-58°
EXPIRED
Reserve GTA 4 at Argos right now! - Not online, use the phone!
Reserve GTA 4 at Argos right now! - Not online, use the phone!

Reserve GTA 4 at Argos right now! - Not online, use the phone!

Buy forBuy forBuy for£39.99
GETGet dealVisit site and get deal
Now midnight has passed, you can reserve a copy of GTA 4 at Argos before it opens for business at 9am or similar and beat the crowds if you wish to pick up the game on the high street.

£39.99 on either platform seems a good price and pretty in line with other high street retailers (10% off if you got one of their leaflets the other week....)

Ring 08706001010
Enter cat number 5685341 XB 360 or 5685358 PS3
Enter store code (Look in Argos book or on website)
Follow instructions to 'check and reserve'!

They can send you a text message free of charge so you can carry round your reservation code with you, or you can just write it down.

Beat the crowds and be the first to pick up tomorrow morning!

36 Comments

hmmm....

Grand Theft Auto: IV - Xbox 360. 5685341 Product detail Grand Theft Auto: IV - Xbox 360.
£39.99
Special Offer Click here for details
Delivery service not available on this item This item cannot be reserved for store pick up

sorry, didnt read OP properly, only available on the phone!

Silly offer and thread really.. Just pop into asda now, or the morning and grab one for £34?

will this defo work

Chiptivo;1989054

Silly offer and thread really.. Just pop into asda now, or the morning … Silly offer and thread really.. Just pop into asda now, or the morning and grab one for £34?



lots of asdas sold out looking at other threads?

lmao, good luck chiptivo, just been sold out everywere in the uk already m8y!!! lmao and big repp added johncas m8y, this just worked for my local argos!!! easy easy easy cheers m8y, ur a star!

Original Poster

4241mackay;1989060

will this defo work



Well I've just reserved a copy at Bradford Forster Square in case my pre order fails to turn up (Which will cost £36 since I took a leaflet the other week).

And to the poster suggesting I buy it from Asda now or tomorrow, 60 copies available to lines of over 100 people...Hmm :whistling:

good backup this, just reserved one, cheers op

see if i can get one in asda tomorrow, if not someone can have my res code

lmao, why is everyone colding this, its an amazing find, i can bet you all my house that none of you wanting one in stroe with no pre order tomozzo will lose out, or have to pay over £50 at least, thanks alot OP great find again.

heat added from me :thumbsup:

this is stupid, people are neging this deal, but trust me they dont know wats gonna hit them tomozza, absolutely no chance wit out the back up of reservation or pre order, trust me peeps.

argos ain't taking pre-orders according to their website

on the phone they are

hot this worked

were abouts are you for this jasonraT?

.............

Original Poster

This is the leaflet I picked up in store on Mario Kart release day:

http://server2.uploadit.org/files/johntea-photogt.jpg

siknote (literally) could of done wit one of dem :@ lol i've reserved 5 copies of PS3 version, this way, i cant lose out :O lol

nice one, mines in nottignham, haha i can look down on everyone that loses out 2mzza mornin :D:D:D

heat and rep added
reserved one just in case

HOTTT RESERVED MINE

but dont think they will allow it

top tip, voted HOT!

Well done OP

Original Poster

MarzBarz;1989308

HOTTT RESERVED MINEbut dont think they will allow it



They will allow it as long as you haven't gone mad. I reserved Wii Fit using a similar method on Friday at 2am and only got round to collecting it this evening after work...No problems or questions asked!

The one thing I will point out is you cannot use the quick pay kiosk as they will want to check your age.

4241mackay;1989069

lmao, good luck chiptivo, just been sold out everywere in the uk already … lmao, good luck chiptivo, just been sold out everywere in the uk already m8y!!! lmao and big repp added johncas m8y, this just worked for my local argos!!! easy easy easy cheers m8y, ur a star!




lol

You are having a laugh arn't you...

Our local gamestation have loads in, and I have seen them, boxes full ready to sell tomorrow...

easily picked up from anywhere, it is only a game.

my bad just phoned and worked. lets hope they've got it in the morning. cheers

skins1981;1989190

argos ain't taking pre-orders according to their website



Hello there skins1981, welcome to HUKD

this is to reserve the item in stock, just like any other argos item, it's not a pre-order

Hope this helps :thumbsup:

Chiptivo;1989054

Silly offer and thread really.. Just pop into asda now, or the morning … Silly offer and thread really.. Just pop into asda now, or the morning and grab one for £34?



Not a chance. Demand is pretty much unprecedented, people are going to be queueing at Woolworths, WHSmiths etc in the morning, it'll be near impossible to grab a copy without a pre-order.

Is it a 24 hour call center?

Its an automated service.

Can be reserved for store pick up, subject to stock :thumbsup:

mark333;1989529

Can be reserved for store pick up, subject to stock :thumbsup:



We tried this too, our local store has them in stock, can be reserved for store pick up. :-D

Chiptivo;1989054

Silly offer and thread really.. Just pop into asda now, or the morning … Silly offer and thread really.. Just pop into asda now, or the morning and grab one for £34?

Well I hope you like queing for a hour to be told it's sold out, We sold all our 100-X360 & 100-PS3 copies in a hour and it's £37 at ASDA, Great tip. heat added.

[email protected];1989561

We tried this too, our local store has them in stock, can be reserved for … We tried this too, our local store has them in stock, can be reserved for store pick up. :-D



or £37.99 @ currys :whistling:

both my local argos's (wilmslow, Glossop) sold out - local tesco extra sold out (handforth)

Think I picked up the last 360 version from Burgess Hill West Sussex, the status now says "Unable to obtain stock level" and it cannot be reserved. All gone in Brighton, etc...
Post a comment
Avatar
@
    Text