Groups

    Carnt - IT'S NOT EVEN A WORD!

    Banned
    Rant over

    43 Comments

    Carnt believe that for a second.

    Carnt is another way of saying 'care not to' as opposed to 'can not'

    source- woffle

    Carnt help but say that its the first time i'm seeing the word!

    Its actually ' carn't ' an abbreviation of 'cannot'

    Original Poster Banned

    shopstilldrops

    Its actually ' carn't ' an abbreviation of 'cannot'



    Can't is an abbreviation of cannot

    If you believe carn't is an dabbreviation of cannot then you're just plain illiterate

    carnt say ive ever used the word

    dimebars

    Can't is an abbreviation of cannotIf you believe carn't is an … Can't is an abbreviation of cannotIf you believe carn't is an dabbreviation of cannot then you're just plain illiterate



    Oh the irony 'dabbreviation' !!....illiterate !! ...:p............lol




    See how we are all human and can or even 'can't' add an extra letter by mistake !!!!
    Edited by: "shopstilldrops" 4th Jan 2011

    Apparently there is no such word as can't either

    livingthelife07

    Apparently there is no such word as can't either



    Is it a dabbreviation of cannot then? X)


    Marina

    Carnt help but say that its the first time i'm seeing the word!



    Yeah, i've never seen it before either.

    http://www.urbandictionary.com/define.php?term=carnt

    Not pleasant though over 18's only

    Original Poster Banned

    shopstilldrops

    Can't is an abbreviation of cannotIf you believe carn't is an … Can't is an abbreviation of cannotIf you believe carn't is an dabbreviation of cannot then you're just plain illiterate

    Oh the irony 'dabbreviation' !!....illiterate !! ...:p............lolSee how we are all human and can or even 'can't' add an extra letter by mistake !!!! [/quote

    yes - by mistake

    but to use the supposed word carnt intentionally is plain wrong

    Carnt stop lolling @ this thread.

    lol , and why do ppl say i brought something when its bought ???

    Original Poster Banned

    hawick

    lol , and why do ppl say i brought something when its bought ???



    That was the next rant!

    hawick

    lol , and why do ppl say i brought something when its bought ???



    yup, that is quite annoying. unless the majority don't pay for their goods and are actually bringing them home without purchase

    hawick

    lol , and why do ppl say i brought something when its bought ???



    Oh please, your carnt of brought that to the arguement really?

    hawick

    lol , and why do ppl say i brought something when its bought ???



    Thats worth a thread on its own!

    Also 'should of' instead of 'should have' for anyone looking for thread topics. X)

    hawick

    lol , and why do ppl say i brought something when its bought ???



    Yeah, that one is so wrong!!!

    what about sharnt?

    Banned

    hawick

    lol , and why do ppl say i brought something when its bought ???



    The same reason ppl use "text speak" instead of typing correctly maybe?

    I carnt believe she made an account up to ask for codes when she could have just brought some flipping milk herself!

    nikkib123

    I carnt believe she made an account up to ask for codes when she could … I carnt believe she made an account up to ask for codes when she could have just brought some flipping milk herself!



    i carnt believe its not butter

    i carnt belive the amount of bargins ive brought thru this website!
    Edited by: "matt3454" 4th Jan 2011

    Get a life will ya! Chill!!!!
    In wolverhampton where i come from, most our vocabulary aint real words.
    Daint ya know that?
    Why are these things important to you?
    Most of you on here think your better than everyone else. Just cus you can spell and use grammer.
    Guess what ya aint!!!!

    DJ1

    The same reason ppl use "text speak" instead of typing correctly maybe?



    eh?? well why make a longer word?? lol

    Banned

    hawick

    eh?? well why make a longer word?? lol



    You were having a go at people for being stupid for using bad grammar yet you can't even use English yourself.

    LOLLLZ ZZZZOLLOL ROFL MAO LOL MEH! LOLLZZZ lol lol WTF wttf wtf omg !!! 1111L!L!! LIKzzlzia

    DJ1

    You were having a go at people for being stupid for using bad grammar yet … You were having a go at people for being stupid for using bad grammar yet you can't even use English yourself. LOLLLZ ZZZZOLLOL ROFL MAO LOL MEH! LOLLZZZ lol lol WTF wttf wtf omg !!! 1111L!L!! LIKzzlzia




    dont be paranoid , i did not call anyone stupid (_;)

    http://djnaff.com/pics/f87add9b7d08da3a597e0382e33a8173.jpg

    Why do we waste so much money on education?

    It is money down the drain.

    Marina

    Thats worth a thread on its own! Also 'should of' instead of 'should … Thats worth a thread on its own! Also 'should of' instead of 'should have' for anyone looking for thread topics. X)



    Ohh, I think I say that one. Thought that was maybe a Glasgow thing though, like the way we say "How no" instead of "why not".

    Regional and class variations are fine, what do you want - all politically, grammatically correct automotons ?

    http://im-smiley.com/imgs/doh/doh028.gif

    Hissy Miss

    Ohh, I think I say that one. Thought that was maybe a Glasgow thing … Ohh, I think I say that one. Thought that was maybe a Glasgow thing though, like the way we say "How no" instead of "why not".



    I was joking. No one is perfect, i know i'm far from it.

    P.S. I haven't heard 'How no' either X)

    Moved down to London from Scottish borders and the difference in speech are often hilarious, some people say flims instead of films!

    Some people were obviously to kool for skool judging by the illiteracy levels in this thread.

    omg you started a thread saying carnt isnt a word.... how sad and pathetic are you... im guessing your under 21 yrs old with no freinds.... yes im right young man arnt i... listen get out into the big wide world.... its all out there to see... rather than sat in ur parents house searching forums for words that "arnt" words and giving people abuse. Get a life.

    sharon888

    omg you started a thread saying carnt isnt a word.... how sad and … omg you started a thread saying carnt isnt a word.... how sad and pathetic are you... im guessing your under 21 yrs old with no freinds.... yes im right young man arnt i... listen get out into the big wide world.... its all out there to see... rather than sat in ur parents house searching forums for words that "arnt" words and giving people abuse. Get a life.



    prob as sad as joining up on here just to beg for some codes for a free cup, stop freeloading and just buy the god damn milk!!!!!!!!!!!!!!

    http://3.bp.blogspot.com/_X6bfacAhmsU/TJJOCteovuI/AAAAAAAABbs/qW68mbk4Y5M/s1600/Grammar-Nazi-2.jpg
    http://www.nastyhobbit.org/data/media/13/grammar-nazi.jpg

    http://www.freewebs.com/theonesean/images/BG_narutobutter.jpg

    [img]t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR1FniNwAvjGjQRqt4rGcR5YZc4K0gwNgdrfzdZgAuRctMOejUnlQ[/img]
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. Just heard this...2 ★★★★★★★★★★★★★★ congrats to all on 392k ★★★★★★★★★★★★★★7767275
      2. What would be HELL to you?55
      3. The obvious next step become Ken then become Barbie1526
      4. I want to talk about the WEATHER no politics no religion19047117

      See more discussions