Nintendogs 3ds game bulldog £2.99 Zavvi ebay outlet
43°Expired

Nintendogs 3ds game bulldog £2.99 Zavvi ebay outlet

76
76 Comments

mod

Fixed the link firewall

all gone

Oos

Expired

"This listing has ended."

sold out!!

bought 30....family and friends sorted

someone bought 100
Edited by: "royals" 12th Jun 2011

Damn that was quick oos

14.99 on amazon

Bought 10. Trade in value £18 at HMV. Nice little earner if it pays off.

And I don't want to hear all the high and mighty crap about trying to make a quick buck.

Mikey91

Bought 10. Trade in value £18 at HMV. Nice little earner if it pays off. … Bought 10. Trade in value £18 at HMV. Nice little earner if it pays off. And I don't want to hear all the high and mighty crap about trying to make a quick buck.



nice 1! i just missed out i probably would do the same thing too anyway:p


Mikey91

Bought 10. Trade in value £18 at HMV. Nice little earner if it pays off. … Bought 10. Trade in value £18 at HMV. Nice little earner if it pays off. And I don't want to hear all the high and mighty crap about trying to make a quick buck.



You said it yourself. No need for us to say it.

would they honour it anyway?

kaishou

You said it yourself. No need for us to say it.



Yeah you don't. Besides, I was the last one to get in so didn't take any copies off anyone. Anyway, I'm not holding out too much hope of it being honoured. Clearly a misprice.

Mikey91

Bought 10. Trade in value £18 at HMV. Nice little earner if it pays off. … Bought 10. Trade in value £18 at HMV. Nice little earner if it pays off. And I don't want to hear all the high and mighty crap about trying to make a quick buck.

lumsar31

would they honour it anyway?



So true, Although must admit I would have been tempted to do the same...



And knowing zavvi ebay outlet... Most likely a mispricing and will be a 50/50 on whether people will be receiving cancellation emails...

Mikey91

Yeah you don't. Besides, I was the last one to get in so didn't take any … Yeah you don't. Besides, I was the last one to get in so didn't take any copies off anyone. Anyway, I'm not holding out too much hope of it being honoured. Clearly a misprice.



Lmao
Sorry I just have to say, if you were the last one to get in, and you purchased 10, you clearly took 9 copies away from genuine buyers aha

problem is when trading in at hmv, they usually only accept one of every game of someone, so people are best to just sell them to cex or amazon

oliver3125

problem is when trading in at hmv, they usually only accept one of every … problem is when trading in at hmv, they usually only accept one of every game of someone, so people are best to just sell them to cex or amazon



Yeah that's also a good point. Even CEX get funny if you're trying to sell them more than 5 of the same item I believe...

SamRawr

LmaoSorry I just have to say, if you were the last one to get in, and you … LmaoSorry I just have to say, if you were the last one to get in, and you purchased 10, you clearly took 9 copies away from genuine buyers aha



If it were the last copies, then yeah I did. If they just took it down as they realised their mistake then I didn't.

Besides, at least I'm honest, I can't see royals needing 30 for 'friends and family' lol

Mikey91

If it were the last copies, then yeah I did. If they just took it down as … If it were the last copies, then yeah I did. If they just took it down as they realised their mistake then I didn't. Besides, at least I'm honest, I can't see royals needing 30 for 'friends and family' lol



Hey hey I'm not judging! Like I said I probably would've done the same
But I see what you were trying to say now, and I believe that to be the case...
And lmao true, but yeah just be careful trading them in, I remember the whole Tesco ordeal where they threatened to ban people who took advantage and were trading in too many of the same game LOL

SamRawr

So true, Although must admit I would have been tempted to do the … So true, Although must admit I would have been tempted to do the same...And knowing zavvi ebay outlet... Most likely a mispricing and will be a 50/50 on whether people will be receiving cancellation emails...




and ill give them bad feedback - so should everyone else - this should suspend Zavvi's account on ebay according to the new rules.....which have affected me......ebay totally suck....their new policies are a joke for sellers..

1022 rated 100%, 5 or near for all dashboard items, ebayer seller for 8 years and powerseller for 2 years (2004-2006).....all feedback on all pages full of praise but according to ebay ive received some 1 or 2 out of 5 ratings......where!!???

ebay is run by idiots.....they restricted my account for no reason whatsover and ive got wait till 20/6 - pathetic customer service - the best bit - in order to resolve this issue i have to sell 24 items and get perfect feedback for everything.....but as I said to the dims**ts how do i do that if youve restricted my bl**dy account - idiots!!

I run my own business and if i treated my customers like this id go bankrupt

apparently as a seller now, if you received THREE 2/5 for say postage delay (ridiculous, since when have i been responsible for Royal Mail!!) out of 400 sales (yes 400) your account will be restricted, do this twice and its suspended....hahahahahahaha!

If Zavvi dont send the items and they dont restricted Zavvi's account, i shall be sending a formal complaint to ebay and watchdog as Zavvi have flouted the rules whereas i havent! - i would also argue that this would be unfair business practice (if i was selling the same item at the same price ebay would come down heavier on me than Zavvi) and it may be illegal under company law - will have to check as auctions are always a bit different - at least it would be ethically wrong
Edited by: "royals" 12th Jun 2011

rofl someone bought 70 copies. That's £209.30. Seriously the things people do for money lol.

kaishou

rofl someone bought 70 copies. That's £209.30. Seriously the things … rofl someone bought 70 copies. That's £209.30. Seriously the things people do for money lol.



that same person bought a further 30!

I must have got the last 5. Although it went through as 10 so has charged £30 yet it's showing as 5 quantity in eBay. Karma? I'll see if they dispatch all 10 or just the 5

And Sam - I have plenty of places in town to take to get credit or cash tbh.

That's cool Mikey, was just giving you a heads up
And I must agree, eBay are a pile of **** and it's always the little people who suffer >.

kaishou

rofl someone bought 70 copies. That's £209.30. Seriously the things … rofl someone bought 70 copies. That's £209.30. Seriously the things people do for money lol.




nope they bought 100....70+30

i was gonna buy abother 71 too, just to beat hime...hahaha...but theyd sold out....unlike him i do smaller orders......big orders are less likely to be honoured.

Mikey91

I must have got the last 5. Although it went through as 10 so has charged … I must have got the last 5. Although it went through as 10 so has charged £30 yet it's showing as 5 quantity in eBay. Karma? I'll see if they dispatch all 10 or just the 5And Sam - I have plenty of places in town to take to get credit or cash tbh.




maybe they only had 5 left....seems odd though

royals

nope they bought 100....70+30i was gonna buy abother 71 too, just to beat … nope they bought 100....70+30i was gonna buy abother 71 too, just to beat hime...hahaha...but theyd sold out....unlike him i do smaller orders......big orders are less likely to be honoured.



With this company, any order is less likely to be honoured...

Original Poster

andywedge

Fixed the link firewall



Thanks Andy, I'll get the hang of it eventually!

Glad a few people managed to get some.

royals

maybe they only had 5 left....seems odd though



More than likely. Just strange that paypal still accepted the payment for 10. If they don't deliver all of them then Ill ask them to refund half of the money or open a dispute in paypal

SamRawr

That's cool Mikey, was just giving you a heads up :)And I must agree, … That's cool Mikey, was just giving you a heads up :)And I must agree, eBay are a pile of **** and it's always the little people who suffer >.<




yeh used to be good...now its run by a bunch of arrogant american stupid idiots.....honestly in 2003 you could list something in seconds, now its can take 30 mins......category 1, 2...200, description, EAN number.....wtf....im just a ruddy one man who wants to sell for fun not a flaming business......as a buyer people dont care fill in anything but dont realise the impact

people running ebay think theyve got all the time in the world

not only that they say i need to improve some areas but CANT provide me with the facts......honestly which school of business improvement did they go to...clearly happy customer, 100% honesty, 100% feedback isnt enough

its a bit like saying to Barcelona team, yes you won the champions league final 10-0 but you lost because your socks werent pull up 100% of the time, only 99.99%

WHy couldn't you assholes just buy 1 so the rest of us could get one. Dicks.

royals

yeh used to be good...now its run by a bunch of arrogant american stupid … yeh used to be good...now its run by a bunch of arrogant american stupid idiots.....honestly in 2003 you could list something in seconds, now its can take 30 mins......category 1, 2...200, description, EAN number.....wtf....im just a ruddy one man who wants to sell for fun not a flaming business......as a buyer people dont care fill in anything but dont realise the impactpeople running ebay think theyve got all the time in the worldnot only that they say i need to improve some areas but CANT provide me with the facts......honestly which school of business improvement did they go to...clearly happy customer, 100% honesty, 100% feedback isnt enoughits a bit like saying to Barcelona team, yes you won the champions league final 10-0 but you lost because your socks werent pull up 100% of the time, only 99.99%



Didn't you say "I run my own business and if i treated my customers like this id go bankrupt"?. It's over and done with, I'm just going to stroll around hotukdeal and see if there any other deal that interest me.

Edited by: "kaishou" 12th Jun 2011

royals

yeh used to be good...now its run by a bunch of arrogant american stupid … yeh used to be good...now its run by a bunch of arrogant american stupid idiots.....honestly in 2003 you could list something in seconds, now its can take 30 mins......category 1, 2...200, description, EAN number.....wtf....im just a ruddy one man who wants to sell for fun not a flaming business......as a buyer people dont care fill in anything but dont realise the impactpeople running ebay think theyve got all the time in the worldnot only that they say i need to improve some areas but CANT provide me with the facts......honestly which school of business improvement did they go to...clearly happy customer, 100% honesty, 100% feedback isnt enoughits a bit like saying to Barcelona team, yes you won the champions league final 10-0 but you lost because your socks werent pull up 100% of the time, only 99.99%



Must admit, I gave up selling there years ago for this exact reason.
Plus the fact that there is ZERO protection for sellers, and fraudulent buyers win disputes despite overpowering evidence against them!
It really is pathetic there nowadays
And considering the little protection, if they only send 5, you'll have no problem with the dispute Mikey! Lol

Mikey91

More than likely. Just strange that paypal still accepted the payment for … More than likely. Just strange that paypal still accepted the payment for 10. If they don't deliver all of them then Ill ask them to refund half of the money or open a dispute in paypal



let me know if you give them bad feedback im going for the ebay jugular

cant stand bully boy companies

ive taken on
Laskys - won - oh look they went bankrupt later
Focus - won -
Zavvi - won -
woolworths - won
Adams - won
MFI - won

reckon ebay wont fail as its a near monopoly - but people will just leave if its too much hassle

kaishou

Didn't you say "I run my own business and if i treated my customers like … Didn't you say "I run my own business and if i treated my customers like this id go bankrupt"?. It's over and done with, I'm just going to stroll around hotukdeal and see if there any other deal that interest me.




no, the way ebay treat their customers...sellers...is disgusting

royals

no, the way ebay treat their customers...sellers...is disgusting



maybe you should correct your sentences before clicking on the submit button and seriously what the hell is sup with your use of fullstops?
Edited by: "kaishou" 12th Jun 2011

I've fired off an email to them asking about it. See what they say. I've already received my positive feedback off them so I can just drag it out through paypal if they dig their heels in and leave them negative feedback.

kaishou

maybe you should correct your sentences before clicking on the submit … maybe you should correct your sentences before clicking on the submit button and seriously what the hell is sup with your use of fullstops?




hahahaha.....maybe you should correct yours you hypocrite, this is a forum not a grammar test

you have received my darwin award for this week

you really a sad person, if it really bothers you go and stick your head in some stand and get a grip as you clearly have a far too easy life
Edited by: "royals" 12th Jun 2011

Serious fu**ing business, people who buy a mass amount to resell.

I dont think theres anything wrong with buying to sell! I tried to order but was out of stock

royals

hahahaha.....maybe you should correct yours you hypocrite, this is a … hahahaha.....maybe you should correct yours you hypocrite, this is a forum not a grammar test



I admit my english is bad. At least I click on the edit button and correct it the best I can to avoid people from misunderstanding me. I already lost a few brain cells from reading your terrible structured post (spite the fact that I sometime do that depending on the sitution). Now tell me kind sir, how come you know I have "a far too easy life".

@roadie - Nothing wrong with reselling, just people tries too hard to justify their reason.

Edited by: "kaishou" 12th Jun 2011
Post a comment
Avatar
@
    Text