129°
EXPIRED
Sixth Sense, Unbreakable, Signs - BLU-RAY BOXSET £17.88 @ Amazon
Sixth Sense, Unbreakable, Signs -  BLU-RAY BOXSET £17.88 @ Amazon

Sixth Sense, Unbreakable, Signs - BLU-RAY BOXSET £17.88 @ Amazon

Buy forBuy forBuy for£17.88
GETGet dealVisit site and get deal
Only £5.96 per film when you work it out...

3 great films.

13 Comments

Might wanna put 'Blu-ray' in the title?

Hot by the way!!!

should edit it to say blu ray!

£17.85 @ Zavvi & the hut + quidco

Banned

shame its only 2 good films. Signs is laughable.

csiman;7588901

shame its only 2 good films. Signs is laughable.



+1 - I thought Signs was ridiculous. Wasn't that big a fan of Unbreakable either, but cheap deal for those MNS fans.

adsldave;7588893

£17.85 @ Zavvi & the hut + quidco



But they are beyond awful with delivery.

Damn it, gone up to £25 now.

Signs is really underrated in my opinion. Really deserves repeat viewings.

Oh, and THAT scene at the birthday party...

LssL;7821999

Signs is really underrated in my opinion. Really deserves repeat viewings.


Huh? So the aliens are clever enough to travel across the boundless universe to harvest humans but water is like acid to them? Our atmosphere is filled with water vapour, humans are 70%(?) water ... yeah, those aliens are really, really clever.

LssL;7821999

Signs is really underrated in my opinion. Really deserves repeat … Signs is really underrated in my opinion. Really deserves repeat viewings.Oh, and THAT scene at the birthday party...



I agree. I liked it. So the plot was ridiculous, so what? Just watch and enjoy!

Q-Tec;7822190

Huh? So the aliens are clever enough to travel across the boundless … Huh? So the aliens are clever enough to travel across the boundless universe to harvest humans but water is like acid to them? Our atmosphere is filled with water vapour, humans are 70%(?) water ... yeah, those aliens are really, really clever.



The plot was crap, granted - but what about Independence Day? That was a great movie, but the plot was awful. Hacking an alien computer system with a virus? I mean, really?

Signs is brilliant, his best film IMHO. So underrated.

Q-Tec;7822190

Huh? So the aliens are clever enough to travel across the boundless … Huh? So the aliens are clever enough to travel across the boundless universe to harvest humans but water is like acid to them? Our atmosphere is filled with water vapour, humans are 70%(?) water ... yeah, those aliens are really, really clever.



Fair enough - but if you were to judge all stories on scientific facts, the world would be a very dry and boring one.

Signs wasn't a film about an alien invasion - sure, there are aliens in the story, but it beautifully examines the themes of family, love, faith/destiny.

Perhaps it was too subtle for the average cinema-goer.

I mean, if you go on your logic, you might as well dismiss all super-hero movies for example...
Post a comment
Avatar
@
    Text