Groups

    BBC 1 Now - Total Wipeout

    Anyone else watching this ??

    Probably the funniest thing i have seen ! Especially with richard hammond and his comments

    20 Comments

    Yep very funny, the large girl and black guy mad me laugh

    I remember my hubby watching a foreign version of this. - japenese?

    thx. my hubby will love this when he comes down from doing the bedtime stories.






    hubby says it may have been called Tashimi's castle - anyone remember it?

    blackpeppa;3936933

    hubby says it may have been called Tashimi's castle - anyone remember it?



    Ahh, Takeshi's Castle. Craig Charles does commentary on it.

    I switched Total Wipeout off within five minutes - Am I missing out?

    Hubby thinks its hilarious.........doesnt float my boat Im afraid

    bitseylango;3937017

    Hubby thinks its hilarious.........doesnt float my boat Im afraid



    OMG Bitsey.............................you never told me you were married.

    Banned

    fox2020;3937091

    OMG Bitsey.............................you never told me you were married.



    Tis true.

    Wanna see some pics? :w00t:

    Me, it's solid!

    guv;3937124

    Tis true.Wanna see some pics? :w00t:



    :w00t:

    That big fairy was annoying me - the one with all the mouth, (lanky model 'bloke')

    Takeshi's Castle rocks.....great hangover tv lol

    ps new series Demons on ITV1 at 7:20pm tonight

    choc1969;3937288

    Takeshi's Castle rocks.....great hangover tv lol



    That's on DAVE late night - I love seeing these mad people getting themselves revved up - then see them run head-first straight into a boarded wall n bouncing off haha.

    robtallica;3937318

    That's on DAVE late night - I love seeing these mad people getting … That's on DAVE late night - I love seeing these mad people getting themselves revved up - then see them run head-first straight into a boarded wall n bouncing off haha.



    I'd love to compete though...would be a great party :w00t:

    fox2020;3937091

    OMG Bitsey.............................you never told me you were married.



    you know I love you long time ;-)

    robtallica;3937224

    That big fairy was annoying me - the one with all the mouth, (lanky model … That big fairy was annoying me - the one with all the mouth, (lanky model 'bloke')



    Haha he had the bitter taste of 2nd place^^

    choc1969;3937326

    I'd love to compete though...would be a great party :w00t:



    Have you seen how many they have on there??? bloody hundreds of them:w00t:

    Hope the production team didn't cater for them all!

    bitseylango;3937347

    you know I love you long time ;-)



    :-D

    its basically Tashekis castle, only a bit more boring. It gets old quite quickly.

    funny as hell :-D

    ...but how long before someone breaks bones :whistling:

    nikkib123;4101293

    I live in that hope !





    ya mean sod :roll:

    .....i'm waiting for the girls kits to get torn off :-D

    takeshi's castle is the best

    this is probably we get closest to it (not allowed to harm contestants over here :thinking:)

    still pretty funny where they say im the best, then boof they down :lol:
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. wharf comp - win a michael grant watch - email entry only22
      2. mail on sunday comp - win a £3,000 thomas cook gift e-card11
      3. computer active mag comp - win one of two y-cam protect alarm systems worth…44
      4. Win a Davosa Ternos Submariner Wristwatch worth £64578

      See more discussions