208°
EXPIRED
Too Human £2.98 Pre-owned Gamestation
Too Human £2.98 Pre-owned Gamestation

Too Human £2.98 Pre-owned Gamestation

Buy forBuy forBuy for£2.98
GETGet dealVisit site and get deal
Saw this for only £2.98 on there website, definitely worth a punt at that price!

25 Comments

I'm sorry but a shocking game in my opinion. I'd avoid it like the plague.

I wont vote hot or cold.

Good price, awful game. Was trully disapppointed with it, though voted hot

Great price

Original Poster

I wasn't a fan of the demo, but for this price, definitely worth a try.

I'm sorry but this is £2.97 too much.

Heat from me, anything's worth a go at that price.

Cheers, nearly got this for £4.99 the other day.

Perfect Dark Zero is also £1.98 delivered fwiw.

A crap game cheap, doesn't make the game any better

i actally liked this game and is 100% better the second playthrough

Stefarno88;8189744

Cheers, nearly got this for £4.99 the other day.Perfect Dark Zero is also … Cheers, nearly got this for £4.99 the other day.Perfect Dark Zero is also £1.98 delivered fwiw.



Perfect Dark is really poor I'm afraid, I managed to pick it up for a few bob and wished I'd have saved my money. The original was meant to be a good game (N64 I think?) but this just didn't work for me.

thanks, been wanting to try this for a while.

slimy31;8190283

Perfect Dark is really poor I'm afraid, I managed to pick it up for a few … Perfect Dark is really poor I'm afraid, I managed to pick it up for a few bob and wished I'd have saved my money. The original was meant to be a good game (N64 I think?) but this just didn't work for me.



Original has just come out on XBLA

slimy31;8190283

Perfect Dark is really poor I'm afraid, I managed to pick it up for a few … Perfect Dark is really poor I'm afraid, I managed to pick it up for a few bob and wished I'd have saved my money. The original was meant to be a good game (N64 I think?) but this just didn't work for me.



Perfect Dark Zero gets slated but the Multiplayer was really good fun with tons of game modes. The 1 player campaign was not that bad.

More like "Too (much of a bad game) Human" am I right?

Sorry to buck the "it's cool to bash Too Human" trend, but this was actually quite good fun.

I picked this up new for a tenner 6 weeks after release and spent a lot of time playing. If you enjoy games like Diablo, intense combat, large mobs, tons of loot to collect, plenty of choices on skill trees with 5 classes and 2 alignments, then this is the second closest game you can get to the style of gameplay on 360 (the closest being Sacred 2).

This game unfortunately was on the receiving end of a series of reviews/attacks more aimed at the main producer being a bit of a **** and bash the game even more than the previous review. Most reviewers picked a beserker (dual sword wielding) which is not a character for player unfamiliar with the combat or you will die a LOT - which usually ended up as being a criticism of the game.

If in doubt about this download the demo from Live. It is the first 30 mins or so of the game and will give you a very good feel for the combat and whether you will like it or not. You can try out 2 or 3 of the 5 characters to try out melee combat and ranged (gun) combat.

H&R for spotting this at a bargain price

I liked the demo of Too Human, so I'm going to give this a go! (I can see why other people might find it dull/repetitive though..).
I paid something like £45 for PDZ at launch *laughs/cries*
awful, awful game. however, for under £2 it's probably worth a go. Maybe >.

I actually enjoyed this game ... well worth the price of a pint

I got it last year new for under a fiver, and it's still in the shrink wrap ... too many other great games to play, but it does seem like it's worth it for such a little amount. Thanks op.

Damn when I went to order it went out of stock lol

Original Poster

liltman;8192282

Damn when I went to order it went out of stock lol



Back instock.:)

Just ordered one, been wanting to try it for a while.

Thankyou.

I got my copy free and I still felt robbed!
You get to a point in the game where you realise that you have been playing the same section over and over again, also be prepared to die... ALOT - at least you get an achievement for your hundredth death though :thumbsup:

One word somes up how incredibly frustrating and cr*p this game is..... 'Angel'

M

Matt89;8194263

Back instock.:)



Yep just ordered it, thanks, and even if it is average or less than average, come on for £3 I'm not going to complain! cheaper than a meal!

lol wow how can anyone say this game is crap? ESPECIALLY for £3!

I am really enjoying this so far and it is more fun than most games as of late lol, really impressed especially for the price!
Post a comment
Avatar
@
    Text