Unfortunately, this deal is no longer available
Yooka-Laylee and the Impossible Lair - Nintendo Switch - Amazon.co.uk - Prime £14.99 / Non Prime £17.98
444° Expired

Yooka-Laylee and the Impossible Lair - Nintendo Switch - Amazon.co.uk - Prime £14.99 / Non Prime £17.98

£14.99£19.9925%Amazon Deals
25
Posted 18th Feb

This deal is expired. Here are some options that might interest you:

Usually dispatched within 1 to 3 weeks.

  • Yooka-Laylee and the Impossible Lair is a brand-new platform adventure from some of the key creative talent behind 'Donkey Kong Country'.
  • 2.5D Platforming! Each level offers beautiful, rich visuals with detail and depth.
  • 3D Overworld! The overworld isn't just a hub to hop from level to level, it provides a whole separate gaming experience!
  • Alternate Level States! Think you've got a level figured out? Try it in its alternate state! Hook up electricity, submerge them in water, freeze or literally flip them upside down for radically altered challenges!
  • Bee-at the Impossible Lair! Players are free to tackle Capital B's Impossible Lair at any time
  • however, they may find it too much of a challenge without the help of the Royal Beetallion.
Community Updates

Groups

25 Comments
Great price. May bite but such a backlog already!
Already got it on PC (Free on Epic a few weeks ago), but unlikely to play it there.
Massive backlog, can't decide
Thanks, heat. Glad I didn't pick it up for £19.99 now or pay the £16 digital.
In before the standard “was free on epic” comment....

oh dang!

heat. Paid more than this and haven’t played yet
Edited by: "joanddan7" 18th Feb
joanddan718/02/2020 11:23

In before the standard “was free on epic” comment....oh dang!heat. Paid mor …In before the standard “was free on epic” comment....oh dang!heat. Paid more than this and haven’t played yet


Same, paid £15.99 at Smyths and there I was thinking that was going to be the best deal for a while. I have also just paid through the nose for the original Yooka Laylee from Limited Run Games, but managed to get it slightly cheaper than £80+ that is is being sold for on Scalperbay.
Edited by: "mastermjr20041" 18th Feb
Thanks. Reserved at local store.
1-3 week wait for me
ali040518/02/2020 12:30

1-3 week wait for me


Yeah, I placed it in the description when I posted. I have enough in the backlog so for me I can wait.
No one's said "switch tax" yet - they must be slipping
mastermjr2004118/02/2020 11:41

Same, paid £15.99 at Smyths and there I was thinking that was going to be …Same, paid £15.99 at Smyths and there I was thinking that was going to be the best deal for a while. I have also just paid through the nose for the original Yooka Laylee from Limited Run Games, but managed to get it slightly cheaper than £80+ that is is being sold for on Scalperbay.



I ironically have two copies of that as I bought standard on day of release after missing out on special edition and ended up getting special edition in second batch.


ive stopped buying LRG unless it’s a game I really want. This would still fall in that category- I have the first year plus - every release.... stopped towards end of last year.
Ordered but not expecting to get it as Amazon have cancelled on me before when they couldn't get any in stock.
Edited by: "stevennoad" 18th Feb
stevennoad18/02/2020 14:36

Ordered but not expecting to get it as Amazon have cancelled on me before …Ordered but not expecting to get it as Amazon have cancelled on me before when they couldn't get any in stock.


You should be fine with this one. Usually it is the ones that don't have an expected dispatch date or the ones that have their delivery dates changed that tend to get cancelled, also in some cases they do get delivered.
Can someone please ban me from this site haha, another game ordered

Least by the time it arrives I can get through some other games but felt rude to leave it for £15
Why don’t we all list our Switch game collection/back log? Btw does anyone wanna add me as a friend to play online? I play a lot of Rocket League, Mario Kart and Splatoon 2
crispylimbs19/02/2020 11:03

Why don’t we all list our Switch game collection/back log? Btw does anyone …Why don’t we all list our Switch game collection/back log? Btw does anyone wanna add me as a friend to play online? I play a lot of Rocket League, Mario Kart and Splatoon 2


I would love to, but I would be here typing all day.
mastermjr2004119/02/2020 11:13

I would love to, but I would be here typing all day.


I’ll show you mine if you show me yours!
crispylimbs19/02/2020 13:03

I’ll show you mine if you show me yours!


lol they are stored in storage boxes at the moment until I get the chance to put up some more shelving. I would guess I have well over 150 games, possibly over 200.
mastermjr2004119/02/2020 13:06

lol they are stored in storage boxes at the moment until I get the chance …lol they are stored in storage boxes at the moment until I get the chance to put up some more shelving. I would guess I have well over 150 games, possibly over 200.


Wow! All physical? And how many of those have you played? You must earn a A LOT of money lol
crispylimbs19/02/2020 13:11

Wow! All physical? And how many of those have you played? You must earn a …Wow! All physical? And how many of those have you played? You must earn a A LOT of money lol


Yes, all physical. I must admit, I have played at a guess around only 50 of them. Most of them I have kept sealed like the limited edition ones and ones released by limited run games. I don't really earn a lot of money, but I would say I live comfortably. I very much try to get the games when they are very cheap, pretty much thanks to this site!
Actually available in Yate for once. Heat added!
Back to full price
mastermjr2004119/02/2020 13:17

Yes, all physical. I must admit, I have played at a guess around only 50 …Yes, all physical. I must admit, I have played at a guess around only 50 of them. Most of them I have kept sealed like the limited edition ones and ones released by limited run games. I don't really earn a lot of money, but I would say I live comfortably. I very much try to get the games when they are very cheap, pretty much thanks to this site!


Can’t beat the limited edition games, always wanted worms on physical cart but missed the super rare games 4,000 print run but got one from cex for £75 🙈. Sounds expensive but one sold on eBay at the weekend for £158
mastermjr2004119/02/2020 13:06

lol they are stored in storage boxes at the moment until I get the chance …lol they are stored in storage boxes at the moment until I get the chance to put up some more shelving. I would guess I have well over 150 games, possibly over 200.


crispylimbs19/02/2020 13:11

Wow! All physical? And how many of those have you played? You must earn a …Wow! All physical? And how many of those have you played? You must earn a A LOT of money lol



NFS19/02/2020 17:53

Can’t beat the limited edition games, always wanted worms on physical cart …Can’t beat the limited edition games, always wanted worms on physical cart but missed the super rare games 4,000 print run but got one from cex for £75 🙈. Sounds expensive but one sold on eBay at the weekend for £158



Yeah same here. I have 300 physical switch now but given up with limited runs. I did have all the limited runs from three companies from all of their starts until 3/4 through last year and then I’ve stopped - too many games I’ll never ever play and started to see limited runs get no so limited runs and they all started shady nonsense.


ooooo I have that worms.

now I’m just buying games I wanna play.
joanddan724/02/2020 21:14

Yeah same here. I have 300 physical switch now but given up with limited …Yeah same here. I have 300 physical switch now but given up with limited runs. I did have all the limited runs from three companies from all of their starts until 3/4 through last year and then I’ve stopped - too many games I’ll never ever play and started to see limited runs get no so limited runs and they all started shady nonsense.ooooo I have that worms. now I’m just buying games I wanna play.


That’s some collection of games
know what you mean as some games we’re really limited runs but not just making loads so not really that limited. I ended up getting worms from cex as noticed on eBay one went for £158 last week so I should have opted for a digital copy but wanted a physical release.

know what you mean about just buying games you’ll play as I was just buying random games gathering dust. Only others at the moment I’m waiting on is my name is Pedro from special reserve games which has been delayed again and then two point hospital
Post a comment
Avatar
@
    Text