PS3 Saint Row 2 Pre Order £15.97 Delivered + Quidco. RRP £49.99
1793°Expired

PS3 Saint Row 2 Pre Order £15.97 Delivered + Quidco. RRP £49.99

541
Found 13th Oct 2008
Looks like a mis-price but hey it's worth a go.

Saints Row 2 brings true freedom to open-world gaming. Players can play as who they want, how they want, and with whomever they want in this sequel to the much acclaimed and tremendously successful Saints Row.

Set years after the original, the player finds himself in a Stilwater both familiar and strange and challenged with bringing the Saints back as the rightful kings of Stilwater and bringing vengeance to those who wronged him.

Features:

Limitless Customization.

Multiplayer.

Killer Combat And Awesome Vehicles.

Freedom To Explore.

Enter FREEDEL at checkout to get free delivery
Community Updates
Tesco DealsTesco vouchers

Groups

532 Comments
damn, hoped they had made the same mistake on the xbox but no.

Heat added tho.
Bound to be a mis-price but you never know
wow, amazing price...fingers crossed it'll go through!Heat & Rep added.
I picked up one of those cheap costco PS3's today, so this is just what I wanted.

Fingers crossed.
Great find, fingers crossed they don't cancel it!
Ordering it now just incase its legit. Don't know where I'll find the time to play it.
Yep great price just stuck an order through myself, out of interest after its gone through can they cancel it?
£14.37 with wifes discount and free delivery, fingers crossed
matthewpayne87;3185968

Yep great price just stuck an order through myself, out of interest after … Yep great price just stuck an order through myself, out of interest after its gone through can they cancel it?



Yup!

Oh, ordered too! :thumbsup:
Original Poster Banned
matthewpayne87;3185968

Yep great price just stuck an order through myself, out of interest after … Yep great price just stuck an order through myself, out of interest after its gone through can they cancel it?



Yes they can. Mr T's is renowned for it.
Great price, fingers crossed!
don't know if i should bother or not if they cancel
Oh well then fingers crossed it doesn't get cancelled then!!
Ignore...im tired!
ordered worth a try, will sell to my mate for £30, £15 profit
looks like there fixing it

edit:
linked finally worked...

I'm ordering two
Just ordered 4 and they went through no problem, will come in handy for Xmas pressies :thumbsup:
Thnx for the heads up heat added
It dose nto state anywhere in there T&C thats they have the right to cancel it if its found to be a misprice.
thanx op :thumbsup: another xmas pressie. fingers crossed it not a misprice, wow just got my confirmation email so i might get
Original Poster Banned
cheets;3186031

ordered worth a try, will sell to my mate for £30, £15 profit



M8's don't do that to M8's:x
Well I just ordered one, so I hope I get it, lol. Had it pre-ordered at lovefilm for £31.44 so this is a great saving!
RichardRichards;3186029

They have...just ordered from Tesco Jersey for 15.97 for the 360.Its … They have...just ordered from Tesco Jersey for 15.97 for the 360.Its definately a misprice and i doubt it will be honoured...fingers crossed though!



jersey.tesco.com/pro…i=4|Games*4294312962|Xbox%20360*4294926540|Certificate%2018

thats saints row not saints row 2 :whistling:
Banned
sparc;3185961

Ordering it now just incase its legit. Don't know where I'll find the … Ordering it now just incase its legit. Don't know where I'll find the time to play it.




Wonder what its trade in value will be, must be more than £16?
Hot! Thanks - heat added!
how do i go about doing this through quidco?
cheets;3186065

http://jersey.tesco.com/product.aspx?R=702421&bci=4|Games*4294312962|Xbox%20360*4294926540|Certificate%2018thats saints row not saints row 2 :whistling:



Taxi...:w00t:
tesco jersey NEVER HONOUR MISPRICES, the didn't honour locoroco 2 LOL
Original Poster Banned
Search for Tesco.com. When you get to the site select Entertainment. This will direct you to Tescodirect.
el-beatle;3186058

M8's don't do that to M8's:x



True :x
ORDERED, IS THIS tesco extra then!?! lol
Cheers for that OP.

I have ordered it but they will probably cancel it. Its worth a try anyway though!
lol just ordered another two...

4 in total!
I think this has to be a great price error of the month!
RichardRichards;3186029

They have...just ordered from Tesco Jersey for 15.97 for the 360.Its … They have...just ordered from Tesco Jersey for 15.97 for the 360.Its definately a misprice and i doubt it will be honoured...fingers crossed though!



you ordered saints row 1
CooliceT;3186154

lol just ordered another two...4 in total!I think this has to be a great … lol just ordered another two...4 in total!I think this has to be a great price error of the month!



Let's not get greedy eh? :thumbsup:
el-beatle;3186105

Search for Tesco.com. When you get to the site select Entertainment. … Search for Tesco.com. When you get to the site select Entertainment. This will direct you to Tescodirect.



Where exaclty is 'Entertainment'? I don't see it. :?
cheeeeeeeeers
look at my number of posts.........and its the 13th.........oohh
worth a try
deadduck_145;3186212

cheeeeeeeeerslook at my number of posts.........and its the … cheeeeeeeeerslook at my number of posts.........and its the 13th.........oohh



yeah but 616 is the mark of the devil not 666
CooliceT;3186154

lol just ordered another two...4 in total!I think this has to be a great … lol just ordered another two...4 in total!I think this has to be a great price error of the month!



He wouldn't have been the first to do that but just because he admits it publicly doesn't make him any less of a tw...
deadduck_145;3186212

cheeeeeeeeerslook at my number of posts.........and its the … cheeeeeeeeerslook at my number of posts.........and its the 13th.........oohh




oooooooh :evil:
Post a comment
Avatar
@
    Text