Expired

3 Free Nintendo VIP Points codes - worth 250 points each - Random 3 replies who want them get them - Have until Midnight Tonight

Banned 38 replies
Found 8th Aug 2008
Could sell these, but couldn't be bothered

Will pick 3 people at random at midnight

They will get emailed the code giving them 250 VIP points for nintendo.com

Good luck

It is for Super Paper Mario
- Johnrulez

37 Comments

I'd like to be put in for this, please... many thanks :thumbsup:

please bear me in mind as im looking to get opera thanks

Oooh.. me pls - just one more needed to tip me the threshold for another code (have quite a few games already registered though so couldn't reregister the same one) EDIT: oh right, SPM is ok, don't have that one.

Sign me up.

Yes please

These type of threads must now be put in the Misc otherwise they'll be locked in my knowledge.

Please can i have themm i need points plzz

I am intrested

Me too please

Original Poster Banned

Liddle ol' me;2706227

Oooh.. me pls - just one more needed to tip me the threshold for another … Oooh.. me pls - just one more needed to tip me the threshold for another code (have quite a few games already registered though so couldn't reregister the same one)



Super Paper Mario

Banned

yo fansy some of them please

Me please :thumbsup:

Admin

Moved to misc as this is a random giveaway.

Original Poster Banned

Right

I'm in

I am DYING to buy Super Mario (the OLD version) but haven't got round to it because the online shop doesn't take Electron cards :-( so count me in too, please!

Would love a code, most generous thanks

Add me to the list.

me to please

put my name down please i am after 100 points to get a NEs game as 400 is useless, and dont want to buy more

yes please

me please :thumbsup:

put my name down please

I would love this. Please add me to the draw.

Original Poster Banned

2 Hours left folks

awwwww pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeee pick meeeeeeeeeeee XXX
i luuuuuuurrrrrvvvvee paper mario:gift::gift::gift:

Ooooh, I would love this, I'd be very grateful!

Me please i made an account specifically for this 15 mins from midnight

Midnight!

Original Poster Banned

Winners using random code generator on my phone are as follows;

Liddle ol' me, odriscoll and BendyBadger

Codes have been PM'd

Will have another 10 in soon and all the losers are welcome to re-enter

Regards,

John

yay thanks

Thank you - rep left! (Sorry, can't leave feedback as it has now been deemed against the rules to leave f/back for giveaways).

Liddle ol' me;2710242

Thank you - rep left! (Sorry, can't leave feedback as it has now been … Thank you - rep left! (Sorry, can't leave feedback as it has now been deemed against the rules to leave f/back for giveaways).



OMG! I swear you are sooo on a roll! Get the lottery on quick!! :thumbsup:

Johnrulez;2709643

...and all the losers are welcome to re-enter



Hehe! "Losers", lol!

Thanks for the compo John... will look out for the future ones! :thumbsup:

Thanks for the chance anyway, very kind of you to give them away.

Thanks ever so much. Very kind of you and I am most grateful.
Post a comment
Avatar
@
    Text
    Top Discussions
    1. BBC4 Vietnam War65
    2. Aliexpress - To be trusted?45
    3. With or without cream?56
    4. Mobile WiFi calling?44

    See more discussions