201°
EXPIRED
Scentsational Perfume Kit FREE + P&P (£2.99 or free delivery for boffer twitter followers) @ Boffer
Scentsational Perfume Kit FREE + P&P (£2.99 or free  delivery for boffer twitter followers) @ Boffer

Scentsational Perfume Kit FREE + P&P (£2.99 or free delivery for boffer twitter followers) @ Boffer

mod
Scentsational Perfume Kit includes:
1 x No 1 Flora Lilium scent (5ml)
1 x No 2 Sandalwood Musk scent (5ml)
1 x No 3 Gardenia and Jasmine scent (5ml)
1 x No 4 Vitality scent (5ml)
1 x No 5 Fresh Citrus scent (5ml)
1 x No 6 Oriental Musk scent (5ml)
1 x No 7 Jasmine Blossom scent (5ml)
1 x No 8 Green Tea Spa scent (5ml)
1 x Bottle of Scent base (100ml)
2 x Atomizer bottles (25ml)
1 x Pipette
30 x Testing strips
1 x Instruction booklet

Condition: Brand new

22 Comments

Banned

Dam you, you beat me to it, stayed up all night for this, haha Very good freebie, ordered one for my mum! :thumbsup: Great price for free!!

Bought mine - ta - hot

Great thanks just got it, i usually miss this stuff..... good night to not be able to sleep i guess lol

Worth over £9.99.

Had to join twitter for free delivery, but saves handing over money. :thumbsup:

thank you

Great, thanks.
But IMHO this should be in freebies (free delivery details: boffer.co.uk/blo…930)

Hot hot hot, brilliant. x

got this free, dunno why. its probably carp

thx for posting

@pozmu

thanks for that

and thanks OP

shanecr;5834756

got this free, dunno why. its probably carp



even if it is - you don't even pay for postage so who can complain?

Thanks, just ordered myself one

Was going to get it, then realised I needed to register on twitter, and I really couldn't be boffered.



:-D

jukkie;5834823

Was going to get it, then realised I needed to register on twitter, and I … Was going to get it, then realised I needed to register on twitter, and I really couldn't be boffered.:-D



it takes 2 minutes...

Super hot FREEBIE with FREE Delivery !

Great deal, thanks

a good one , hot !

cheers

'SOLD OUT!' Darnn!

sold out so fast lol

Oh my gosh I am SOOOOOOOOOOOO gutted I missed out on this deal - I finally found something that I could actually get my daughter as present, have been totally stuck.

I will have to go and buy this full price as it would be an ideal present for her and doesn't involve Hannah Montana or HSM LOL!

shanecr;5834756

got this free, dunno why. its probably carp



Its clearly perfume mate, dunno why you'd think it was fish :whistling:

chriswvtr;5835363

Its clearly perfume mate, dunno why you'd think it was fish :whistling:



aaahahha
Post a comment
Avatar
@
    Text