Just Dance (Wii) £9.99 @ Amazon
316°Expired

Just Dance (Wii) £9.99 @ Amazon

17
Found 20th Dec 2010Made hot 21st Dec 2010
Just Dance for the Wii now reduced to the Black Friday deals price. Don't forget to use your £2.50 flamedeer voucher (sorry if you don't have one).

17 Comments

lol what flamedeer voucher? im still stuck on 2.

badgerrules

lol what flamedeer voucher? im still stuck on 2.


Me too

lol, me too haha

Same price at Play.com if u don't have a voucher but use Quidco x

mod

What's this third Flamedeer voucher nonsense?

Heat BTW - good price for this game

mrman007

Me too


and me

only 5 mins left to find it.

andywedge

What's this third Flamedeer voucher nonsense? :pHeat BTW - good price for … What's this third Flamedeer voucher nonsense? :pHeat BTW - good price for this game



very diplomatic

and me......looked evvvverrrrry where boo hoo oO

HEEHEE I've found all mine :0) lol

great find thanks op

Ahh I was gonna add this to my play.com post from this morning but seeing as I didn't find this in time I'll leave it! Great price eh!

awww was really hoping i'd get the flamedeer voucher great find btw!

Cheers ordered at £7.49 with my flamedeer voucher.

badgerrules

only 5 mins left to find it.



Seen it mentioned in another thread that someone who is part of the promotion said you can still get a flamedeer tomorrow even though says catch 3 before 21/12 so still some time to find one

very good but i got my son a ben 10 dvd with my 2.50 and just paid 19p for it what was good as he dot keep them lone didnt see this

My daughter bought this, thought it was c--p and sold it 2 weeks later.
I had a quick look at it ... and say that its probably overpriced by £9.98.
Avoid.

Expired - £14.99 now
Post a comment
Avatar
@
    Text