Yeah - Shopto are good for speed as the whole process is automated, so it is has the '5 min dispatch' sign then once you hit order it will be picked, bagged and sent to the post within 5 mins - it even puts a photo on your 'order' page so you can see a picture of it bagged and ready to be sent.

Hopefully I'll get it tomorrow, but knowing the post, it may not be until Monday.
Bargain! Why this is not hot already?!
saucymonk

Still showing at £10.95 for me. Just ordered


Yep, you're right (I deleted my post) - the discount didn't show for me when I first tested it.
Edited by: "Illusionary" 26th Feb 2016
Back order now
Showing as available for back order for me.

Shame as I need it delivered by Tuesday!
expired
Avatar
deleted1431257
This is going to get smoking hot. Great game and great price.
Would've been a great buy but back up to £19.95 now.
kieronmcnab

Would've been a great buy but back up to £19.95 now.


Booooooo! Thought I was going to get REALLY hot on this one! Haha

Oh well, expired!
thanks op got one, even tho I finished it on vita at this price couldnt resist gobe up to £19.85 now btw
is it the same as the Vita ??
expired, 19.99 now
LankySi

Booooooo! Thought I was going to get REALLY hot on this one! HahaOh well, … Booooooo! Thought I was going to get REALLY hot on this one! HahaOh well, expired!



Good find though! And hot for those who got it.
Playing this on the vita at the mo. Decent game
Dispatched
Back to £19 on back order. Scorching for whoever got it for a tenner. Best game I played on the Vita
Managed to nab one, cheers OP.
Nice price! Heat
FantasyDeals

What's it like, yo?



Amazing
turniplord

Yeah - Shopto are good for speed as the whole process is automated, so it … Yeah - Shopto are good for speed as the whole process is automated, so it is has the '5 min dispatch' sign then once you hit order it will be picked, bagged and sent to the post within 5 mins - it even puts a photo on your 'order' page so you can see a picture of it bagged and ready to be sent.Hopefully I'll get it tomorrow, but knowing the post, it may not be until Monday.



​Yes they sent me the sane dispatch email too with a pic attached of a brown jiffy envelope with my name on it. Nice touch.
Post a comment
Avatar
@
    Text