178°
EXPIRED
Rockstar X-Box 360 Table Tennis (NEW)
Rockstar X-Box 360 Table Tennis (NEW)

Rockstar X-Box 360 Table Tennis (NEW)

Buy forBuy forBuy for£2.99
GETGet dealVisit site and get deal
I PURCHASED THIS GAME ON 07/06/2008 FROM BIRMINGHAM CASTLE VALE - COMET, COULDN'T BELIEVE THE PRICE. BRAND NEW BOXED AND SEALED. THERE WERE SEVERAL IN STOCK IN STORE. PLEASE NOTE I'M UNSURE WHEN THIS DEAL EXPIRES AND IF IT APPLIES NATIONALY. P.S EXCUSE THE GRAMMER AND SPELLING.

30 Comments

And shouting.

Banned

BristolDeal;2277229

And shouting.


lol
Agreed!

Original Poster

What do you mean the capitals?

Yes

Banned

No.1;2277276

What do you mean the capitals?


Yup....
lol.... no worries mate, easy mistake

Welcome to HUKD fellow Brummie...

Villa or Blues?

Good find by the way.

Original Poster

Brummie lol and thanks all.

Original Poster

Bluenose in the blood.

that's a shame, it must be hard for you lol

Banned

Not another bluenose......

!AVFC TIL I DIE!

Original Poster

It's not that bad. An yeah were all in hiding. I think Villa have a very good squad. And an even better manager.

Banned

No.1;2277354

It's not that bad. An yeah were all in hiding. I think Villa have a very … It's not that bad. An yeah were all in hiding. I think Villa have a very good squad. And an even better manager.


I like you now...your honest

lol

Welcome mate! Nice Slash ava too!:thumbsup:

Original Poster

Ha yeah, it's a weakness! An cheers i have only just found out what a 'avatar' whateva there called was.

ODB_69;2277361

I like you now...your honest lolWelcome mate! Nice Slash ava … I like you now...your honest lolWelcome mate! Nice Slash ava too!:thumbsup:




Nice to see someone else knows The Boondock Saints.:thumbsup:

oh gutted i drove striaght past there today with work, hopefully be round that area again soon for that price.


blues all the way

Great price very good game... Online to..

Fred Head;2279343

Great price very good game... Online to..



online to buy?

Banned

Andydreamtheater;2277817

Nice to see someone else knows The Boondock Saints.:thumbsup:


YES YES YES!!!!

No one has seen this AMAZING film!!

RESPECT TO YOU SQUIRE!

They had a few of these in the Carlisle store last week for the same price,. Top Spin Tennis was £2.99 too.

di dthey sell ne w keybprds too?

naff game imo, but ok for 2.99

comet are so up and down with prices. either over priced or under priced!! i got Medieval II Total war for 99p even tho the box said £29.99 in the Swansea one. its like they have no clue!

hotty

royals;2280482

di dthey sell ne w keybprds too?



Errrr. What?

memnoch1976;2279363

online to buy?



I meant Online to play worldwide over Xbox live (not online buying )

Thanks OP. My local Comet didn't have Rockstar TT, but Top Spin 2 was unpriced - the guy checked it and it was £2.99. Great for my kids. Thankyou.

managed to get one today from same store with still 8 copies left not bad for 2.99 ino

I got 'Just Cause' the other week which rang through at 99p!

good post mate! will try and pick me up one of these. supposed to be a pretty good game too!

I got this today from the same store before work.

I doubt i will ever play it though lol.

:lazy: None left at my local store. I may just settle for an Amazon purchase. They're doing them for about six pounds now! Can't be doing with too much of the leg work!
Post a comment
Avatar
@
    Text