blimey .. where that go

Banned
well ?

66 Comments

wtf....

Original Poster Banned

dunno what did we do wrong ?

dog_cop;5732142

dunno what did we do wrong ?



i didnt see anything untoward in the whole blinking thread

lou said boobies

Original Poster Banned

michelleleemoo;5732147

i didnt see anything untoward in the whole blinking thread



no bad language :thumbsup:

dog_cop;5732152

no bad language :thumbsup:



well if thats how its going to be i might as well change my name to white rabbit!!

*sigh* D-C what did you do????

Original Poster Banned

I have no idea

i'll never understand this place in a squillion years

Banned

dog_cop;5732183

I have no idea



Nothing new there then! :w00t:

Sort your mail out BTW?

tracy013;5732148

lou said boobies



hey! it was you last time :-D

that dating thread was never locked, how odd

michelleleemoo;5732196

i'll never understand this place in a squillion years



+100000000000000000000000000000

infuriating to say the least :x

Original Poster Banned

Andy kindly replied to a question.. there was talk of a banned member so it had to be locked

hope that sheds some light on it

bitseylango;5732207

+100000000000000000000000000000infuriating to say the least :x



maybe the inflatable pig i posted tipped someone over the edge

loupomm;5732200

hey! it was you last time :-D



lol i know
i had nearly read the whole thread :x

loupomm;5732206

that dating thread was never locked, how odd



were you not just asked nicley to move on after the post count got to high or did we all just abscond to te weekend threads?

jennybubbles;5732225

were you not just asked nicley to move on after the post count got to … were you not just asked nicley to move on after the post count got to high or did we all just abscond to te weekend threads?



who knows, i thought we had a few threads but cannot find anymore, they have buried them too deep lol

Banned

dog_cop;5732211

Andy kindly replied to a question.. there was talk of a banned member so … Andy kindly replied to a question.. there was talk of a banned member so it had to be lockedhope that sheds some light on it



Cool. I think that could come in useful to know!

I think I can guess that a report was made and by whom!

dog_cop;5732211

Andy kindly replied to a question.. there was talk of a banned member so … Andy kindly replied to a question.. there was talk of a banned member so it had to be lockedhope that sheds some light on it



yr kidding me :x

bitseylango;5732228

FFS.........he was banned ages ago, not like its a recent banning. Plenty … FFS.........he was banned ages ago, not like its a recent banning. Plenty of other banned folk are talked about on a daily basis :roll:


Who was the other person? PM needed

Banned

Sometimes threads just disappear
:gift:

loupomm;5732227

hip hop is not banned :lol:



how on earth not?!?! I do remember she was suspended for a while though.... it was a quiet week :lol:

dog_cop;5732211

Andy kindly replied to a question.. there was talk of a banned member so … Andy kindly replied to a question.. there was talk of a banned member so it had to be lockedhope that sheds some light on it



Sheds some light shows a huge gapping hole in a burning building floor though :roll:

maybe he complained with his new alias :lol:

michelleleemoo;5732240

yr kidding me :x



ridiculous cnt he just delete the posts and give us the god damn thread back
:?

Original Poster Banned

michelleleemoo;5732240

yr kidding me :x



No Andy gave me a straight answer , so rep for andywedge please for the prompt answer .. a few ought to take a leaf from his book :thumbsup:

loupomm;5732233

who knows, i thought we had a few threads but cannot find anymore, they … who knows, i thought we had a few threads but cannot find anymore, they have buried them too deep lol


yeah I couldn't find anything circa 03/07

Lulu'sMammy;5732244

Who was the other person? PM needed



oohhh whos the one you do know?

Original Poster Banned

guv;5732236

Cool. I think that could come in useful to know!I think I can guess that … Cool. I think that could come in useful to know!I think I can guess that a report was made and by whom!



who who who pm me :thumbsup:

dog_cop;5732250

No Andy gave me a straight answer , so rep for andywedge please for the … No Andy gave me a straight answer , so rep for andywedge please for the prompt answer .. a few ought to take a leaf from his book :thumbsup:



Yeah top marks Andy thanks for letting us know

jennybubbles;5732251

yeah I couldn't find anything circa 03/07



spoil sports :x

FilthAndFurry;5732245

Sometimes threads just disappear:gift:



no sheeeeet sherlock

loupomm;5732253

oohhh whos the one you do know?


Hiphop

FilthAndFurry;5732245

Sometimes threads just disappear:gift:



loupomm;5732247

maybe he complained with his new alias :lol:



hmmmmmmm curioser and curiouser

Original Poster Banned

michelleleemoo;5732259

no sheeeeet sherlock



another usless answer for f&f thanks for your input.. the log out button is at the top of the page.. goodnight :thumbsup:

Banned

michelleleemoo;5732259

no sheeeeet sherlock



http://www.geektyrant.com/wp-content/uploads/2008/10/robert-downey-jr-sherlock-holmes-06.jpg

[COLOR="Red"]JFK = Ballin'[/COLOR]

right guys I've had a blast chatting again (and sparing with D_C) but I'm for bed

Night all

Original Poster Banned

and thanks for expiring the thread ..

Lulu'sMammy;5732264

Hiphop



really?! :w00t:
Post a comment
Avatar
@
    Text
    Top Discussions
    1. Just heard this...2 ★★★★★★★★★★★★★★ congrats to all on 392k ★★★★★★★★★★★★★★7764094
    2. How dangerous is Donald trump?57
    3. How much would you pay for this chair?1516
    4. A Nigerian prince and bit coins scam11

    See more discussions