383°
EXPIRED
Mrs Crimbles Large Chocolate Macaroons 80p @ Sainsbury's
Mrs Crimbles Large Chocolate Macaroons 80p @ Sainsbury's

Mrs Crimbles Large Chocolate Macaroons 80p @ Sainsbury's

Buy forBuy forBuy for£0.80
GETGet dealVisit site and get deal
Saisburys local on Lothian Rd (Morrison St) had these on offer for £1 ...which is normally pretty good ...but they scanned at 80p !

24 Comments

These are lush

Original Poster

They sure are

Original Poster

https://app.box.com/s/gtn4ppn7aabyhe5tsmsi

80p is the national offer price atm.

I've lost count of how many packs Have fallen into my basket recently....

Original Poster

The shelf price said £1 ...which was already reduced from a higher price . It defo didnt say 80p on the shelf

Love these. Great find op

Savers shops sell Mrs Crimbles Coconut Rings for £1 but with these there's no hole in the middle and they're 20p less!!! lol

Original Poster

well madmary ...there are some daft folk who will pay more just to get their hole

These are lush, hot from me .

joldinash

well madmary ...there are some daft folk who will pay more just to get … well madmary ...there are some daft folk who will pay more just to get their hole



Lol!

Banned

little bites of heaven!

I'm gonna bag me some of these 80p bad boys tomorrow.

Banned

are they delicious enough ?

Lovely and they're gluten free!

luxmarket

are they delicious enough ?



Why yes, yes...I do believe they are! X)

and half the size of what they were "when I was a lad"

Totally delicious - I love 'em

Damn it! I thought I'd managed to break my addiction for these, then some thoughtless, selfish person shows me an offer for them.......
Off to buy now.....
Cheers OP.

Is there any evidence to prove that Mrs Crimble actually made these?

sarell

and half the size of what they were "when I was a lad"



Or is it you are twice the size?

Cue Father Ted and Father Dougal in a caravan.......

Original Poster

sarell

and half the size of what they were "when I was a lad"

You're thinking of wagon wheels;)

joldinash

You're thinking of wagon wheels;)



no I ain't

dvdvicar

Or is it you are twice the size?Cue Father Ted and Father Dougal in a … Or is it you are twice the size?Cue Father Ted and Father Dougal in a caravan.......



i am indeed twice the size of what i was ..........

42 years ago

Banned

Deadman

Why yes, yes...I do believe they are! X)


How many can you eat at once?
Post a comment
Avatar
@
    Text