Mr Porter Sale  has started
54°Expired

Mr Porter Sale has started

16
Found 28th Dec 2014
Mr Porter sale has started ! For someone interested in luxury brands with discounts up to 50%.

16 Comments

No doubt some deals for those with cash splashing around but what's in a name when for Example: WOVEN BUTTONHOLE FLOWER PIN
Was £120 Now £72. 40%off.......

River island sells an identical version..... £2 in the sale!

Haters gonna hate

This is a proper, highly recommended sale.

I buy from here in every sale. It has great quality brands, not like the Hollister or Superdry crap you might wear once and bin.

Sure it might cost more than most might spend in a Next Dale, but it will last a damn sight longer.

Worth waiting too for the deeper discounts at 70 and 80% off after a few more weeks

Original Poster

Comment

Kidsteruk

This is a proper, highly recommended sale. I buy from here in every … This is a proper, highly recommended sale. I buy from here in every sale. It has great quality brands, not like the Hollister or Superdry crap you might wear once and bin.Sure it might cost more than most might spend in a Next Dale, but it will last a damn sight longer. Worth waiting too for the deeper discounts at 70 and 80% off after a few more weeks



yeah agreed. the last summer sale i bought a burberry wallet on the first day of their sale and it went further down a week after

Original Poster

Comment

Nanajane

Hi I might be wrong (if so apologises) but this took me through to an … Hi I might be wrong (if so apologises) but this took me through to an identical survey, which in a later post turned out to be a subscribed gaming site. Is anyone else experience this?Happy New YearJane



Hi. you can just go directly to the website mrporter.com

qqq_43

CommentHi. you can just go directly to the website mrporter.com



Hi I must apologise... I have been told this might have occured because of a virus on my computer which I am trying to recitfy at the moment. Really sorry
Happy New Year
Jane

Kidsteruk

This is a proper, highly recommended sale. I buy from here in every … This is a proper, highly recommended sale. I buy from here in every sale. It has great quality brands, not like the Hollister or Superdry crap you might wear once and bin.Sure it might cost more than most might spend in a Next Dale, but it will last a damn sight longer. Worth waiting too for the deeper discounts at 70 and 80% off after a few more weeks



I've waited in the past and regretted it. Everything I liked no longer had any decent sizings (only XS or XXL), or the stuff that was left was horrible.

There are some really nice pieces on there, but some of the prices can be ridiculous

Banned

Ive read the above threads and I agree that luxury/ quality goods are worth paying extra for.

But £370 for plain flip flops in the SALE.

Made from normal rubber (which is not expensive).

mrporter.com/en-…541

how can this company justify that?

Original Poster

Comment

spottydotty

Ive read the above threads and I agree that luxury/ quality goods are … Ive read the above threads and I agree that luxury/ quality goods are worth paying extra for. But £370 for plain flip flops in the SALE. Made from normal rubber (which is not expensive).http://www.mrporter.com/en-gb/mens/valentino/havaianas-alligator-and-rubber-flip-flops/409541how can this company justify that?



because It's valentino haha

yeah most of the things are very expensive.. i guess It's personal preference.

For some reason I thought delivery was free with them, its not - pity

Original Poster

Comment

Redking

For some reason I thought delivery was free with them, its not - pity



it is free now for this sale period. initially it shows that you have to pay some amount for delivery but after you log in and at the final page, it will show that it is free for standard delivery.

qqq_43

Commentit is free now for this sale period. initially it shows that you … Commentit is free now for this sale period. initially it shows that you have to pay some amount for delivery but after you log in and at the final page, it will show that it is free for standard delivery.



Not for me, when I get to the final page (where I enter my payment details) the cheapest delivery option is still express which is £5. There must be some sort of minimum spend requirement

Banned

qqq_43

Commentbecause It's valentino haha yeah most of the things are very … Commentbecause It's valentino haha yeah most of the things are very expensive.. i guess It's personal preference.



its made with REAL alligator. That's why they're usually £500 odd.

the poor blighters.

qqq_43

Commentit is free now for this sale period. initially it shows that you … Commentit is free now for this sale period. initially it shows that you have to pay some amount for delivery but after you log in and at the final page, it will show that it is free for standard delivery.



I contacted them and they confirmed that they are not offering free shipping during the sale period

Original Poster

Comment

Redking

I contacted them and they confirmed that they are not offering free … I contacted them and they confirmed that they are not offering free shipping during the sale period



what?? i Literally purchased something before posting this and i had a free delivery. thats weird.

Sale is now up to 70%, some decent bargains there now
Edited by: "Redking" 8th Jan 2015
Post a comment
Avatar
@
    Text