376°
EXPIRED
Rubber Band Launcher Wooden Gun (Toy) @ Dealextreme £2.43 free delivery
Rubber Band Launcher Wooden Gun (Toy) @ Dealextreme £2.43 free delivery

Rubber Band Launcher Wooden Gun (Toy) @ Dealextreme £2.43 free delivery

Buy forBuy forBuy for£2.43
GETGet dealVisit site and get deal
$4.71, so around £2.50 with free delivery and they accept paypal...

good for a laugh!

Ordered one today for £2.43... that may change ever so slightly with the exchange rate.

Link...

dealextreme.com/det…379

156 Comments

do u think they'll stop it over here?

this thing can only be dangerous

Original Poster

kippy;1804847

do u think they'll stop it over here?



People have received it over here (judging from reviews)... don't see why not.

monkeybrains;1804850

this thing can only be dangerous



Can't wait to pull it out on David at work... he flicked a band in my eye... wait till I pull this little baby out and launch 12 at is forehead... lol

for stupid people :roll:

Original Poster

royals;1804858

for stupid people :roll:



yep!!! :P

royals;1804858

for stupid people :roll:



That was a quick edit!!?!

Original Poster

momagic;1804885

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11379



Cheers for putting the link up... I did add it... dunno why it went to the home page... will try again.

If yer gonna shoot 'em show 'em you mean it!![URL="javascript:viod(0);"]http://www.dealextreme.com/productimages/sku_4329_1.jpg[/URL]

dealextreme.com/det…329

ONLY about £40.00.

More Fun Too.

Original Poster

rizla01;1804921

If yer gonna shoot 'em show 'em you mean … If yer gonna shoot 'em show 'em you mean it!![URL="javascript:viod(0);"][/URL]http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4329ONLY about £40.00.More Fun Too.



Lol... considering I only have £3.29 in my paypal account... don't think i'll be getting the crossbow... plus I don't wanna kill him... yet lol :P

rizla01;1804921

If yer gonna shoot 'em show 'em you mean … If yer gonna shoot 'em show 'em you mean it!![URL="javascript:viod(0);"][/URL]http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4329ONLY about £40.00.More Fun Too.



Do ya think they will stop it comming over here? LOL:w00t:

cold from me this is not fun

Original Poster

starlight;1804959

cold from me this is not fun



Go read a book then...

only £2.43... just ordered one

so we can't post deals for cheep sex toys due to the minors on the site but advertising this to minors is ok?!

dmissy13;1804981

so we can't post deals for cheep sex toys due to the minors on the site … so we can't post deals for cheep sex toys due to the minors on the site but advertising this to minors is ok?!


I agree,if my son saw this he would be begging me to get him it

Original Poster

dmissy13;1804981

so we can't post deals for cheap sex toys due to the minors on the site … so we can't post deals for cheap sex toys due to the minors on the site but advertising this to minors is ok?!



This is an executive office toy and not for children :P hahahahahahaha
How many minors do you know that have their own credit/debit cards... and if they do... they can just buy a knife, far more effective for the kiddies these days.

Original Poster

ettam123;1804985

I agree,if my son saw this he would be begging me to get him it



Then ur a bad parent if u give in...

Like the kids of Grange Hill said... "JUST SAY NO!!!"

starlight;1804959

cold from me this is not fun



donbreach;1804974

Go read a book then...



:thinking:

I'm not dissing the product for adults but kids could buy it for fun not the same as buying a knife with intent at all

Original Poster

My point is... if u let ur kid play with bb guns... then this is no different. Or if u let ur kid play with those nerf gun things. Parent's discretion... up to the parent if they want their kid to play with one, it really isn't that bad. My intent is purely to use it at work... and maybe a little bit a uni.

Original Poster

Liddle ol' me;1805006

:thinking:



Lol... I work in WH Smith... and I hate books as a result... books = boring to me now unfortunately... Used to love reading, but WH Smith have ruined it for me...

i agree nothing wrong with the item or post just confused why the mods made a big fuss over a free sex toy when this is potentialy more dangerous for children.

I don't think the 'vibrating love ring' was removed because we thought all the kids would be asking for one...

Anyways - if you've got issues go post in the feedback thread. This isn't the best place.

Original Poster

dmissy13;1805057

i agree nothing wrong with the item or post just confused why the mods … i agree nothing wrong with the item or post just confused why the mods made a big fuss over a free sex toy when this is potentialy more dangerous for children.



hotukdeals.com/ite…sc/

So what about this 8-piece knife set... the answer is... don't buy it for your children. Weak parents are bad parents.

I see nothing wrong with this post. Suggesting this is bad if it falls into children's hands is ridiculous. As a parent it is your responsibility to look after your kids (there are worse things like drugs, smoking etc.)

I agree with you all it wasn't about the post as much about the crazy rules here at the moment.

Original Poster

There have been plenty of deals on cheap alcohol recently... surely that is more worrying for a young child of say 15 years old using their pocket money to get 18 cans of Carlsberg for £6.49 from Tesco with their pocket money... getting an older friend to buy it

Didn't see anyone complaining on there to be fair? and why would they...

As for the rules... geez... lol

Come on people!! If your kid hacks into your paypal account and orders himself one of these from japan then fires a laggy band into his mates eye causing it to go red for a bit and make him cry.........then ITS YOUR FAULT!!! Meanwhile some of us think this would be a laugh!!!

Original Poster

kungfu;1805122

Come on people!! If your kid hacks into your paypal account and orders … Come on people!! If your kid hacks into your paypal account and orders himself one of these from japan then fires a laggy band into his mates eye causing it to go red for a bit and make him cry.........then ITS YOUR FAULT!!! Meanwhile some of us think this would be a laugh!!!



Well said...

donbreach;1804994

This is an executive office toy and not for children :P hahahahahahahaHow … This is an executive office toy and not for children :P hahahahahahahaHow many minors do you know that have their own credit/debit cards... and if they do... they can just buy a knife, far more effective for the kiddies these days.


FYI, HSBC give debit cards to kids as young as 11. It is pretty dangerous.

sorry guys was just trying to prove a point with the whole banning threads due to minors on the site, i was in no way saying this item should not be posted and i totally agree with you. moved my points to the thread admin

Original Poster

sds1493;1805157

FYI, HSBC give debit cards to kids as young as 11. It is pretty dangerous.



Yeh they don't just give them out though do they... how many kids do you know that have one... and they can order far worse...

Original Poster

dmissy13;1805171

sorry guys was just trying to prove a point with the whole banning … sorry guys was just trying to prove a point with the whole banning threads due to minors on the site, i was in no way saying this item should not be posted and i totally agree with you. moved my points to the thread admin



There does seem to be some inconsistency with stuff... a girl sold a load of sex toys in the For Sale/Trade threads... and admin didn't say a word.

Admin;1805064

I don't think the 'vibrating love ring' was removed because we thought … I don't think the 'vibrating love ring' was removed because we thought all the kids would be asking for one...



There's a gun that shoots vibrating love rings & you didn't post a link!!?!?

(Talk about looking after No.1)

i should have put a laughing smilie at the end of my 1st post as it seems to have been taken the wrong way my bad

Surprised no one has posted a hot deal on ammunition to complement this :-D
Although the postman always brings a daily supply to our office.

Which reminds me...
icwales.icnetwork.co.uk/new…931

rizla01;1804921

If yer gonna shoot 'em show 'em you mean … If yer gonna shoot 'em show 'em you mean it!![URL="javascript:viod(0);"][/URL]http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4329ONLY about £40.00.More Fun Too.


even better, attach the 300mw burning red laser they got on there at the moment to help aim it :s

There's a gun that shoots vibrating love rings & you didn't post a … There's a gun that shoots vibrating love rings & you didn't post a link!!?!?



Thats my kinda weapon :lol:

donbreach;1805000

Then ur a bad parent if u give in...Like the kids of Grange Hill said... … Then ur a bad parent if u give in...Like the kids of Grange Hill said... "JUST SAY NO!!!"


I would not give in,but thats not to stop him bugging the life out me to get it

Original Poster

dmissy13;1805212

i should have put a laughing smilie at the end of my 1st post as it seems … i should have put a laughing smilie at the end of my 1st post as it seems to have been taken the wrong way my bad



:P lol you made a fair point and I never took it fully seriously... some parents may not wish to let their child play with one, which is fine. However all the big kids out there will be having a field day in the office next week.
Post a comment
Avatar
@
    Text