131°
EXPIRED
Nintendo Wii plus Super Smash Bros. Brawl £180 in-store @ Zavvi Woking
Nintendo Wii plus Super Smash Bros. Brawl £180 in-store @ Zavvi Woking

Nintendo Wii plus Super Smash Bros. Brawl £180 in-store @ Zavvi Woking

Buy forBuy forBuy for£180
GETGet dealVisit site and get deal
Good deal for those who haven't yet got a Wii or want to avoid usual Xmas rush.

In-store only (this was the Woking branch in Peacocks Centre)

13 Comments

please dont mention xmas in June!

same price at Milton Keynes....

Do you still get Wii Sports with it also?

yes you do ^^

people still buy Wii's with the price the xbox 360 is going for? damn, how sad... my brother bought one, and i bought a xbox 360, his console is collecting dust by the plasma, my xbox is over heating from excessive play lol.

kentc81;2416611

please dont mention xmas in June!



haha, true! don't think there will be a rush for anything this year, the credit crunch got nearly everyone.

teddyshady;2421963

people still buy Wii's with the price the xbox 360 is going for? damn, … people still buy Wii's with the price the xbox 360 is going for? damn, how sad... my brother bought one, and i bought a xbox 360, his console is collecting dust by the plasma, my xbox is over heating from excessive play lol.



i own both and both get played tho the wii is def more for having friends around

Banned

^ Depends what you're after though.

I bought a Wii on release date purely for this game, but with so many pushbacks I sold it and bought a 360. Defintely will be jumping on this if the stores in London carry this offer. Confirmation anyone?

tbh i find this game very strange, not what i was expecting at all

it should be nationwide but i will confirm for you later

Hot deal this would normally be £199.99 in Zavvi

Do you get an extra 10% off with a Virgin credit card too?

seems like a good deal. Am after this.

friendlyfire321;2423853

Do you get an extra 10% off with a Virgin credit card too?



yep:thumbsup:
Post a comment
Avatar
@
    Text