GTA Liberty City Stories remastered (iOS) £4.99 @ App Store.
374°Expired

GTA Liberty City Stories remastered (iOS) £4.99 @ App Store.

17
Found 17th Dec 2015
Supported Devices: iPhone 5 & 6 Series, iPod Touch 6th gen, iPad 4th gen, iPad Air/Air 2, iPad Mini 2/3/4, and iPad Pro

New high resolution textures and character art
Real time lighting and shadows
60 FPS gameplay on iPhone 6s, iPad Air 2 & iPad Pro
Enhanced draw distance
Rebalanced controls for touch-based gaming
Cross-platform cloud saves via the Rockstar Social Club
3D Touch support for multiple control options
Custom soundtrack support*
Physical controller support
Native retina screen support including the iPad Pro
Community Updates

Groups

17 Comments
*To listen to your custom playlist, create a playlist titled "GTALCS," launch the game, and select the radio station "MIX TAPE."

I don't expect this to get hot btw haha
No 60fps on iPhone 6?
Snakeyes646

I don't expect this to get hot btw haha


I think I just pushed it from 99 degrees to 104.

There you go!
Anyone know if its a port of the PSP version or PS2, the ps2 had higher res so more on the screen but full of bugs.
you can play it on an iphone but they still haven't ever released a PC port of these games...missing a trick here..
Heat from me thanks
OMG just wee'd a little. Been waiting for this to come out on Tablet form!! (To go with my MOGA controller) Excellent!!!
Worth it for the Phil Collins concert.
Man, I want this but I'm not paying £5!
thedvdmonster

Worth it for the Phil Collins concert.


Wrong game bro, that's Vice City Stories
thedvdmonster

Worth it for the Phil Collins concert.



I believe the concert is in vice city stories, not liberty city stories, but regardless, not a bad game

EDIT: damn PLEYOR you got there just before me

Edited by: "An0nym0us24" 17th Dec 2015
Ok
This game sucks then.
thedvdmonster

OkThis game sucks then.


Heh, this game was pretty decent. Probably one of my favorite GTA games tbh.
An0nym0us24

I believe the concert is in vice city stories, not liberty city stories, … I believe the concert is in vice city stories, not liberty city stories, but regardless, not a bad gameEDIT: damn PLEYOR you got there just before me


:D.
Damn, won't work on my ipad 3
Will this come to android as well?
Post a comment
Avatar
@
    Text