1133°
EXPIRED
Quality street tin £2.50 @ Tesco instore
Quality street tin £2.50 @ Tesco instore

Quality street tin £2.50 @ Tesco instore

Buy forBuy forBuy for£2.50
GETGet dealVisit site and get deal
Quality Street tins are still £2.50 at Tesco!!

51 Comments

pretty standard price

Do you quite literally spend all you're time walking around supermarkets looking and writing down discounts?

Original Poster

fattyuk

Do you quite literally spend all you're time walking around supermarkets … Do you quite literally spend all you're time walking around supermarkets looking and writing down discounts?



No I don't, do you never spot offers when out shopping??

or do you pay full price for everything?
Edited by: "nicster08" 16th Mar 2011

no roses?

It makes shopping more fun.

Original Poster

fcuk

no roses?



didn't see any

Banned

will pop in tomorrow and get some

fattyuk

Do you quite literally spend all you're time walking around supermarkets … Do you quite literally spend all you're time walking around supermarkets looking and writing down discounts?



Not very bright to make this comment are you? Do you have a problem with the op taking time to share so many deals with us?
Thanks for all your efforts nicster08

fattyuk

pretty standard price



Since when?

nicster08

No I don't, do you never spot offers when out shopping??or do you pay … No I don't, do you never spot offers when out shopping??or do you pay full price for everything?




Pretty much yeah always interested in bargains but food bargains are abit naff IMO.

AD959

Since when?



Christmas

nicster08 - I'll say what should be said, thanks for all your work in looking out for these deals.

MAIA

Not very bright to make this comment are you? Do you have a problem with … Not very bright to make this comment are you? Do you have a problem with the op taking time to share so many deals with us? Thanks for all your efforts nicster08



+1. I would also like to thank nicster08 for his efforts.

Original Poster

thanks people

fattyuk

Christmas



Iv found they go up in price after xmas not down !

Banned

fattyuk

pretty standard price




I think there's been some sort of misunderstanding here. The 2.5 pounds its listed here for does not correlate to the amount of fat/mass/weight you are to gain by consuming a tin, its the actual cost of purchasing the tin that is payable to the retailer, namely "Tesco". The 'price' you have to pay after buying these and for consuming them is down to you, your self control and conscience.

Voted Hot and well done OP for sharing.

nicster08

didn't see any


will have to do with these then;-)HOT

Great find, I'm popping in tomorrow, but who wants to bet Warwick tesco won't ave these???

Blimey , nicester , good work . Always room for a purple one in my world lol , oops , i meant hazelnut caramell surprise lol xx

Blimey , nicester , good work . Always room for a purple one in my world lol , oops , i meant hazelnut caramell surprise lol xx
perhaps if fatty uk spent more time walking lol ( no offence lol )

fattyuk

Do you quite literally spend all you're time walking around supermarkets … Do you quite literally spend all you're time walking around supermarkets looking and writing down discounts?



pathetic

Nice one - thanks.

fattyuk

Do you quite literally spend all you're time walking around supermarkets … Do you quite literally spend all you're time walking around supermarkets looking and writing down discounts?



Uh DUHH! This is a forum for people to share bargains they spot and the OP contributes a lot of deals. What exactly do YOU contribute apart from your stinking attitude and sarkie comments?

is this nation wide? will have a look today ta

Banned

angus58

Uh DUHH! This is a forum for people to share bargains they spot and the … Uh DUHH! This is a forum for people to share bargains they spot and the OP contributes a lot of deals. What exactly do YOU contribute apart from your stinking attitude and sarkie comments?



You're hardly prolific yourself. In my opinion the most sarkie comments come from the cliquey regulars who seem to enjoy slating outsiders' contributions en masse. Which is why some of us don't bother any more.

By the way, was going to stock up but chocolate gives me chronic wind.

I hate QS, worst of the Tins.

Very annoyed no Heroes this year.

Or last year even.

fattyuk

Do you quite literally spend all you're time walking around supermarkets … Do you quite literally spend all you're time walking around supermarkets looking and writing down discounts?



Why are you on this site if you don't like seeing people post bargains?

nice offer cheers mate
just wondering one thing though why do we have at the moment people who have to moan about offers why come on this site just to moan
anyhow my moan over heat mate for a good find

Original Poster

Jerec

I hate QS, worst of the Tins.Very annoyed no Heroes this year.



Only saw Heroes when I had a trip to Asda a couple of weeks before Chirstmas

Banned

none in my local but excellent price...good luck who shuffed themselves!!!

when you get to store they dont have them just a con to get you there and spend what you dont need to

mrsr

Great find, I'm popping in tomorrow, but who wants to bet Warwick tesco … Great find, I'm popping in tomorrow, but who wants to bet Warwick tesco won't ave these???



Nah none in Warwick!

fattyuk

Pretty much yeah always interested in bargains but food bargains are … Pretty much yeah always interested in bargains but food bargains are abit naff IMO.



Not with the price of things at the moment they are not. Many people can't afford to pay full price for every item on their shopping list; whether it be nutritionally sound or not.,

I don't need them but ideal for a present. Or a good alternative to an Easter egg.

fattyuk

pretty standard price



name another place selling them for £2.50

if you dont like food deals dont comment on them, dont be a tool all your life take a day off once in a while

roister

+1. I would also like to thank nicster08 for his efforts.



yeh me too, ignore the troll

deasyb

Why are you on this site if you don't like seeing people post bargains?



i think you need to look at the username for an answer to that ;-)

fattyuk

Do you quite literally spend all you're time walking around supermarkets … Do you quite literally spend all you're time walking around supermarkets looking and writing down discounts?




lol what a pointless comment considering this site is all about finding deals
+ whats the purpose of being antagonistic to someone just trying to share something that may benefit others

Anyone know the best before date on these please?

DelboysDeals

Anyone know the best before date on these please?



Yesterday ?
Post a comment
Avatar
@
    Text