261°
EXPIRED
PS2 Official 8mb memory cards - £3.97 - Currrys
PS2 Official 8mb memory cards - £3.97 - Currrys

PS2 Official 8mb memory cards - £3.97 - Currrys

Buy forBuy forBuy for£3.97
GETGet dealVisit site and get deal
Useful if you have a PS2 kicking around...The Bradford branch had at least 20 the other day

Official Sony 8mb

You can check your local store on the website as it is on there but for R+C only

23 Comments

8mb lol the good old days :P

Out of stock in the norwich branches, but a great price for an item that's still useful since they removed the backwards compatibility from a certain other console.

No stock anywhere near me... Ashton is the closest and by time I add bus fares I might as well buy a ps3! Heheh!!

Great price none the less, just a shame I live near Salford.

fantastic price this !

good price

Great price.
Too bad no stock around my area. :x

I think there is no stock anywhere in scotland, checked glasgow, edinburgh, dundee, aberdeen.

damn i could use a few of these, i still play my ps2

hrmmm hdd 1p/gb which would make this 50,816x more expensive than an hdd haha. Seems an "awesome" deal :P

(ps im not actually suggesting this is the same as an hdd before anyone jumps on my back)(

flyingteddy;4654715

damn i could use a few of these, i still play my ps2



yeah, I have BC in my US PS3 but it's only for NTSC/US games, but all my PS2 games are PAL, so still need to use my three PS2s to play PS2 games, so still need some mem cards.

8MB seems tiny now compared to the hundreds of GBs of space of HDDs, can't believe these used to sell for £20+ back in the day, what a ripoff LOL.

None in and around Leicester, just as I expected.

I have a 32 mb one for sale ]here for £4 delivered if anyone is interested.

EDIT: Not a Sony one I hasten to add

No1_Dave;4654810

yeah, I have BC in my US PS3 but it's only for NTSC/US games, but all my … yeah, I have BC in my US PS3 but it's only for NTSC/US games, but all my PS2 games are PAL, so still need to use my three PS2s to play PS2 games, so still need some mem cards.8MB seems tiny now compared to the hundreds of GBs of space of HDDs, can't believe these used to sell for £20+ back in the day, what a ripoff LOL.



Why do you need 3 PS2's?
and yes, 8Mb seems tiny now as even most photos you take are about 3Mb, lol

PS2? coooold

zahidworld;4655470

PS2? coooold



Are you serious?

a few little facts from Wikipedia for you

The PS2 is the best-selling console to date, having reached over 140 … The PS2 is the best-selling console to date, having reached over 140 million units in sales by July 2008


On November 29, 2005, the PlayStation 2 became the fastest game console … On November 29, 2005, the PlayStation 2 became the fastest game console to reach 100 million units shipped

DarkKnight;4655494

Are you serious?a few little facts from Wikipedia for you



The Nintendo DS has outperformed it on sales im pretty sure, with its 100millionth console being shipped recently.

1st rule of proving a point, Dont use wikipedia as a source of reference

Should be some in sheffield city centre

Diekund;4655661

The Nintendo DS has outperformed it on sales im pretty sure, with its … The Nintendo DS has outperformed it on sales im pretty sure, with its 100millionth console being shipped recently. 1st rule of proving a point, Dont use wikipedia as a source of reference



Nope, like in my previous comment.

The PS2 is the best-selling console to date, having reached over 140 … The PS2 is the best-selling console to date, having reached over 140 million units in sales by July 2008


140 million is more than 100 million
i dont't need to use Wikipedia to show you this fact, i can show you it from anywhere.

I remember paying £30 for these when they came out!

Love to see if anyone actually manages to find one......

DarkKnight;4656580

Nope, like in my previous comment.140 million is more than 100 millioni … Nope, like in my previous comment.140 million is more than 100 millioni dont't need to use Wikipedia to show you this fact, i can show you it from anywhere.



my point was relating to your "fastest console to reach 100m" comment

op; i assume cas doesn't mean your from castleford

will pop in tomo' :thumbsup:

Diekund;4660033

my point was relating to your "fastest console to reach 100m" comment



Ok, then you are correct about that, the DS holds the record now, but he fact i produced was of the PS2 achieving the record in 2005, so that was 4 years ago
Post a comment
Avatar
@
    Text