Sheba cat soup with chicken fillets 48 pouches £6.38 @ Amazon - Dispatched from and sold by Equestrian Performance
171°Expired

Sheba cat soup with chicken fillets 48 pouches £6.38 @ Amazon - Dispatched from and sold by Equestrian Performance

34
Found 15th Sep 2017
Sheba cat soup with chicken fillets 48 pouches
Community Updates
34 Comments
Same for the Ocean Fillets as well. Ordered one of each, heat added. My cat will love you for finding this deal.
Original Poster
Also with ocean fillets for the same price

amazon.co.uk/dp/…c=1
What's actually in this? Broth for cats is ridculously easy and cheap to make.
MSK.10 m ago

What's actually in this? Broth for cats is ridculously easy and cheap to …What's actually in this? Broth for cats is ridculously easy and cheap to make.



Exactly, this is one for the Hooray Henry brigade. I have been a cat and dog owner all my life, now well over 60, and these posts drive me insane. How did my poor pussy survive all those years ago?!?!
tintowellfan6 m ago

Exactly, this is one for the Hooray Henry brigade. I have been a cat and …Exactly, this is one for the Hooray Henry brigade. I have been a cat and dog owner all my life, now well over 60, and these posts drive me insane. How did my poor pussy survive all those years ago?!?!


I would worry that it wouldn't even have all the nutrients of bone broth one makes oneself.
31997287-u3JVj.jpg
Doesn't PETA protest about this?
Gone up in price now
Price has well gone up. me thinks.
nice
tintowellfan1 h, 59 m ago

Exactly, this is one for the Hooray Henry brigade. I have been a cat and …Exactly, this is one for the Hooray Henry brigade. I have been a cat and dog owner all my life, now well over 60, and these posts drive me insane. How did my poor pussy survive all those years ago?!?!



31998323-PCoCM.jpg
Cat loves this but not paying £23.88. Have expired the deal.
Expired!
This is an email regarding your recent purchase, unfortunately upon picking your order we have realised we are out of stock of the product you have ordered from us.
I have just tried to purchase more of the product from our supplier and unfortunately they are also out of stock.
I have done some research into alternatives for your order and couldn't find anything suitable at this time.

Rather than keeping you waiting any longer for your order, I feel it may be best to cancel the order at this stage to allow you to source the product elsewhere. If and when the item becomes available again, we will re-list the item for sale on Amazon.

...
The link will guide you through the steps that are required for us to process a cancellation. Usually you will be required to send us a short message to do this. As soon as you have requested the cancellation, we will respond within 24hrs.
As your order has not been marked as "Shipped" no funds will have been debited from your account.
I apologise for any inconvenience this issue may have caused you, unfortunately situations of this nature are out of our control.


AND THEY WANT ME TO CANCEL THE ORDER?!?
Edited by: "bargain76" 18th Sep 2017
Had the same, whats the point in asking us to cancel when no money has been taken anyway, easier to just let them cancel it if they want to.
blaze36 m ago

Had the same, whats the point in asking us to cancel when no money has …Had the same, whats the point in asking us to cancel when no money has been taken anyway, easier to just let them cancel it if they want to.


I think if they cancel they will have some negative repercussions from amazon. I could be wrong but it makes sense, but this line "unfortunately situations of this nature are out of our control." is making me so angry as their stock control is in their control !!!
What happens if we don't cancel the order like they asked us to in the email? X
daisyb21211 h, 10 m ago

What happens if we don't cancel the order like they asked us to in the …What happens if we don't cancel the order like they asked us to in the email? X


They will eventually have to cancel themselves...
What makes me angry is they are still listed as a seller for this item at a higher price.
I've took a screenshot and emailed them to ship it.
It's just a typical "bait & switch" tactic - price low and get loads of sales at the cheap price.

Then, send out emails asking customers to cancel orders along with a spurious excuse. Result: seller has loads of extra orders and gets bumped up in the Amazon search results - even though they haven't actually sold anything!

If you refuse to cancel the order and stand your ground, in most cases the supplier will usually sell at the reduced rate to avoid negative action by Amazon. Alternatively, the supplier may give you a substantial money off coupon (usually 50% ish) if they genuinely cannot fulfil the order.

Tricks like this are quite commonplace on various unofficial Amazon sellers' forums, but Amazon will generally act to protect their buyers.

HTH
dirtdigby22 h, 49 m ago

What makes me angry is they are still listed as a seller for this item at …What makes me angry is they are still listed as a seller for this item at a higher price.I've took a screenshot and emailed them to ship it.


Any luck?
Edited by: "bargain76" 20th Sep 2017
This seller is a liar I demand them to be banned from hotukdeals.
They've emailed me 4 times so far, asking ME to cancel the order.
Yep, spamming me with emails asking me to cancel too.
I might have had some sympathy if they were honest about making a mistake and explained why they were asking me to cancel it.

But no, they lied about it being a stock problem, which is clearly nonsense because they are still selling the exact same item but at a higher price. And they have made out that the only way it can be cancelled is for the customer to request it. And so far they've emailed me this dubious story EVERY DAY for the past four days.

So, they can do one.
I’ve received emails each day and so far refused to cancel my order.

Sent them an email asking what the problem is seeing as though the item is available in stock on Amazon.
paul_merton15 h, 51 m ago

I might have had some sympathy if they were honest about making a mistake …I might have had some sympathy if they were honest about making a mistake and explained why they were asking me to cancel it.But no, they lied about it being a stock problem, which is clearly nonsense because they are still selling the exact same item but at a higher price. And they have made out that the only way it can be cancelled is for the customer to request it. And so far they've emailed me this dubious story EVERY DAY for the past four days. So, they can do one.


Exactly my thoughts.
Hi,

Thank you for your message.

This product is not in stock no,

We are currently experiencing technical issues that keeps putting these as back in stock and has also given a pricing error last week.

This is not an order we can fulfil.

The response I got to my email.
Today's email:

Hi,

Thank you for your order,
I am sorry but as we have not received a cancellation request in regards to the item being unavailable, we have given you a full refund for the order.

To enable me to do this, we have to mark your order as "dispatched" so that the refund option becomes available. This will mean you will first get a notification your order has been shipped. Please ignore this email as you should also get confirmation shortly after that your order has been refunded in full.
I apologise for any inconvenience this may have caused you,

Talk about abusing the system...
So because they marked it as dispatched (another lie), my payment card has been charged, and I now have to wait to get my money back.

So they have inconvenienced me just because they didn't want to cancel an order that didn't actually need refunding in the first place, because no payment would have been taken until it had been dispatched. Grr.
I sent a complaint to Amazon & got this email back.

Hello there,

This is Lucy from Amazon, I received your email today and will be happy to help.

I'm sorry to hear of the issues you've experienced with the Marketplace Seller Equestrian Performance.

We at Amazon.co.uk take pride in our customer service standards and believe that customers who purchase from the Marketplace should be treated with the same degree of service as a customer who's purchased directly from us. Even though your purchase was made from a Seller, we realise that it may influence your decision to visit our website again.

I've forwarded these details to the relevant team for investigation. They'll contact you again if they need any further information.

I'd like to thank you for reporting this matter and assure you it'll be treated with the utmost seriousness.

I hope this helps Serena, have a good weekend
Sounds like nothing will happen then.
Did the same thing to me too! "Dispatched", took the money and now processing a refund!
I wonder if their feedback will remain at 100% after this
Post a comment
Avatar
@
    Text