201°
EXPIRED
Playstation 3 Bundles (250GB) + 2 Games and 2 Blue-Ray Movies £256.25 Delivered
Playstation 3 Bundles (250GB) + 2 Games and 2 Blue-Ray Movies   £256.25 Delivered

Playstation 3 Bundles (250GB) + 2 Games and 2 Blue-Ray Movies £256.25 Delivered

Buy forBuy forBuy for£256.25
GETGet dealVisit site and get deal
After searching far and low for a ps3 I ended up settling on buying from this site after missing out on the GAME deals..

Site is posted before off the PlaystationRewards, but you have to look a bit closer to see these 250gb bundles, they are as follows:

*PS3 250GB Gamer Pack - Includes God of War III, Medal of Honour, District 9, Zombieland
playstationrewards.co.uk/ind…088

*PS3 250GB Social Pack - Includes Singstar Take That with Microphone, FIFA 11, Hancock, The Ugly Truth
playstationrewards.co.uk/ind…090

*PS3 250GB Family Pack - Includes ModNation Racers, FIFA 11, 2012, Cloudy with a Chance of Meatballs
playstationrewards.co.uk/ind…089

*PS3 160GB Entertainment Pack - Includes Playstation Move Starter Pack, FIFA 11 (says out of stock but is in stock through checkout)
playstationrewards.co.uk/ind…190

Probably the best deal on at the moment if you can't wait any longer for price reductions etc.. etc.



passkey to get on the site is: PLAY.STATION3
use promo code at registration: COURIER

61 Comments

Been looking at this too but not taken the plunge. Which do you think the best bundle is to resell the items? I was thinking the one with microphones?

Banned

very tempting... its a little more than i wanted to spend but i could sell the movies. Just wondering what pack to go for.

Original Poster

Personally I went for the 160GB bundle with Playstation Move and FIFA 11 for the same price..as far as reselling goes i suppose Move would get you a fair bit of monies, otherwise yeah i think singstar goes for a fair bit, try cex/gamestation.

ive never used playstation rewards before..how does it work? how do u get a key?

I'd say Family Pack... £10 for the blu-rays £30 for the games (at least)

Maybe Gamer Pack because the blu-rays have a higher resale value...

Original Poster

gratisaja

ive never used playstation rewards before..how does it work? how do u get … ive never used playstation rewards before..how does it work? how do u get a key?



Oh yes! sorry the password for the site is PLAY.STATION3 I will update the 1st post ^_^
Edited by: "mus123" 4th Jan 2011

Banned

mus123

Personally I went for the 160GB bundle with Playstation Move and FIFA 11 … Personally I went for the 160GB bundle with Playstation Move and FIFA 11 for the same price..as far as reselling goes i suppose Move would get you a fair bit of monies, otherwise yeah i think singstar goes for a fair bit, try cex/gamestation.



That Entertainment bundle is now OOS

Original Poster

gooddeals9

That Entertainment bundle is now OOS



Your in luck friend! It says out out of stock on the main page but you can add it and it says In stock on the checkout page

Banned

doesnt seem that good to me as after resale of extras you'll be paying about £210 for the ps3 alone (which has been selling for £199 quite frequently)

Banned

plus its a website that doesnt show telno or address so hard work if you get a problem

Banned

passkey PLAY.STATION3 didnt work for me either

Banned

mus123

Your in luck friend! It says out out of stock on the main page but you … Your in luck friend! It says out out of stock on the main page but you can add it and it says In stock on the checkout page



damn lol i've just bought the 250gb ps3 with God of War 3 and MOH. Cheers though.

I think i'll sell both Blu Rays and sell my current 40gb PS3 and that pretty much evens it out...well....makes me feel better for spending £256.25 anyway

Be careful here guys!
The courier is a Royal Mail internal magazine, this deal is meant to be a promo for it's readers, ie posties like myself.
Just be aware, in case your order gets refused!

Banned

gooddeals9

damn lol i've just bought the 250gb ps3 with God of War 3 and MOH. Cheers … damn lol i've just bought the 250gb ps3 with God of War 3 and MOH. Cheers though.I think i'll sell both Blu Rays and sell my current 40gb PS3 and that pretty much evens it out...well....makes me feel better for spending £256.25 anyway



good luck trying to get £256 for what you are selling. more likely around £175

Banned

csiman

passkey PLAY.STATION3 didnt work for me either



Not sure why it's not working for you?? It has no spaces in at all. It should be in caps. Just copy and paste it if you're stuck

herby247

Be careful here guys!The courier is a Royal Mail internal magazine, this … Be careful here guys!The courier is a Royal Mail internal magazine, this deal is meant to be a promo for it's readers, ie posties like myself.Just be aware, in case your order gets refused!



cheers mate. That was mentioned in another thread but people still received their orders. We could be friends of posties that got hold of the magazine

Original Poster

csiman

doesnt seem that good to me as after resale of extras you'll be paying … doesnt seem that good to me as after resale of extras you'll be paying about £210 for the ps3 alone (which has been selling for £199 quite frequently)



I checked around and at the moment for 160GB is going for about £230 with a cheap game, and 250GB have shot up in price or aren't available most places now.

So not by loads, but it is the best deal at the moment.

Also about you not being able to enter the site you may have to type in the password with caps..!


Edited by: "mus123" 4th Jan 2011

Banned

On the other thread they said delivery is next day? Is that true?

Original Poster

yeah hopefully! i checked their delivery options and it said they delivered them in batches before due to the xmas rush an that, but it now says:

* - All orders confirmed by us as accepted prior to 3pm (Monday to Friday) will be dispatched that day and the time of arrival will depend upon the delivery method. Please note next day means next business day.

X)

Banned

:-D sweet. I'm going to sleep, i booked this week off work and i'm going to use it wisely. Sleep, game, sleep, game!

Original Poster


LOL! can't wait for mine to arrive! add me on the ps3 friends thing when you get yours through.

mus123

Personally I went for the 160GB bundle with Playstation Move and FIFA 11 … Personally I went for the 160GB bundle with Playstation Move and FIFA 11 for the same price..as far as reselling goes i suppose Move would get you a fair bit of monies, otherwise yeah i think singstar goes for a fair bit, try cex/gamestation.



Cheers will try fo rthe 160

gooddeals9

On the other thread they said delivery is next day? Is that true?



Not if it's going by Royal Mail it won't be!

Banned

got an email at midnight to say it has been posted via DPD next day :-)

mus123

Personally I went for the 160GB bundle with Playstation Move and FIFA 11 … Personally I went for the 160GB bundle with Playstation Move and FIFA 11 for the same price..as far as reselling goes i suppose Move would get you a fair bit of monies, otherwise yeah i think singstar goes for a fair bit, try cex/gamestation.



I'd been leaning towards this as well but now FIFA is £18 at Amazon and the Move packs seem to be hovering around the £30 mark there's very little in it... At least not enough to cover BFH from CEX. That said I'm not looking at selling but it's worth bearing in mind!

Another thing that's put me off the move is (as I said in another thread) it seems you need to have more than the one starter pack to make any real use of it. That is, a fighting game needs 2 motion controllers and a Medal of Honour type needs the navigon alongside your existing motion cornetto... Another thing worth bearing in mind. oO

Banned

PS3 arrived, superb delivery times

took a pic of the ps3 as soon as i opened it:

http://img510.imageshack.us/img510/5761/imag0005yd.jpg



Edited by: "gooddeals9" 6th Jan 2011

Mine just arrived.

Superb stuff.

Banned

thanks OP, wouldn't have saw the deal on the reward site if you hadn't of posted it

Its not letting me use that passkey oh weel another deal ive missed out on for the OH!! :-(

Banned

dee.s.g

Its not letting me use that passkey oh weel another deal ive missed out … Its not letting me use that passkey oh weel another deal ive missed out on for the OH!! :-(



you mean: PLAY.STATION3 ??


just copy and paste it with no spaces either side. It works fine. All capitals, fullstop between the PLAY and STATION with a 3 right after STATION. No spaces!

THANK YOU! gooddeals9 worked perfectly i was leaving out the full stop x

Banned

dee.s.g

THANK YOU! gooddeals9 worked perfectly i was leaving out the full stop x



no worries glad it works for you!

To anyone who has had their's dropped, have there been any noise problems with the 250 versions as mentioned in another thread?

Cheers folks!

Banned

ThunderBolt

To anyone who has had their's dropped, have there been any noise problems … To anyone who has had their's dropped, have there been any noise problems with the 250 versions as mentioned in another thread?Cheers folks!



you mean dropped off or physically dropped??

gooddeals9

you mean dropped off or physically dropped??



Heheh... Dropped off.

And before you say it, dropped off by the postman and not off a table!

Banned

ThunderBolt

Heheh... Dropped off.And before you say it, dropped off by the postman … Heheh... Dropped off.And before you say it, dropped off by the postman and not off a table!



haha, to be honest its relatively quiet. when a game is on you barely notice unless you mute all sounds and theres no background noise. i dont think its bad at all

Original Poster

Glad i could help you guys

Heat, iv'e ordered the 250Gb PS3 Gamer Pack, just waiting for dispatch confirmation e-mail. Order is at "awaiting dispatch" stage. Put order in at 2.39pm so was hoping it would arrive tomorrow. What time did others order and then receive by? Thx again for the post.

Banned

GigahurtzUK

Heat, iv'e ordered the 250Gb PS3 Gamer Pack, just waiting for dispatch … Heat, iv'e ordered the 250Gb PS3 Gamer Pack, just waiting for dispatch confirmation e-mail. Order is at "awaiting dispatch" stage. Put order in at 2.39pm so was hoping it would arrive tomorrow. What time did others order and then receive by? Thx again for the post.



i ordered mine approx 10am and it was there next day. I think if you order before 3pm they deliver next day

Thx gooddeals9, fingers crossed I get an email at midnight tonight like you did.

I got a error saying "The transaction was placed in Review state by FraudShield" but they are already taking the money ??? Whats gone wrong ?
Post a comment
Avatar
@
    Text