Anyone here watch the snooker?

Banned 24
Found 23rd Apr 2009
None of my mates do, they say its crap.... i like it. any other fans about?

24 Comments

nope.

i wouldnt say im a fan, but dont mind watchin the odd game every now and then...
Dont have a clue what order the balls are supposed to be potted in, which is why i prefer to PLAY pool!

Banned

Me. Think its a quality game, especially when you realise how hard it is to pull off some of the easiest shots. Went to a snooker hall a couple of weeks ago. I was totally ******** LOL. You see ronnie fly around the table....

Original Poster Banned

bitseylango;5012733

nope.



Epic reply bitsey lol

I wouldn't call myself a 'fan' but I watch the Championsship each year, always wonder why they move their middle finger up and down lol.

Original Poster Banned

king1gazza;5012744

Me. Think its a quality game, especially when you realise how hard it is … Me. Think its a quality game, especially when you realise how hard it is to pull off some of the easiest shots. Went to a snooker hall a couple of weeks ago. I was totally ******** LOL. You see ronnie fly around the table....



Ronnie is on tonight man! :thumbsup:

DangerGod;5012757

Epic reply bitsey lol



sorry.............Im bored

bitseylango;5012767

sorry.............Im bored



I thought balls would interest you Bitsey:-D

Original Poster Banned

Train Driver;5012786

I thought balls would interest you Bitsey:-D



lol now you put it like that TD.... it all makes sense

Train Driver;5012786

I thought balls would interest you Bitsey:-D



DangerGod;5012797

lol now you put it like that TD.... it all makes sense



I will have both of yours if ya not careful!

I'm with your mates. Most boring thing ever. I'd rather wax a tender place.

Original Poster Banned

bitseylango;5012826

I will have both of yours if ya not careful!



gotta catch me first ;-)

DangerGod;5012842

gotta catch me first ;-)



best get running then!

bitseylango;5012826

I will have both of yours if ya not careful!


I'm considering ya kind offer Bits:-D
ChipSticks;5012837

I'm with your mates. Most boring thing ever. I'd rather wax a tender … I'm with your mates. Most boring thing ever. I'd rather wax a tender place.



I will watch that after the snooker:-D

Original Poster Banned

TD do you like snooker? trust the women to come in and disturb it

DangerGod;5012876

TD do you like snooker? trust the women to come in and disturb it



Course I do....I'm old:roll: I went past Jimmy White's house at work today:)

my grandma still watches it on her black and white tele rofl

Original Poster Banned

jamespir;5012920

my grandma still watches it on her black and white tele rofl



is she ready for digital? ha

DangerGod;5012952

is she ready for digital? ha



its hard getting her to transfer to colour never mind telling her about digital

it puts me to sleep, a bit like bellas lesbo sessions

used to love it-its totally boring now-since alex higgins went off the scene. theres no real characters-osullivan doesnt count cos he is just a thug with a cue.

was far better in the old smoking and drinking while playing days-now they all sip perrier water and put me to sleep-yawn!

its like f1-once a great sport and now just a bunch of characterless overpaid idiots following each other round the track.

my cat likes it,and golf

i love watching the world championship, it's just trung to convince the wife to watch it is the problem

I find watching snooker or golf very relaxing. Which is bad because sometimes I fall asleep and miss vital key moments of the game.
Post a comment
Avatar
@
    Text

    Top Discussions