Groups

    Anyone know a way to reduce pain to groin area after cricket ball collision?

    As title was running past pitch and *caught* hard cricket ball in my area after a mighty hit.

    29 Comments

    ice? x

    Original Poster

    Yeah got ice on it, cheers.

    Its the packet of frozen peas I think and take some pain killers like ibuprofen

    All of the above. Definitely do NOT use Deep Heat.
    My sympathies OP. Has happened to me a few times with a football and it hurts like a hurty thing. Hilarious when you see it happen to someone else though....

    Original Poster

    Taken some paracetamol so have to wait a while to use ibuprofen.
    Yeah had a football strike on Friday and it wreaked and you can walk it off but this cricket ball is a different league, legs and torso ache.

    castration:thumbsup:

    transit;6290689

    castration:thumbsup:



    lmao

    also just love your tags OP :thumbsup:

    Banned

    6 cans of special brew

    a prossy?

    middle wicket syndrome ...........

    Another cricket ball in the knackers?

    A bit like another beer to cure the hangover.

    electriclinux;6290683

    Taken some paramedical so have to wait a while to use ibuprofen.Yeah had … Taken some paramedical so have to wait a while to use ibuprofen.Yeah had a football strike on Friday and it wreaked and you can walk it off but this cricket ball is a different league, legs and torso ache.



    If you mean paracetamol you can take paracetamol and ibuprofen together :thumbsup:

    Original Poster

    ChipSticks;6290728

    If you mean paracetamol you can take paracetamol and ibuprofen together … If you mean paracetamol you can take paracetamol and ibuprofen together :thumbsup:



    Damn auto spell checker had to add paracetamol to dictionary otherwise it auto corrects it. Also can I, might just do that then. :thumbsup:

    electriclinux;6290743

    Damn auto spell checker had to add paracetamol to dictionary otherwise it … Damn auto spell checker had to add paracetamol to dictionary otherwise it auto corrects it. Also can I, might just do that then. :thumbsup:



    You can, once my OH was in pain and doctor told him to take 2 paracetamol and 2 ibuprofen every 4 hours. :thumbsup:

    Original Poster

    ChipSticks;6290764

    You can, once my OH was in pain and doctor told him to take 2 paracetamol … You can, once my OH was in pain and doctor told him to take 2 paracetamol and 2 ibuprofen every 4 hours. :thumbsup:



    Cheers my groin thanks you, that is in addition to all women over the world. :w00t:

    electriclinux;6290786

    Cheers my groin thanks you, that is in addition to all women over the … Cheers my groin thanks you, that is in addition to all women over the world. :w00t:



    I've never been thanked by a groin before :? :-D lol

    Dont use Peas, Use ICE. Peas warm up too quickly to be of any use.
    Take Ibuprofen to reduce any potential swelling. take a couple of paracetamol at the same time for pain relief

    Original Poster

    Ok ice only.

    put it on a pillow =] x

    Original Poster

    xbecky07x;6290834

    put it on a pillow =] x



    I think we better be careful now as the mods are going to come in and say no pillow talk on this website. :oops:

    hit it again and u will forget the last hit lol

    clearly what I said.

    Fast massage.

    Original Poster

    deek72;6290985

    Fast massage.



    Offer?

    electriclinux;6291050

    Offer?



    :oops::oops::oops:

    Get one of these, helps support the little guys, :thumbsup:

    martinberrillsports.com/joc…tml

    Did mine in on a flow rider, swole up like a pair of cricket balls ,was agony, same pain killer method as recommended, ice in a plastic bag on them , and get the feet up, wearing the jockstrap helps keep them supported.

    [IMG]martinberrillsports.com/ima…php?img=ztDJyNPalLfUxtOBwdvXztWR0tHV&w=150&h=105&page=prod_info[/IMG]

    Original Poster

    Cheers.

    Chop a couple of chili's and rub in your eyes. Guarantee you won't notice the pain in your 'groin' anymore!

    Original Poster

    starsparkle2311;6292058

    you feeling better yet Linux?:)



    no but thanks for asking:-D
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. Argos 3 for 2 reserving early44
      2. DashCam Recommendation With Front And Rear Camera Built In22
      3. £1500 55 inch 4K TV56
      4. SCS add ons... are they worth it??48

      See more discussions