529°
EXPIRED
Walkers Spicy Tomato Snaps (80s Crisps!) only 10p each @ Home Bargains
Walkers Spicy Tomato Snaps (80s Crisps!) only 10p each @ Home Bargains

Walkers Spicy Tomato Snaps (80s Crisps!) only 10p each @ Home Bargains

Buy forBuy forBuy for£0.10
GETGet dealVisit site and get deal
Go back to the 80s, and grab yourself a pack or 2 of Walkers Snaps, only 10p each @ Home bargains, which I found in the Bletchley store.

These are usually around 40-45p each, but at 10p, it's about the same price they were in 80s, and the Spicy Tomato taste from memory doesn't seem to have changed at all, so stock up while you can.

Other crisps deals in Home Bargains..
Golden Wonder (My Favourites) 6 x 25g Chesse & Onion packs 69p
Golden Wonder Chip Shop Curry 34.5g only 15p each

BTW Best before dates are at least November

43 Comments

Bostin crisps.

Damn I remember them when they were 2p a pack ! Used to to do a nice cheese flavour also

Are these the tiny tubes??

any reds.lol:{

T'was always the toughest decision of my day back in 1979 - tomato snaps or beef potato puffs to go with the mint viscount?

Original Poster

barclays

Damn I remember them when they were 2p a pack ! Used to to do a nice … Damn I remember them when they were 2p a pack ! Used to to do a nice cheese flavour also



I think my earliest memory of buying these would be about 1979 for 5p a packet, which I used to buy along with some Black jack chews, hubba bubba, and a few chocolate tools (keep it clean!) when I took our Cresta and Corona fiizzy drink bottles back to the shop to get 10p! which was a much better way of recycling bottles, plus I think they tasted better in glass bottles rather than plastic.Ah, those were the days, and yeah I remember the cheese ones, but I haven't seen them.

Woohoo! Crisps for ten pence... It's going to get hot in here...

This is what hot deals is all about!

Hope they have them in at my local home bargains... I might get two or three bags (call me greedy)

Heat and rep

Amazing!

Vinegar flavour used to be good too, these tomato ones don't taste like they used to !

best crisps in the world

I havent seen these for years

Damn wish we had a HB

Bring back Ringos too (golden Wonder) I know these are Walkers original Smiths made them

Sweet, will bag some tomorrow!

Original Poster

shrek

I havent seen these for yearsDamn wish we had a HBBring back Ringos too … I havent seen these for yearsDamn wish we had a HBBring back Ringos too (golden Wonder) I know these are Walkers original Smiths made them



Ringo's, yeah and some of these other 'retro' crisps...
http://farm4.static.flickr.com/3161/2339189934_eff7db3c3d.jpg

These are an enigma. You can track them down at 45p a bag in some places then wander into HB and fill your boots. I thought I'd bought them all up yesterday in Bletchley for my sis in law who lives in Canada.:p

Banned

WOW, thats the snacks sorted for christmas day

DE4L3R

best crisps in the world



True

Thanks!! Heat Added. Thats christmas dinner sorted. Score!

HAL2000

Ringo's, yeah and some of these other 'retro' crisps...



I cant see piglets, I NEED that bacon feeling.

Oh oxo crisps yummy

You can still get outer spacers I think Heron frozen foods sell them

I use to love Smiths gammon flavoured crisps

wow.

simply WOW.

pillaging monday tomorrow! (today if u wanna get technical)

None in my HB yesterday, or would have stocked up, quality crisps.

Bargain for one of the best crisps out there!

Chris

Original Poster

johnraggett

None in my HB yesterday, or would have stocked up, quality crisps.



Hopefully they'll have replenished the shelves with more snaps today for you!.I noticed that like most shops these days, they don't have enough staff, certainly in the Bletchley store, most were on the tills, so very little chance of seeing the shelves restocked until the next morning I guess, unless they have night staff?.Anyway, good luck finding some, I'm hoping to go back to Bletchley for some more tomorrow! as we've eaten half of the packs we'd got already!

They sell them in my petrol station just across the road, so can grab them whenever..
Edited by: "silkhuk" 4th Oct 2010

Oh my!! Just seen the football snacks in the photo!! I think they were bacon flavour Classic!! Does anyone remember a cheeesy type snack.... in the shape of a smile?? can't remember what they were called but they were lovely!!

Can get them in shops where I live. Not for 10p tho. Those and tangy toms

The cheese version were horrible, these rocked though!

splatsplatsplat

I cant see piglets, I NEED that bacon feeling.


No space raiders either :(. I remember those fangs crisps though, they were ace!

OMG i use to love these...thanks

Love these bought 20 odd packets yesterday, preffered the cheese flavour though, which you can't seem to get. Nearly as good as the old style ghostbusters and hero turtle crisps.

Paddy_o_furniture

Love these bought 20 odd packets yesterday, preffered the cheese flavour … Love these bought 20 odd packets yesterday, preffered the cheese flavour though, which you can't seem to get. Nearly as good as the old style ghostbusters and hero turtle crisps.


oh my god I'd forgotten about those! They used to do thundercats crisps too

I just need Bugles to come back!!

Super spot OP , thanks for the memories

Original Poster

JoeBeesley

Super spot OP , thanks for the memories



No problem, glad to help everyone with a dose of edible nostalgia, but don't go too far down memory lane, otherwise you might want to start a crisp bag collection like this guy...
http://img.metro.co.uk/i/pix/2010/08/08/article-1281290930911-0AB9ECBF000005DC-788358_636x300.jpg
Hmm, Burtons Fish n Chips, lovely.
BTW, anyone remember the 'Chicken in a basket' crisps which I think were M&S's own brand, used to love 'em!

:O You guys do know that they've been around ever since right?

NinjaBadger

I just need Bugles to come back!!

they still make bugles. saw them last year in saudi arabia

bring back meanies, pickled onion flavour also cheese flavour thinga me jigs..

I remember some "hedgehog flavour" crisps from childhood, they were great - anyone remember them?

My personal fav's.....http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs211.snc1/7823_146899408263_720328263_2702782_6531187_s.jpg
Post a comment
Avatar
@
    Text