Need For Speed Carbon £56 @ Pixmania
-57°Expired

Need For Speed Carbon £56 @ Pixmania

16
Found 15th Apr 2008
Great Deal !!!!!

Need for Speed Carbon lets you take part in exhilarating but dangerous races! As a team manager, you will have to show that you have total control of the road ahead to beat your rivals. Sick and tired of war on the streets, the police will do everything to try and put you behind bars. These courses are also available on the Canyon Carbon, a place where each bend is potentially lethal! You can even customise your vehicle and design or model your team's cars. Thanks to AutoSculpt technology, you can change your racing cars to best suit your style!

16 Comments

This a joke?

Original Poster

rozza38;1894897

This a joke?



?

it has to be, as cdwow are doing it for £20.49

Sorry OP, you forgot to add shipping which can be as low as £4.10 apparently, still, breaking the £60 barrier ! ! !

lol bargain

Original Poster

mbgringo;1894909

Sorry OP, you forgot to add shipping which can be as low as £4.10 … Sorry OP, you forgot to add shipping which can be as low as £4.10 apparently, still, breaking the £60 barrier ! ! !



Oh yeah sorry... Still a great deal mind you!!!! :-D

wasted post

quality game for £60!!:w00t:

Gamespot gave it a whopping 7.4/10 and PSM3 magazine 58%

Please let it be in stock!!

Please note you can get a better deal on this game from Welsh Direct - ]£76.91 (including delivery).


So I've gotta vote this cold, sorry.

Original Poster

nightswimmer;1895162

Please note you can get a better deal on this game from Welsh Direct - … Please note you can get a better deal on this game from Welsh Direct - ]£76.91 (including delivery). So I've gotta vote this cold, sorry.



haha

WOW they overprice games badly i wonder if they even sell!?

wow what a deal im gonna buy 2

nightswimmer;1895162

Please note you can get a better deal on this game from Welsh Direct - … Please note you can get a better deal on this game from Welsh Direct - ]£76.91 (including delivery). So I've gotta vote this cold, sorry.



Shouldn't you vote it hot then ? ! ? ! I'm confused!!!!!! :w00t:

mbgringo;1895208

Shouldn't you vote it hot then ? ! ? ! I'm confused!!!!!! :w00t:



Oh, is that how it works? Sorry, going by the OP's 'deal' I thought I was on BizzaroUKDeals. My mistake. :oops:

Original Poster

nightswimmer;1895245

Oh, is that how it works? Sorry, going by the OP's 'deal' I thought I was … Oh, is that how it works? Sorry, going by the OP's 'deal' I thought I was on BizzaroUKDeals. My mistake. :oops:



Oh damn i posted on the wrong website!!!! Sorry! :oops:

nightswimmer;1895162

Please note you can get a better deal on this game from Welsh Direct - … Please note you can get a better deal on this game from Welsh Direct - ]£76.91 (including delivery). So I've gotta vote this cold, sorry.



Only just over 3 times more expensive than cdwow......and that deal does include delivery....

I think you're being a bit harsh on welshdirect.com!

Yawn.
Post a comment
Avatar
@
    Text