Groups

    360 Owners - Fallout 3 or QoS this weekend ?

    Fallout 3 vs Quantum of Solace

    en.wikipedia.org/wik…t_3
    http://en.wikipedia.org/wiki/Quantum_of_Solace_(video_game)

    Which will you be buying and why ?

    They both look good for different reasons and I really can't decide.

    25 Comments

    No brainer, Fallout 3, a movie tie game will not satisfy the cost of 40 quid like Fallout 3 will.

    Neither.

    QoS looks immense - Niether for me - Gears of War 2 =D

    Fallout 3 looked good but they say its like oblivion which i hated - quantum of solace has both films in it but i think a rental will be better tbh

    QoS does look good, I hear its best one since golden eye (game of its generation) but ill be witing for GoW2 and then CoD 5 a week later.

    MinstrelMan;3326038

    QoS does look good, I hear its best one since golden eye (game of its … QoS does look good, I hear its best one since golden eye (game of its generation) but ill be witing for GoW2 and then CoD 5 a week later.



    still not made my mind up on CoD 5 :? - just doesn't feel anywhere as good as #4

    dandoc2;3326036

    Fallout 3 looked good but they say its like oblivion which i hated - … Fallout 3 looked good but they say its like oblivion which i hated - quantum of solace has both films in it but i think a rental will be better tbh



    It will be like Oblivion its by the same guys..................:thumbsup:

    On another note check out LEFT 4 DEAD this will be awesome...........tru say

    MinstrelMan;3326038

    QoS does look good, I hear its best one since golden eye (game of its … QoS does look good, I hear its best one since golden eye (game of its generation) but ill be witing for GoW2 and then CoD 5 a week later.



    Hmm not getting cod5 or gow2 sick of fps now will just stick with cod4 as its the greatest

    J9STL;3326065

    still not made my mind up on CoD 5 :? - just doesn't feel anywhere as … still not made my mind up on CoD 5 :? - just doesn't feel anywhere as good as #4



    I remember feeling like that while playing the beta of COD4 though, probably becuase I was gettin owned all the time, until something clicked (mainly when I got my .50 cal eh ODB? :lol:)

    I'll be giving it a go though, getting rid of PES for it, its too slow!

    MinstrelMan;3326094

    I remember feeling like that while playing the beta of COD4 though, … I remember feeling like that while playing the beta of COD4 though, probably becuase I was gettin owned all the time, until something clicked (mainly when I got my .50 cal eh ODB? :lol:)I'll be giving it a go though, getting rid of PES for it, its too slow!



    Cod4 better was fantastic - you need to get to level 10 + to start getting good

    I would see the film of QOS before you play the game.. as the game is supposed to follow the film's story closely.

    Been playing Fallout 3 all week and it's awesome!

    Original Poster

    Robotochan;3326173

    Been playing Fallout 3 all week and it's awesome!



    WTF hadn't noticed they were both out for the PC on 'those' type of sites. Thanks for pointing out.

    Oh well will still buy the better one for the 360 but can at least give them a try.

    Im getting both only cost me a couple of discs

    MarzBarz;3326394

    Im getting both only cost me a couple of discs



    do you use your flashed xbox online?

    yeh u got me on your list xibyx

    MarzBarz;3326477

    yeh u got me on your list xibyx



    yeh, i know, i just wondered if you had 2 machines - 1 for live, and one not for live

    nah stuff that lol. Ill probably get another machine once this one gets banned.

    rofl forget both and get on gow so ur ready for gow2 next week

    fallout 3! i got it yesterday, before i'd knew it i'd been playing for 6 hours straight.
    so good.

    dandoc2;3326036

    Fallout 3 looked good but they say its like oblivion which i hated - … Fallout 3 looked good but they say its like oblivion which i hated - quantum of solace has both films in it but i think a rental will be better tbh



    Did you ever try morrowind? Given the scores fallout 3 is getting I suspect it's more like morrowind, i.e. Oblivion done well.

    Personally I'm most looking forward to getting my hands on the full version of mount and blade, but I'd better not mention that here as this is an xbox360 thread.

    Never did like Question Of Sport. Bill Beaumonts jumper used to make my TV go funny.

    No-brainer indeed, Fallout 3!

    To those comparing it to Oblivion, please play it first. If you didn't know it was Bethesda, you wouldn't say that

    Apart from some similarities in the funky character creation process, it bears no relation to Oblivion. Been playing it for almost a week solid now and it keeps getting better and better! :w00t:

    Quantum of Solice should remain just a movie, imo.

    Ypnos;3360573

    No-brainer indeed, Fallout 3!To those comparing it to Oblivion, please … No-brainer indeed, Fallout 3!To those comparing it to Oblivion, please play it first. If you didn't know it was Bethesda, you wouldn't say that :)Apart from some similarities in the funky character creation process, it bears no relation to Oblivion. Been playing it for almost a week solid now and it keeps getting better and better! :w00t:Quantum of Solice should remain just a movie, imo.



    I saw the TV advert for Fallout 3 today (in the middle of the gadget show), it was very similar to the trailer but they'd removed all the blood, I dare say that'll give some of the people who buy it a nasty surprise.
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. It is a Yorkshire pudding wrap.1323
      2. 75% off Sky TV for existing customers. Only works when you call the specifi…17866387
      3. The never ending counting with pictures thread !4594775
      4. Any PS4 News Here29313801

      See more discussions