233°
EXPIRED
Xbox 360 250gb WITH Call of Duty Black ops £215 @ Tesco ** instore **
Xbox 360 250gb WITH Call of Duty Black ops £215 @ Tesco  ** instore **

Xbox 360 250gb WITH Call of Duty Black ops £215 @ Tesco ** instore **

Buy forBuy forBuy for£215
GETGet dealVisit site and get deal
Console & Game Bundle instore for the Grand total of £215, online at TESCO DIRECT this bundle is £235...

12 Comments

Erm...I fail to see what's so special about this? Seems fairly average at best. Console is £185 or cheaper most places so your only saving a fiver at best?

Yeah I saw this a while back in Tesco, didn't think it was special enough to post on here.

SFP_NooDLe

Erm...I fail to see what's so special about this? Seems fairly average at … Erm...I fail to see what's so special about this? Seems fairly average at best. Console is £185 or cheaper most places so your only saving a fiver at best?



Where can you get a 360 with 250GB HDD for Less than £185 please?

Happydundee

Where can you get a 360 with 250GB HDD for Less than £185 please?



Shopto.net

shopto.net/XBO…tml

not voting games crap imo.

It's £185 at photo.net aswell

anil2

Shopto.nethttp://www.shopto.net/XBOX%20360/HARDWARE/XB2BU57-Xbox%20360%20250gb%20Console%20Black.html



Love it. Suck that sarcastic comment right back from where it came.

because black ops is crap i'm voting cold

I really liked black ops, very competant shooter for single player (even with the rediculous plot) and I've always loved the zombie mode. Can't be doing with the glitchy MP mode filled with campers tho.

zombies is great!!!!

anil2

Shopto.nethttp://www.shopto.net/XBOX%20360/HARDWARE/XB2BU57-Xbox%20360%20250gb%20Console%20Black.html



Cheers, I am suprised this is not on hotdeals, ordered.

You could also get FIFA 2011, there was a choice of two games
Post a comment
Avatar
@
    Text