270°
EXPIRED
Mass Effect trilogy pc £7.99 cd keys
Mass Effect trilogy pc £7.99 cd keys

Mass Effect trilogy pc £7.99 cd keys

Buy forBuy forBuy for£7.99
GETGet dealVisit site and get deal
A good deal to catch up before mass effect 4

15 Comments

Origin keys
Edited by: "J1135" 27th Feb

Original Poster

J1135

Origin keys


Yeah, dont think steam has all 3 games

wow soooo cheap so much value for money there! these games I completed and that is rare. awesome

Mass Effect 2 is still free btw, you can grab it on the On House section on Origin

Moonky

Mass Effect 2 is still free btw, you can grab it on the On House section … Mass Effect 2 is still free btw, you can grab it on the On House section on Origin



​yeah but you have to play 1 first for the story line?! i cannot remember what i did. remember some giant lizard creature blasting off into space!

jameshothothot

​yeah but you have to play 1 first for the story line?! i cannot remember … ​yeah but you have to play 1 first for the story line?! i cannot remember what i did. remember some giant lizard creature blasting off into space!



​Or you can just buy or use origin points to get the Genesis DLC for ME2. This allows you to play an interactive comic version of ME1 to catch up with the story and make all the important decisions which affect ME2 without having to go through the whole of ME1.

But great price though for all 3.
Edited by: "Enet" 27th Feb

nice find op, heat added

£5.98 on instant gaming. I know some folks have an issue with how they ask for your driving licence or whatever. But I've never had an issue. instant-gaming.com/en/…gy/

How longs the campaign for all 3? Under 100 hours?

I hit cold by mistake sorry. didn't mean to!

Original Poster

Trilogy

How longs the campaign for all 3? Under 100 hours?


75 hours ish

washer010

75 hours ish



Nice, thanks. Dont wanna spend too much time playing theough them so that should be ideal X)

Trilogy

How longs the campaign for all 3? Under 100 hours?



Under 100 hours if you dont go for most of the Side missions as well.

Otherwise over 100 hours if you take your time to miss nothing.

HotdogginJNR

Under 100 hours if you dont go for most of the Side missions as … Under 100 hours if you dont go for most of the Side missions as well.Otherwise over 100 hours if you take your time to miss nothing.



Oh man.. im a sucker for side quests and trophies lol

A quick google search for "Mass Effect Trilogy" finds a well known key reseller for £6.13
Post a comment
Avatar
@
    Text