Portable HD 1080P 130 Degrees Wide Angle 30FPS Mini Audio Video Recording Pen £15.21 Delivered with code @ Tomtop
185°

Portable HD 1080P 130 Degrees Wide Angle 30FPS Mini Audio Video Recording Pen £15.21 Delivered with code @ Tomtop

Editor 28
Editor
Found 29th Nov
Bit different this one!

Use code 'MAPC6' at checkout to receive discount (Must be logged in).

2844498-1dYge.jpg
2844498-YfGgl.jpg

Features:

1080P high-definition resolution, support 1080P/720P 30FPS HD video recording, easy to record and share every wonderful moment. Support taking photos and motion detection.

Adopt an upgraded lens, capture 130° wide angle field of view. HD video recording with F2.0 aperture.

6-glass upgraded lens, combined with 12 mega pixels BSI CMOS sensor, can show the details of image. Its 130° wide-angle lens adopts multi-layer coating for anti-glare, making it easy to create exquisite panoramic images.

Auto Loop Recording: When its memory card is filled up with video content, original video content will be overwritten by new video content. no need to be removed manually. Ensure enough memory space at any time.

One button to audio/video recording: Just need to press the audio/video recording button for start separately.

Wearable and Easy to Fix: Creative integrated clip design makes it wearable easily, built-in powerful magnet, can be attached on a bike handle or other iron material.

After fully charged, can record for 3 hours (recording when charging)

Widely used in interview, business meeting, travel, daily life, driving, vocal concert and many other occasions.

Specifications:
Model: 007
Material: Metal and Plastic
Color: Black
Sensor Type: CMOS
Image Encoder Parameter: H.264
Resolution: 1920*1080 FHD
Video Format: AVI
Photo Format: JPG
Lens Angle: 130 degrees
Video Frame Rate: 30 FPS
Charging Voltage: DC 5V
Light Source Frequency: 50Hz/60Hz
Memory Card: Support for SDHC, for SDXC and for micro Secure Digital Memory card(max. 128G)
Battery Type: Built-in high capacity polymer lithium battery, 560mAh
Supporting System: For Windows ME/2000/XP/2003/Vista; for Mac OS10.4; for Linux
Item Size: 9.1 * 3.3 * 2.2cm / 3.6 * 1.3 * 0.9in
Item Weight: 35g / 1.2oz
Package Size: 13.6 * 9.1 * 3.5cm / 5.4 * 3.6 * 1.4in
Package Weight: 150g / 5.3oz

Package List:
1 * 007 Audio Video Camera
1 * Cleaning Cloth
1 * USB Cable
1 * User Manual (English)

Top comments

TomtopCS1 h, 53 m ago

Hello , do you have any problem on tomtop ? as we really want to provide …Hello , do you have any problem on tomtop ? as we really want to provide the best price to you and great customer service to you ! so if you have any problem !I hope you can tell me and I will solve it !


Yes i did. I ordered a dashcam which first of all you didn't dispatch for 2 weeks. Then you decided to instead send me a different dashcam. When i received the dashcam the picture quality was 640x480 altho in the box it stated 1080p. I contacted tomtop which tried to give me partial refund. Then demanded i return item at my own cost. In the end thanks to paypal i got my money back. By the way you did same to many of us here.



Here scroll down and read

Tomtop
Edited by: "ALBO4EVER" 30th Nov
28 Comments

Doesn't much look like a pen to me

More clip than pen. Fake title needs correcting.

Tomtop👎👎👎 cold

ALBO4EVER11 h, 19 m ago

Tomtop👎👎👎 cold



Hello , do you have any problem on tomtop ? as we really want to provide the best price to you and great customer service to you ! so if you have any problem !I hope you can tell me and I will solve it !

TomtopCS1 h, 53 m ago

Hello , do you have any problem on tomtop ? as we really want to provide …Hello , do you have any problem on tomtop ? as we really want to provide the best price to you and great customer service to you ! so if you have any problem !I hope you can tell me and I will solve it !


Yes i did. I ordered a dashcam which first of all you didn't dispatch for 2 weeks. Then you decided to instead send me a different dashcam. When i received the dashcam the picture quality was 640x480 altho in the box it stated 1080p. I contacted tomtop which tried to give me partial refund. Then demanded i return item at my own cost. In the end thanks to paypal i got my money back. By the way you did same to many of us here.



Here scroll down and read

Tomtop
Edited by: "ALBO4EVER" 30th Nov

ALBO4EVER1 h, 32 m ago

Yes i did. I ordered a dashcam which first of all you didn't dispatch for …Yes i did. I ordered a dashcam which first of all you didn't dispatch for 2 weeks. Then you decided to instead send me a different dashcam. When i received the dashcam the picture quality was 640x480 altho in the box it stated 1080p. I contacted tomtop which tried to give me partial refund. Then demanded i return item at my own cost. In the end thanks to paypal i got my money back. By the way you did same to many of us here.Here scroll down and read Tomtop



I am so sorry for this trouble for you ! Could you provide your order number to me ? and I will check and will give you some compensate on you !because that dashcam have problem because our colleague send to wrong shipping method ! which cause our products send back to us when in Custom ! because there are difference shipping method in our internal according to the products even though you can just see 3 shipping method on our page !

I am so sorry about this and could u give tomtop a chance on this ? because I want to provide the best customer service on HUKD members ! so if possible , I can provide my contact details on HUKD , and all email will be Priority deal !

Cold - Tomtop are useless! Similar experience to other users. Left with the impression that they give you a project not quite as good as sold and offer you some form of refund

Never again! Can't understand why this website is not banned from here.

I ordered a dashcam, indeed 7 £ but I didn't expect to be absolutely terrible. .Even on daylight doesn't work at least ok. I reviewed this company on TrustPilot,and I was offered a refund if I change or delete my review. Of course I will not delete that review and hopefully others will stay away from this company. Trying to get a refund via email but of course they will not do this..so I'll make sure that I will be here on every deal posted for TomTop and to warn others about them.
Avoid!!!!
Edited by: "danflorin3" 30th Nov

I also ordered dashcam, never came. Queried with TT who informed me customs had returned it to them. Never bothered to inform me they had it back. Tantamount to fraud. Asked for details of customs no reply. Asked for replacement, ignored that message too, and eventually just refunded having ignored all correspondence. Will not be using tomtop ever again. PS gearbest not perfect but ordered loafs from them, hopefully if they sort current return out, then never had payment taken with no goods from them. Not perfect but OK. TT nono

ALBO4EVER9 h, 45 m ago

BN17I16S1007-MIXG4L



Hello , I have checked the order and know the dashcam ! as our product description is Video Resolution: 720P (1080 x 720),VGA (640 x 480) which means the dashcam can play 1080 p vedio , but it is only 640 p when you recording !

I am so sorry for the misunderstand we made and our customer service cannot provide any useful help on your order !
and is that possible to send an email to this address : affservice@tomtop.com
and now I know you have been refund ! and we don't need you send the products back to us ! even the products is not so good ! but I am really want you can give us an chance ! and if you want to buy something from tomtop one day , I am always here to you and provide you best customer service ! just send your problem via the VIP email !

ozskins9 h, 23 m ago

I also ordered dashcam, never came. Queried with TT who informed me …I also ordered dashcam, never came. Queried with TT who informed me customs had returned it to them. Never bothered to inform me they had it back. Tantamount to fraud. Asked for details of customs no reply. Asked for replacement, ignored that message too, and eventually just refunded having ignored all correspondence. Will not be using tomtop ever again. PS gearbest not perfect but ordered loafs from them, hopefully if they sort current return out, then never had payment taken with no goods from them. Not perfect but OK. TT nono



ozskins9 h, 23 m ago

I also ordered dashcam, never came. Queried with TT who informed me …I also ordered dashcam, never came. Queried with TT who informed me customs had returned it to them. Never bothered to inform me they had it back. Tantamount to fraud. Asked for details of customs no reply. Asked for replacement, ignored that message too, and eventually just refunded having ignored all correspondence. Will not be using tomtop ever again. PS gearbest not perfect but ordered loafs from them, hopefully if they sort current return out, then never had payment taken with no goods from them. Not perfect but OK. TT nono


Hello , as I said on my comment , our products details have some misunderstand description . our company are afraid customers are not happy on this ! becauseour product description is Video Resolution: 720P (1080 x 720),VGA (640 x 480) which means the dashcam can play 1080 p vedio , but it is only 640 p when you recording ! so if you don't mind , I can provide you coupon on that dashcam with the same price! even though that price is only can provide when in promotion ! I am so sorry for this , tomtop is growthing website . now we are keen to provide the best customer service to our users ! so That is my pleasure to help you on this !

danflorin39 h, 29 m ago

I ordered a dashcam, indeed 7 £ but I didn't expect to be absolutely …I ordered a dashcam, indeed 7 £ but I didn't expect to be absolutely terrible. .Even on daylight doesn't work at least ok. I reviewed this company on TrustPilot,and I was offered a refund if I change or delete my review. Of course I will not delete that review and hopefully others will stay away from this company. Trying to get a refund via email but of course they will not do this..so I'll make sure that I will be here on every deal posted for TomTop and to warn others about them.Avoid!!!!



Thanks for your help on this !we will improve this !

MyNameSucksBad10 h, 30 m ago

Cold - Tomtop are useless! Similar experience to other users. Left with …Cold - Tomtop are useless! Similar experience to other users. Left with the impression that they give you a project not quite as good as sold and offer you some form of refund



I am so sorry for this trouble on you ! and have a good day ! any question pls contact me !

TomtopCS5 h, 40 m ago

Thanks for your help on this !we will improve this !

What about my money?

danflorin324 m ago

What about my money?



Could you send your order number to my HUKD box private !Thanks !I will take care all this !

danflorin315 h, 48 m ago

I ordered a dashcam, indeed 7 £ but I didn't expect to be absolutely …I ordered a dashcam, indeed 7 £ but I didn't expect to be absolutely terrible. .Even on daylight doesn't work at least ok. I reviewed this company on TrustPilot,and I was offered a refund if I change or delete my review. Of course I will not delete that review and hopefully others will stay away from this company. Trying to get a refund via email but of course they will not do this..so I'll make sure that I will be here on every deal posted for TomTop and to warn others about them.Avoid!!!!


Hi. Most of us got our money back by calling paypal.

TomtopCS9 h, 17 m ago

I am so sorry for this trouble on you ! and have a good day ! any question …I am so sorry for this trouble on you ! and have a good day ! any question pls contact me !


No - I have no interest in contacting Tomtop again. Ever again. One of the most frustrating experiences and I would go as far as illegal practices.....

TomtopCS4 h, 16 m ago

Could you send your order number to my HUKD box private !Thanks !I will …Could you send your order number to my HUKD box private !Thanks !I will take care all this !

Check inbox. Thank yoy!

TomtopCS13 h, 47 m ago

Could you send your order number to my HUKD box private !Thanks !I will …Could you send your order number to my HUKD box private !Thanks !I will take care all this !


I ordered a QS80 Fitness Tracker which was dead when it arrived. I emailed CS and never received any response.

danflorin317 h, 56 m ago

Check inbox. Thank yoy!



Hi , Thanks for your side support! I have received the order number on my HUKD box , The payment will back to your paypal account in 3 working day ! Really sorry for this !

ALBO4EVER18 h, 59 m ago

The product has 1080p written all over it. It is a dash camera not a …The product has 1080p written all over it. It is a dash camera not a video player. Does it have 1080p screen then so i can play 1080p videos? Just shows how bad tomtop products and costumer service are.



Hi , it just means the DVR can analyze 1080 P vedio , so the manufactures should not discript it to make customers misunderstand ! and we have also already refund to you ! so Hope you can give tomtop a chance to improve us ! because not every company is perfect when it is on the way of growth ! Thanks anyway !

TomtopCS2 h, 36 m ago

Hi , it just means the DVR can analyze 1080 P vedio , so the manufactures …Hi , it just means the DVR can analyze 1080 P vedio , so the manufactures should not discript it to make customers misunderstand ! and we have also already refund to you ! so Hope you can give tomtop a chance to improve us ! because not every company is perfect when it is on the way of growth ! Thanks anyway !


Lets get that straight..Paypal refunded me not tomtop. Tomtop ignored most of my messages. You changed the product that i ordered without consulting me. I asked you to cancel before you dispatched but you dispatched a different dashcam anyway. Then the dashcam was not as advertised. Tomtop then offered partial refund or i return dashcam at my own cost after i opened paypal dispute. You did same to many of us. How many chances do you need?

ALBO4EVER15 m ago

Lets get that straight..Paypal refunded me not tomtop. Tomtop ignored most …Lets get that straight..Paypal refunded me not tomtop. Tomtop ignored most of my messages. You changed the product that i ordered without consulting me. I asked you to cancel before you dispatched but you dispatched a different dashcam anyway. Then the dashcam was not as advertised. Tomtop then offered partial refund or i return dashcam at my own cost after i opened paypal dispute. You did same to many of us. How many chances do you need?



Hello , Yes , our customers service didn't deal with this prosuct problem properly ! and we have refund money to most of our customers now ! and now I take care the HUKD ! and I will solve all problem for you ! because I don't expect you can calm down your angry ! But I will try my best to provide best customer service for you from now on !
any question , all memeber can send to my HUKD private Box ~ Hukd Is Keen to find the lowest price products to their users ! we also want to make our customer satisfied !

Anyway , it is our tomtop mistake on this products , Sorry for this inconveninet to you and Thanks your understanding !

Good day !
cathy Powell

Well this lady from costumer service deserve a raise! I will let you know if I get my refund. Thank you

danflorin32nd Dec

Well this lady from costumer service deserve a raise! I will let you know …Well this lady from costumer service deserve a raise! I will let you know if I get my refund. Thank you


Thanks for your chance on this !The payment have been refund as our system show ! if you pay the product with paypal , it will be processed when we refund , if you use Visa , need waite some time ! Good day !

Cold. The same as others I have been cheated on the dashcamera.

TishoG9 h, 10 m ago

Cold. The same as others I have been cheated on the dashcamera.


you can tell me what's going on .and I can try my best to help you !
Post a comment
Avatar
@
    Text