504°
EXPIRED
Loaded: Bath Time Poster - £2.99 Loaded Saucy Girls Playing Cards - £2.49 @ Play.com
Loaded: Bath Time Poster - £2.99  Loaded Saucy Girls Playing Cards - £2.49 @ Play.com

Loaded: Bath Time Poster - £2.99 Loaded Saucy Girls Playing Cards - £2.49 @ Play.com

Buy forBuy forBuy for£2.99
GETGet dealVisit site and get deal
as one review puts it:

"Phoawar, shes a bit of alright aint she?! Worth more than £3.99! :)"

74 Comments

what's the point? other than for some singleton to 'knock one out' over, just buy a copy of Razzle and be done with :thumbsup:

what a waste off money,why would i want to pay out for that when i have the real thing at home, the wife lol

Original Poster

tronic;5799819

what a waste off money,why would any one want to pay out for that when i … what a waste off money,why would any one want to pay out for that when i have the really thing at home, the wife lol



pics? :-D

phatboy123;5799825

pics? :-D



what for people like you to pev over

What an enormous ar$e!

Original Poster

tronic;5799846

what for people like you to pev? over



you don't even know me mate, I was joking get a grip.

Reminds me that I had a great nectarine for lunch!!

It's the truth too!!

phatboy123;5799863

you don't even know me mate, I was joking get a grip.



I thought it was funny! Still waiting for the pics tho!

Banned

toonarmani;5799799

what's the point?



Ermm, I think it can be located in your trousers.

So Childish.
I can't beleve people actually display these in their homes?

http://images.play.com/covers/8771071x.jpg

Very HOT :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Tidy Butt..

reminds me, i should eat more fruit, talk about 5 a day, tis a peach and a half that,
could park your bike in that:thumbsup:

somewhere to park your bike i guess

Banned

tronic;5799846

what for people like you to pev over



Sez you who has a avatar of a skelton bending another over

That's what were talking about!

Original Poster

Muwolves;5801049

somewhere to park your bike i guess



lol :-D

umm that reminds me, i have a huge door poster on the back of my open cupboard door

Oops...think I've lost the soap

Walesraider;5801033

Tidy Butt..



Lol. Sound mun, sound.

HOT HOT and HOT:w00t:

If the missus saw you with this you'd feel a right ****!

I Bet She's Broke a Few Toilet Seats in her time!! :whistling:

right click.......save picture as....

hmm, she looks like she might be straining. I did wonder how she produced all those bubbles.

"Let's just get one thing straight...."........ Ahh, that's better! HaHa. :w00t::-D

Been There Seen That Done It And Bought The Tee Shirt . But I Told The Missus No More Posters Voted Cold Coz She's Sooooo Naughtie I May Have To Spank Er .

classy ar5e :-D

Original Poster

Brewer;5801333

"Let's just get one thing straight...."........ Ahh, that's better! … "Let's just get one thing straight...."........ Ahh, that's better! HaHa. :w00t::-D



LOL
have some rep

a rather large posterior, don't think i would be flaunting it lol

tronic;5799846

what for people like you to pev over



This is a picture of tronic's Mrs.

She sure is a looker.

http://h.imagehost.org/0381/Susan_Boyle.jpg

hotter than the sun, not seen a nicer bunghole for a long time

vuittion;5801426

This is a picture of tronic's Mrs.She sure is a looker.



see what happens if you live too far north and eat wallpaper paste for brekkie . they stick labels on your front coz you got colditz:p

tronic;5799846

what for people like you to pev over



Yes.

keito star;5801040

could park your bike in that:thumbsup:



Yer MOTOR bike :-)

tronic;5799846

what for people like you to pev over



Yes.

Who exactly is that?

keito star;5801040

reminds me, i should eat more fruit, talk about 5 a day, tis a peach and … reminds me, i should eat more fruit, talk about 5 a day, tis a peach and a half that,could park your bike in that:thumbsup:



I'd like to park something there but its not my bike :w00t:

I'm so disgusted by this that I've ordered 3 copies.
Post a comment
Avatar
@
    Text