1111°
EXPIRED
XBOX360 PREMIUM + CALL OF DUTY 3 OR PRO EVO 6 £199 INSTORE TOYS R US!!
XBOX360 PREMIUM + CALL OF DUTY 3 OR PRO EVO 6 £199 INSTORE TOYS R US!!

XBOX360 PREMIUM + CALL OF DUTY 3 OR PRO EVO 6 £199 INSTORE TOYS R US!!

Buy forBuy forBuy for£199
GETGet dealVisit site and get deal
Seen instore today at Oldbury Toys R Us:

Xbox 360 Premium pack bundled with either COD3 or Pro Evolution 6 for £199! There seemed to be lots of boxes on the shelf that you take to the collection point so I assume they have plenty of stock. I would imagine they are the special packs with the games inside and are looking to clear them out as they are old stock and been around a while.

A WORD OF WARNING: RING BEFORE YOU SET OFF, I DON'T WANT TO BE RESPONSIBLE FOR A WASTED JOURNEY!!!

212 Comments

sounds like a good deal

If this is legit then this is a fantastic deal...

Banned

I think this is the way XBOX deals are going to go now (with a bit of luck anyway)
With the PS3 cuts and bundles and the new XBOX, the older versions will have to go cheap.
Although is a great price.

Original Poster

katieandowen

If this is legit then this is a fantastic deal...



There must have been around 8-10 boxes to take to the till with a 50-50 mix of the two bundles. Worth a call to the store but it usually means each box represents stock - but I have suffered at the hands of Toys r Us before after taking a game box to the till to be told they can't find it. Having said that, it was the last box - there wasn't multiple boxes like this

my mate just texted to say he saw them toys r us preston sounds like same deal

Sounds like a corking deal, I'll be checking this out tomorrow and will report back. I missed out on the Boots/Play deals.

If that price is right, its a great deal :thumbsup:

nice!

really interested in this, been puting off getting a console for a while, still not sure whether to hang fire for a while and see what the prices do. its either the 360 or the ps3, although the ps3 seems liek it will take a while to drop.

excellent price, hot :thumbsup:

Nice price - was going to wait for the Elite, but this is extremely tempting.

dont need one but a jolly good offer which has been hot n rep

Hot deal, will be checking my local TRU for this!
many thanks op!

I was only in Oldbury Toys R Us yesterday looking at the £4.99 games for the 360 listed from a different thread.

This is a very hot deal. However, compared to the recent £299 deals with 3 games and an extra wireless controller its all relative with costing the Xbox 360 & HD alone worked out then for about £180 the same as this would with the bundled game. Pro Evo 7 is just out on classics range and Call of Duty 3 is also discounted now.

This is an excellent choice for those not wanting a bundle deal where they can then choose their own games however, heat and rep added. Buy one of these and a Wii and still have change for a bag of chips compared to the PS3 lol.

Yep saw this in Oldbury tonight looking for Godfather - Didn't have it though:-( Still got Dead or Alive 4 for £4.99 so not all bad:)

essexgangsta

really interested in this, been puting off getting a console for a while, … really interested in this, been puting off getting a console for a while, still not sure whether to hang fire for a while and see what the prices do. its either the 360 or the ps3, although the ps3 seems liek it will take a while to drop.



If you think you want it - get it ASAP! The amount of times I've pondered on whether I should buy or not buy on other items on this site, a day later I decide I do infact want to buy the item, then bang it's sold out/expired!

So my advice is get it while you still can.

i reckon this deal is a harbinger of what prices will be in the run up to christmas anyway so i am just gonna sit tight till then....

yeah, as soon as the elite comes out expect the ps3 around the 200-250 mark which in turn will render the 360 premium sub 200 with game(s) and accesories

logical_zombie

yeah, as soon as the elite comes out expect the ps3 around the 200-250 … yeah, as soon as the elite comes out expect the ps3 around the 200-250 mark which in turn will render the 360 premium sub 200 with game(s) and accesories



Sony can't afford to sell the PS3 at that price any time soon.

logical_zombie

yeah, as soon as the elite comes out expect the ps3 around the 200-250 … yeah, as soon as the elite comes out expect the ps3 around the 200-250 mark which in turn will render the 360 premium sub 200 with game(s) and accesories



I think you're being a TAD bit optimistic with that pricing!!
The PS3 isn't going to be sub-£300 for a while i reckon, xbox elite or not.. :-(

Have been thinking about getting a 360

What do you guys think?

Wait till the launch of Elite to see whether prices get even lower or just go for this deal?

Cheers

spitfire51

Have been thinking about getting a 360What do you guys think?Wait till … Have been thinking about getting a 360What do you guys think?Wait till the launch of Elite to see whether prices get even lower or just go for this deal?Cheers



Neither, get a PS3. It's far more reliable!

spitfire51

Have been thinking about getting a 360What do you guys think?Wait till … Have been thinking about getting a 360What do you guys think?Wait till the launch of Elite to see whether prices get even lower or just go for this deal?Cheers



Don't bother with the elite, get one of these ,bargain.

souljacker

Don't bother with the elite, get one of these ,bargain.



I don't want to get the Elite, just asked whether it is worthy to wait for its launch then see whether prices for the current model get even lower....

Any thoughts???

you might want the elite thou, seeing as the HD European video marketplace is being launched on the same day as the elite [24th August]

Aren't the prices coming down because the new 360, Falcon, which will be smaller and more reliable is coming out in the Autumn? The older bulkier 360's will be cluttering up 2nd hand stores soon!

Is it possible to transfer an existing original Xbox live acccount to use with the 360, as I pay god knows how much for it (taken automatically by direct debit) and it has been a nightmare trying to cancel it.

spitfire51

I don't want to get the Elite, just asked whether it is worthy to wait … I don't want to get the Elite, just asked whether it is worthy to wait for its launch then see whether prices for the current model get even lower....Any thoughts???



A bit like buying a PC this, you can wait for ever and there will be be a cheaper deal just around the corner. I say that if you want to play it now - buy it now as this is a very good deal. I personally wouldn't worry about the elite and I wouldn't expect it to trigger any kind of price fall. All you get with the elite is a bigger HD that you don't really need (video marketplace may change this but downloading 10gb hidef films with British broadband architecture isn't likely to be a huge thing imo) and a HDMI that is a nice to have but only required if your Hidef TV doesn't have component inputs.

I cant imagine the prices getting much cheaper that this for Premiums this year, even with the impending release of the Elite and even with Xmas coming up. This really is a great price.

Flodd

Neither, get a PS3. It's far more reliable!

Great help that. Why dont you go join the Nickelodeon forum or something, or go outside and play with your friends?

luvadealme

Is it possible to transfer an existing original Xbox live acccount to use … Is it possible to transfer an existing original Xbox live acccount to use with the 360, as I pay god knows how much for it (taken automatically by direct debit) and it has been a nightmare trying to cancel it.


Yep - takes five minutes.

just rung warrington branch and the cheapest they have it for is £279 with fonza 2...think these have all sold out there...so grab it if u can

None at Wakefield, Sheffield or Leeds

none at watford

none at Norwich

There was one at Stockport, but now there's none :w00t:

Cheers to OP :thumbsup:

This is an amazing deal, coupled with the fact that 360 games are so afordable is just even better! £4.99 for some games in toys r us and theres loads of games available online for around £17.99.
With such an impressive back catalogue of games already and price tag it's gonna be hard for the ps3 to beat it.

Yeah it may have reliability issues, but after microsofts announcement 2 weeks ago they have extended the warranty for 3 years now, so it's not as big of an issue any more.

None in Cardiff

bob2009

None in Cardiff




and its your birthday too!

none at hayes

neal

and its your birthday too!




I know

Bst ?:oops:
Post a comment
Avatar
@
    Text