Unfortunately, this deal is no longer available
Zuru Robo Alive Creepy Spider and Cockroach Twin Pack £2.50 @ Argos
1535° Expired

Zuru Robo Alive Creepy Spider and Cockroach Twin Pack £2.50 @ Argos

£2.50£550%Argos Deals
71
Posted 17th Dec 2019

This deal is expired. Here are some options that might interest you:

The Robo Alive Crawling Spider is the scariest pet ever - pick it up if you dare. Then let it loose to frighten your friends with real skin-crawling super fast movement in any direction - and a freaky, furry spider body. Robo Alive Crawling Creepy Cockroach is the grossest pet yet and will guarantee a scream from your friends when this crawls up on them with super fast, realistic movement.

Please be advised that this is a twin pack and you receive both the spider and the cockroach.

  • Suitable for grass, sand, and carpet use.
  • Size H10, W20, .
  • Batteries required: 2 x button cell (included) .
  • For ages 3 years and over.
  • EAN: 845218025823.
WARNING(S):

Community Updates
If you click through or buy, retailers may pay hotukdeals some money, but this never affects which deals get posted. Find more info in our FAQs and About Us page.

Groups

Top comments
This is kind of gross, but I've bough two anyways.
HEAT.
Surely more fun to dress the dog up

39423137-Aj8zC.jpg
Got the two spiders from Argos a wile back for a fiver. Pretty crap tbh but suppose you can’t expect much for that price
71 Comments
This is kind of gross, but I've bough two anyways.
HEAT.
Great deal for a twin pack, cheers!
Great price somebody bought these for my son’s birthday he’s had a great time scaring his sister and gran with them
How cool! I think..... :/ bought anyhoo - thanks! 🤙🏾
They do these and cockroaches in b&ms too
Great stocking filler
Got the two spiders from Argos a wile back for a fiver. Pretty crap tbh but suppose you can’t expect much for that price
Thanks i hate it
Good price. Thanks
Not sure why I've bought this, but thanks!
Stacky17/12/2019 13:26

Got the two spiders from Argos a wile back for a fiver. Pretty crap tbh …Got the two spiders from Argos a wile back for a fiver. Pretty crap tbh but suppose you can’t expect much for that price


I got the same offer from argos few months back too, one if them didnt work properly, kids lost interest the next day
Ordered, thanks
Thank you op been looking at these for my grandson xx
Ordered great little stocking filler
🔥 🏼 😄
Heat.
Ordered 2 for a couple of nephews who delight in such matters.
Thank you!
Bought these for my dad's cat. My dad is going to run a mile 🔥🔥🔥
You'd be wise to watch video b4 wasting your Wonga , especially for cockroache(confused)
This is an amazing price and my nephew's would love them but I'm acutely aware that karma may come back to get me now I have my own son.
Do these come in separate boxes? Great price
Pateo17/12/2019 14:57

You'd be wise to watch video b4 wasting your Wonga , especially for …You'd be wise to watch video b4 wasting your Wonga , especially for cockroache(confused) [Video]


They are for kids..... Not cats. And at 2.50 it's hardly gonna break the bank as a stocking filler.
Pateo17/12/2019 14:57

You'd be wise to watch video b4 wasting your Wonga , especially for …You'd be wise to watch video b4 wasting your Wonga , especially for cockroache(confused) [Video]


Agree. Looks in the video. save your money; save on landfill.
Ordered, see if I can scare the nippers in the dark
The retribution of playing a trick on someone with these would be unbearable... When they bring real ones as payback 😨. Heat
Ordered the boy will like this
Brilliant, my son will love this xx
Lauraaa17/12/2019 15:57

Do these come in separate boxes? Great price


Yeah. These are in separate boxes.
Perrysdad17/12/2019 18:09

Yeah. These are in separate boxes.


Even better, thank you!
Bought them for the dog! Lol
Sim201717/12/2019 19:37

Bought them for the dog! Lol


Could be a potentially expensive Xmas if you're dog eats them and you have to pay for hefty vet's fee! Just be careful!
Edited by: "pateo" 17th Dec 2019
He isn’t really one for eating things and he will be supervised. He is also insured.
Brilliant! Thanks for the post
Obviously misprice i had it in my basket & logged in to buy it & now it’s not in stock anywhere , well done to all those that got it
Surely more fun to dress the dog up

39423137-Aj8zC.jpg
That is terrifying
I want a real one for £2.50
Dillz_18/12/2019 00:43

I want a real one for £2.50


Go to a chippie with the lowest hygiene rating. Free bag of chips thrown in with the cockroach
Post a comment
Avatar
@
    Text