Unfortunately, this deal is no longer valid
Prada Luna Rossa Carbon EDT 100ml - £40.49 Delivered (With Code) @ The Perfume Shop
532° Expired

Prada Luna Rossa Carbon EDT 100ml - £40.49 Delivered (With Code) @ The Perfume Shop

£40.49£44.9510%The Perfume Shop Deals
40
Posted 16th Sep

This deal is expired. Here are some options that might interest you:

Use code BBWELOVE10 for this price

TOP NOTES: Bergamot, Pepper

HEART NOTES: Lavender, Soil Tincture, Watery Notes, Metallic Notes

BASE NOTES: Patchouli, Ambroxan
Community Updates

Groups

Top comments
I've heard of Prada Luna Rossa but I ain't heard of Fossa 😁
40 Comments
One of the best aftershaves there is. Very strong and lasts ages . Not many have heard of it so even better
I've heard of Prada Luna Rossa but I ain't heard of Fossa 😁
Not tried this, I have LR black and my boy has LR. Both very nice tbh. May have to get this. Heat.
marylandcookie16/09/2019 19:38

I've heard of Prada Luna Rossa but I ain't heard of Fossa 😁


Must be a new flanker!
Better than sausage
marylandcookie16/09/2019 19:38

I've heard of Prada Luna Rossa but I ain't heard of Fossa 😁


Haha I'm blaming autocorrect.
Have they increased price already?
Myriad16/09/2019 20:57

Have they increased price already?


No. The link takes you to the 50ml version - click on the 100ml option.
dunno16/09/2019 21:41

No. The link takes you to the 50ml version - click on the 100ml option.


Ops silly ml ordering on the site, thx
Edited by: "Myriad" 16th Sep
Heat added, Missed out on this last time.

Many Thanks
Such a nice fragrance, thanks @dunno
The birds love this..
Kindest regards
Cheers ordered
firstofficer17/09/2019 16:29

The birds love this..Kindest regards


ran out of grubworms and sunflower seeds eh?
Edited by: "TopTrump" 17th Sep
TopTrump17/09/2019 17:13

ran out of grubworms and sunflower seeds eh?


Yes.

Kindest regards
gg1pl17/09/2019 17:45

Isn't this a weaker clone of Sauvage?


Review write-ups make this sound a little more interesting a scent.

Take a look at some of the write ups at fragrantica
Ordered and collected cheers op!
Tremendous smell.
gg1pl17/09/2019 17:45

Isn't this a weaker clone of Sauvage?


You mean sausage ??

Kindest regards
Been using this one for ages and had it set up as a keyword alert on HUKD but it hadn’t worked for some reason. Thanks op. Ordered.
TopTrump17/09/2019 18:07

Review write-ups make this sound a little more interesting a scent.Take a …Review write-ups make this sound a little more interesting a scent.Take a look at some of the write ups at fragrantica


This is where I read that it's quite similar to Sauvage
gg1pl17/09/2019 19:04

This is where I read that it's quite similar to Sauvage


Very similar to Sauvage, you could say it's a clone with it being 90% close.

Personally I prefer Dior over this, performance is better, even if Carbon was nicer it would only be by a fraction but people will still think you are wearing Sauvage.

Great price for a sort of Sauvage clone.
Thanks for posting @dunno we have added this to the Highlights section
gg1pl17/09/2019 19:04

This is where I read that it's quite similar to Sauvage


Ok. Thanks for sharing.
Thanks OP ... could do with trying a new aftershave.
£39.99, £5 off for Rewards Club Members
ellenw18/09/2019 18:43

£39.99, £5 off for Rewards Club Members


How did you redeem the 5 off 35?
Daws8217/09/2019 19:53

Very similar to Sauvage, you could say it's a clone with it being 90% …Very similar to Sauvage, you could say it's a clone with it being 90% close.Personally I prefer Dior over this, performance is better, even if Carbon was nicer it would only be by a fraction but people will still think you are wearing Sauvage.Great price for a sort of Sauvage clone.


I have both. The wife prefers this one (probably since my old man started wearing Sauvage too). To me it smells as strong but a sweeter smell without being sickly.
I bought this thinking it's s good deal but received it today and it's horrible in my opinion I always use Prada Luna Rossa and it's lovely this Prada carbon smell goes after 10 mins I would never buy it again if you after Prada go for the Luna Rossa .👌🏼
Received and tried today for the first time. Amazing fragrance.
darren157321/09/2019 11:29

I bought this thinking it's s good deal but received it today and it's …I bought this thinking it's s good deal but received it today and it's horrible in my opinion I always use Prada Luna Rossa and it's lovely this Prada carbon smell goes after 10 mins I would never buy it again if you after Prada go for the Luna Rossa .👌🏼



this is for the luna rossa
sul25/09/2019 01:39

this is for the luna rossa


No it's not it's Prada carbon I've bought it.
ellenw20/09/2019 08:33

Sign up to Rewards Club



signed up but im not seeing any discount. is it a code or something?
sul01/10/2019 22:53

signed up but im not seeing any discount. is it a code or something?


It's the code at top.mate if you copy and paste it on payment screen it should work unless the offer has finished the Prada Luna Rossa is far better this is Prada carbon not the rossa
darren157301/10/2019 23:31

It's the code at top.mate if you copy and paste it on payment screen it …It's the code at top.mate if you copy and paste it on payment screen it should work unless the offer has finished the Prada Luna Rossa is far better this is Prada carbon not the rossa


Ahh ok I get you now. Thanks.
But wouldn't that just be personal preference tho? This one seems to be a little more popular being close to savage etc. Is it the fragrance of the standard one you find better?
sul01/10/2019 22:53

signed up but im not seeing any discount. is it a code or something?


The £5 discount has expired.
Yer I find the Prada Luna Rossa much nicer and lasts much longer I would buy the Prada carbon again.
Post a comment
Avatar
@
    Text