Orange (but can be unlocked) Samsung D900 PAYG £99.95 (Or £94.95 with quidco!!!!)
375°Expired

Orange (but can be unlocked) Samsung D900 PAYG £99.95 (Or £94.95 with quidco!!!!)

100
Found 15th Mar 2007Made hot 15th Mar 2007
Well this is a clearance Orange Samsung D900 from phones 4u it is £(9.95 or £94.95 with quidco, i have ordered one, delivery is free. Unlocking is oaround a fiver, so grab a bargain!!!

Spec: The ultra thin Samsung D900 has a sleek black finish and will become the latest must-have multimedia phone. The Samsung D900 also has an elegantly rounded shape and the high-quality sliding mechanism of the ultra slim casing is certain to impress.

* 3.0 Megapixel Digital Camera * Video Capture * Video Playback * MP3 player

The Samsung D900 has an impressive 3 Megapixel camera that is capable of storing both high quality pictures and videos.

The ultra slim line Samsung D900 will enable the user to store and play large numbers of MP3s with its built in memory and its capability to support extra memory through a microSD card.

100 Comments

Thanks for the post
Who will unlock it for £5.00?

Original Poster

On ebay an unlock clip hire is around £3, or buy one for £6, i will buy one for future ones but either way it will do the same thing.

scottkirby

On ebay an unlock clip hire is around £3, or buy one for £6, i will buy o … On ebay an unlock clip hire is around £3, or buy one for £6, i will buy one for future ones but either way it will do the same thing.


That's cheap. Thanks.

voted hot!

Excellent Excellent find!

Just ordered one. By the way clearance phones from Phones4u are usually reset so this sometimes is able to unlock the phone so you never know in this case.

Also do not pay more than £5 to unlock this phone if need be.
Just use the classic phrase


"Well the stall up the road is doin them for a fiver thought Id ask you!"

It does work!:thumbsup:

btw rep given mate :-D

http://messbase.nl/content/animated/Smil/28_1_11.gif

lol duckmagic...was trying to find that emoticon,logo etc...

Its a BWARGAAAAAAAAAAAAAAAAAAIN!

Ok time to calm down.....

Original Poster

I Know some are reset from there so ive got everythin crossed! i paid £200 fo rmine last september, just shows u, heres a linkl to an unlock clip:

Hope you all get a great deal on this....it wont last im sure!

Admin edit: ebay link removed.

Original Poster

Wow To Get Praise Off Duckmagic I Am Very Honoured!!!!!!

can i use a 3 network sim card in this phone?

Original Poster

someones voted this cold!!!! WHY? it was 18° now its 12° where can anyone get it cheaper? hmmmm i challenge you lol

Original Poster

Dunno about 3, i doubt it as they are funny sims arent they, im sure duckmagic will know

Hi,

Amit,

No this phone will not accept a 3 simcard.

Its not compatible with this handset.

Hope this helps.

scottkirby

I Know some are reset from there so ive got everythin crossed! i paid … I Know some are reset from there so ive got everythin crossed! i paid £200 fo rmine last september, just shows u, heres a linkl to an unlock clip:£3.99 hire] OR £7.50 to buy one] Hope you all get a great deal on this....it wont last im sure!


Soz, but ebay links ain't allowed on here. :-(
Can you edit your post please.:thumbsup:

great find

Original Poster

Sorry, newbie (ish) alert lol, well ill know 4 next time, sorry about that, glad to see its creeping back up again.

OMG cant belive my eyes d900 for under £100 great find rep left

Original Poster

I Know, all other networks are £150-£199 so its cheap as chips, but sayin that the e900 is also nice and thats plummeted in price lately..... I reckon this is a misprice tho, do they honour misprices usually?

out of interest, is this better than the Sony Ericsson K800i

Original Poster

erm, camera isnt, but not many phones r, but its 1/2 the size and looks 10X Better...hope that helps lol

is this branded?

if so how bad, i.e menus and also logo stamped on it?

Original Poster

Not sure, it may be orange bramded which is the worst type of branding, however most phones from phones 4 u refurbs are reset, so maybe all networks etc???? its the gamble you take

Yes just got one its got orange branding

Original Poster

a phones 4u clearance off the web, how u manage that, it only appeared today!

Banned

Thanks, just bought one.

Very nice find!
Sheash use it a month dont like it then still make as much possibly more of flea bay.
Only people that will spoil this is the pikeys that order 20 to sell on!

Nice find Thanks scottkirby!

Original Poster

No owrries, im glasd i could give something back to this place!

Cheers for that, ordered one to replace my shitty w810i

Original Poster

w810i is a wickid phone!!!!! except the screen, i cracked mine DOH

What is the difference between clearence and normal phones?

d0cketts

What is the difference between clearence and normal phones?


Clearance is generally 14day money back units (someone used it a few days and returned it)
They will of all been checked and wiped

Do they come with original box, instructions etc.?

d0cketts

Do they come with original box, instructions etc.?


Yes

You have to buy £10 voucher making total=£109.95 before quidco
Still very good but you can get the chrome version from the O2 website on pay as you go for £150(brand new)
Saving over £40 is very good though:thumbsup:

scottkirby

Wow To Get Praise Off Duckmagic I Am Very Honoured!!!!!!



lol, it's a good price. A deal I definitely would have posted myself had I spotted it sooner lol.

Ah, I was gonner buy a second hand one for about £100, this is a really good price.

gd_miester

Ah, I was gonner buy a second hand one for about £100, this is a really … Ah, I was gonner buy a second hand one for about £100, this is a really good price.


Clearance handsets have been returned by Customers under the Phones 4u 7 day Peace of Mind Guarantee. Clearance handsets have been rigorously tested, fully re-conditioned by our engineers and re-packaged as new. All our clearance handsets are supplied with a 12-month warranty direct from Phones 4u.

Thanks for this, just ordered one to replace my broken k750i :thumbsup:

Would the £10 airtime come in a Voucher or would it be put on the Sim ?

I have an Orange phone already and would like to just pop in my old sim in the D900 and have the £10 put on that ... possible ?

Thanks
Post a comment
Avatar
@
    Text