Nerf N-Strike Raider CS-35 @ Argos, AMAZING PRICE, was £31.99 now ONLY £15.99!!
683°Expired

Nerf N-Strike Raider CS-35 @ Argos, AMAZING PRICE, was £31.99 now ONLY £15.99!!

63
Found 18th Dec 2011
These are around £20-£30 everywhere still.Link for darts on offer..hotukdeals.com/dea…986
Amazon £26.99
ToysrUs £24.99
As always these have great reviews! This one holds 35 bullets so no constant reloading. I think i will regret reserving one of these but its xmas so a kids gotta do what a kids gotta do.
Nerf N-Strike Raider CS-35.

Create your own missions with this Nerf CS-35 dart gun. Spring up on your enemies and stun them into submission with the rapid fire blaster. Your opponent stands no chance against this precision blaster!

Take your missions to the next level.
The ultimate rapid fire blaster with a new drum magazine that holds 35 darts and collapsible stock.
Includes drum magazine, stock and 35 darts.
For ages 6 years and over.
WARNING(S):
Not suitable for children under 3 years old.
Community Updates

Groups

63 Comments
Plenty in stock by me.
Really good price
just reserved thanks
I've got two of these, they are great! Good price too. I paid £17 for mine off Amazon earlier this year
I am glad i have reserved one as you guys seem happy with the gun.
How often do they jam? I read on a couple of reviews this can happen or is it just idiots that dont load it properly?
Fantastic deal. Thanks to the op, you've just completed the Christmas jigsaw for our son! Have some well deserved heat!!!!
Edited by: "kernowdevil23" 18th Dec 2011
Sooo tempted! lol
reserved, thanks a lot, fantastic price!
Hot
How is this not hotter??!!
kernowdevil23

How is this not hotter??!!



Many people out shopping today and there are so many deals posted now its easy for them to get missed.

I picked mine up today from Luton. There was someone next to me asking if i had reserved mine from Hot Deals! oO

Was it anyone from here i wonder lol
Lmao, i'm 17 and I'm thinking of buying this for myself. Should I? Or is this only recommended for children?
mymymy

Many people out shopping today and there are so many deals posted now its … Many people out shopping today and there are so many deals posted now its easy for them to get missed.I picked mine up today from Luton. There was someone next to me asking if i had reserved mine from Hot Deals! oOWas it anyone from here i wonder lol




You're famous! I really really really want to buy this, but just can't justify it! who would i play with?
might just have to get one .... for the kids honest ........
They are for any age - my 45 year old husband just bought one! The kids are jealous!
Get one!
I've got two. Brilliant fun. You may wat to stockup on some spare darts though.....
Just reserved one
williampriv

Lmao, i'm 17 and I'm thinking of buying this for myself. Should I? Or is … Lmao, i'm 17 and I'm thinking of buying this for myself. Should I? Or is this only recommended for children?



If you havnt alrerady got one then you are the odd one out.
Saintledger

You're famous! I really really really want to buy this, but just … You're famous! I really really really want to buy this, but just can't justify it! who would i play with?



Believe me, when you get it out you will be amazed at how many people have these. The adults paly accross the road, ducking behind cars, looks like fun.
I didnt know there was a rapid fire one until i found this deal. I cant imagine how bad its gonna hurt with 35 of the bladdy things hitting me. oO
I'm 25 and own 4 Nerf guns and I swear I'm not a virgin either. oO
When they jam up they are a sod!
Great price but not the model I would have.
Just reserved, hot from me.
mymymy

Believe me, when you get it out you will be amazed at how many people … Believe me, when you get it out you will be amazed at how many people have these. The adults paly accross the road, ducking behind cars, looks like fun. I didnt know there was a rapid fire one until i found this deal. I cant imagine how bad its gonna hurt with 35 of the bladdy things hitting me. oO



lol, ok you've convinced me! I feel I've deserve an impulse buy, I've been very good this year... well that's a lie but I'm still getting it!

Oh and someone better arrange a hot deals nerf gun death match day of fun! Children also welcome :P
Edited by: "Saintledger" 18th Dec 2011
Have some heat ordered extra whistle darts £5 off too with voucher. that's my kid sorted now for the vortex for myself
hot from me
forget whistle darts apparently wrong ones
worse nerf cuz range is ****
Hot
Reserved thanks :o)
You'll have your eye out with that!!!
That price hurts!!!! I paid a lot more than this only a couple of weeks ago.
teddyfromyorkshire

That price hurts!!!! I paid a lot more than this only a couple of weeks … That price hurts!!!! I paid a lot more than this only a couple of weeks ago.



If you order another one it will even out the costa bit.
teddyfromyorkshire

That price hurts!!!! I paid a lot more than this only a couple of weeks … That price hurts!!!! I paid a lot more than this only a couple of weeks ago.



Was £31.99...
Think am gonna stock up on ammo now as i have just reserved another one.

As for the whistler darts, they fire the same but dont always make a noise. Sometimes they all make noise then others they dont. I dont know if they work better in different temps.
Good to see all the big kids are happy.
i prefer russian AK47
got my boy this last xmas its well good, does get jammed sometimes u just have to look after the bullets
Bought one in the summer for sround £35 - good range etc. just a chew to load so many darts - but once in - brilliant!!! - definate heat @ £15
B******s - gotta get one at this price ! - me and my five year old gonna sort out our differences! - just got the samsung mini galaxy too (from argos - deal of day!) - let's see if he can phone childline before i shoot 35 of these badboys at him!
just kidding - obviously! - i'm really gonna shoot the missus with them! LOL
Reserved 1 for my 15 yr old. Joins his collection. Thanx.
Edited by: "potty_paula" 19th Dec 2011
hot deal, just reserved, my 4 year old is gonna have a tough time getting it of me!
Edited by: "gurtat" 19th Dec 2011
Post a comment
Avatar
@
    Text