264°
EXPIRED
Lovers Guide Collection: 7 DVD: Box Set only £9.99 + Free Delivery/Quidco/And a Very Happy Partner @ HMV
Lovers Guide Collection: 7 DVD: Box Set only £9.99 + Free Delivery/Quidco/And a Very Happy Partner @ HMV

Lovers Guide Collection: 7 DVD: Box Set only £9.99 + Free Delivery/Quidco/And a Very Happy Partner @ HMV

mod
Buy forBuy forBuy for£9.99
GETGet dealVisit site and get deal
Box set featuring a plethora of adult educational programming. Includes 'The Original Lovers' Guide', 'Making Sex Even Better', 'Better Orgasms for Men', 'Better Orgasms for Women', 'The Essential Lovers' Guide', 'Secrets of Sensational Sex' and 'What Women Really Want'.

50 Comments

good price

Excellent find, love the title!

"What women really want"
That's gonna be a LONG Dvd, does it come with free ear plugs! :lol:

Just know how to use your fingers, private part and mouth, U will be fine lol!

andyyorks;4345015

"What women really want" That's gonna be a LONG Dvd, does it come with … "What women really want" That's gonna be a LONG Dvd, does it come with free ear plugs! :lol:



Is that the one with Mel gibson in? Whats that doing in there? :thinking:

Remember it's the motion of the ocean!

andyyorks;4345015

"What women really want" That's gonna be a LONG Dvd, does it come with … "What women really want" That's gonna be a LONG Dvd, does it come with free ear plugs! :lol:



This must qualify for the best ever 1st post.

:giggle:

If you want to get chance to use the ideas in the DVD's I'd suggest saying you bought it for yourself to see how you could improve for your partner's benefit - extra brownie points! (and no cold shoulder for the implied inadquacy!!)

Haha it's on 69 degrees of heat, no-one touch it!

Shekz0r;4345175

Haha it's on 69 degrees of heat, no-one touch it!



Isn't that a sex act ?

What's an orgasm by the way ?

Some sort of microscopic life ?

I'm confused .

andyyorks;4345015

"What women really want" That's gonna be a LONG Dvd, does it come with … "What women really want" That's gonna be a LONG Dvd, does it come with free ear plugs! :lol:



i heard this was a 28dvd boxset!

The last time I saw about one of these, it was a description of a vulva! I thought that was a load of rubbish really, because it didn't explain about the alternator, indicators, or how to change the wheels efficiently! Last time I buy a DVD from pound-stretcher!

BTW - the content is 'hardcore' in that the DVD features man-parts and lady-parts in states normally reserved for internet sites or 'Private Shops'.

Apols for any offence caused... Not sure if I can put this in more PG terms (sorry mods...)

andyyorks;4345015

"What women really want"



http://farm3.static.flickr.com/2176/2083713742_29a56b5a11.jpg

PJR;4345252

Isn't that a sex act ?



No.

Shekz0r;4345493

No.



Looks like you need this DVD for some education :roll: tee hee

Does anyone know if there's a HD DVD or Bluray version out

I worked at Virgin (tee hee) in the 90's and remember the launch of this video clearly. We had a steady stream (tee hee) of punters (hoo hoo) who were keen to stress they were buying it "just to see what all the fuss was about, ahem, cough". Just goes to show how bizarrely nannified the UK was (and is? I have no idea since the internet came along) where the hottest action available was some nasty Electric Blue ripoff nonsense. What it has done to our collective psyches heaven knows, it probably explains my utterly bizarre behaviour.

haha cheap porn woop woop :w00t:

Banned

Orgasmic price!

There's plenty of free 'adult' material on the net that can teach you MUCH more than this ever will.

Still an OK price for what it is I suppose.

andyyorks;4345015

"What women really want"



http://i41.tinypic.com/25yx2t1.jpg

Original Poster mod

horsepills;4346132



I can't give you any more rep, I need to spread a bit of love before I can give you some more...but that's the third time you've made me laugh tonight:thumbsup::w00t:

andywedge;4346139

I can't give you any more rep, I need to spread a bit of love before I … I can't give you any more rep, I need to spread a bit of love before I can give you some more...but that's the third time you've made me laugh tonight:thumbsup::w00t:



It is a really nice iron though, isn't it? My missus would love it I'm sure (though I don't think I'll buy her one :oops:)

have some heat & rep yourself!

andyyorks;4345015

"What women really want"



http://www.cleanfreak.com/Qstore/custom/mop_bucket_package_lg.jpg

these were £12.99 each on vhs ... I remember being so happy about buying eps 1&2 for £20 !!

definitely "wife-friendly" material, and good for a snuggle in front of the tv. :friends:

jonny2k1;4345058

Just know how to use your fingers, private part and mouth, U will be fine … Just know how to use your fingers, private part and mouth, U will be fine lol!



best techniques for winning an argument i've ever heard!

I bought this last time when it was on offer for like 7 pounds delivered. Dont hold your breath IMO the whole series is very boring and out dated, its like watching a documentary from the 70's...

But for the price its good but not for the content.

Great for teaching my kids sex ed- thanks!

Blanco;4346607

Great for teaching my kids sex ed- thanks!



:shock:

Banned

haha obviosuly some men just have no idea haha.... onot bad price lol!!

slimzee;4346555

I bought this last time when it was on offer for like 7 pounds delivered. … I bought this last time when it was on offer for like 7 pounds delivered. Dont hold your breath IMO the whole series is very boring and out dated, its like watching a documentary from the 70's...But for the price its good but not for the content.


Have things changed at all. Am I missing something. Is there a new way that I don't know about. If so, can anyone recommend a DVD to show me the new way........

who needs DVD's.. you just need good fingers.. and be able to talk to them aabout sex.. what they like where they like and how much of it.. bobs your uncle.. you'll have them screaming...

cannyscot;4345485



Nah "What women really want"........ 10".....so i'm led to Believe!!

It's funny... I bought this last time it was on offer and haven't even got around to unwrapping it yet!

Stupid life...

andywedge;4346139

Free Delivery/Quidco/And a Very Happy Partner





i bought this last time and got a slap for buyin porn :-D:-D

I was going to post this last week but I didn't want to be premature :oops:

Banned

if anyone wants to try this out with me...hollaaa

Nice one :thumbsup:

Speaking as a gay person not really my thing!! But good price all the same. I'd hope as a woman I'd already know 'what women really want' but you'd have to ask my g/f really!!
Post a comment
Avatar
@
    Text