Found 10th Nov 2008
i noticed someone was after buying these last night but the thread was locked so i couldnt post.
I dont know what they are for but i have one off a llt bottle if anyone wants it, i take it its the code on the plastic bottle.

  1. Misc
  2. Coke
Groups
  1. Misc
  2. Coke
31 Comments

I'll gladly have it =)

Admin

Moved to misc as this is a free code

It was me. PM me please.

dontdothatagain;3425328

It was me. PM me please.



I did ask first dont =)

But it was me who started the thread! :roll:

lol, not this one mate.

Think you know what the rules state on this one

Banned

dontdothatagain;3425382

But it was me who started the thread! :roll:



then they could have pm'd you had they wanted you to have it

It was me actually.

Let the OP decide. Who, me who started the thread or the other party who was lucky to beat me?

I will wait in a queue for a code

just gonna dig around im my recycling bin.......im sure i have some coke bottles in there!

If you have any, I will have yours Bitsey!

dontdothatagain;3425529

If you have any, I will have yours Bitsey!



didn't get in the queue......naughty

bitseylango;3425519

just gonna dig around im my recycling bin.......im sure i have some coke … just gonna dig around im my recycling bin.......im sure i have some coke bottles in there!



If you're recyclying rewards you bitsey i think it'd be fairest to go from the top of the post down one each, till you run out :-D bit biased though i am.

eca07mc;3425545

I'm going to go pick some up in an hour or so, if anyone wants to paypal … I'm going to go pick some up in an hour or so, if anyone wants to paypal gift me 2.50 (or however much they are) i'll pick up an extra box and pm you the codes, and keep the coke



The two for £5?

It isnt worth it just for the codes.

electriclinux;3425561

didn't get in the queue......naughty



I was already in the queue!

And I asked Bitsey 1st!

asked to get in the queue for a code first but it is up to them

I asked first for Bitseys tho. :thumbsup:

That is debatable

Bitsey, please could I have you're codes.

right stop argueing! I only have 2 codes and I asked my son to pick 2 members at random, DDTA gets one and electrilinux gets the other, if i get anymore i will PM eca07mc!

Thanks Bitsey

bitseylango;3425654

right stop argueing! I only have 2 codes and I asked my son to pick 2 … right stop argueing! I only have 2 codes and I asked my son to pick 2 members at random, DDTA gets one and electrilinux gets the other, if i get anymore i will PM eca07mc!



My lack of imaginative name foils me again!

Thanks anyway bitsey very philanthropic of you, rep left


Think that puts me top of the queue if anyone else has a code? PM me in exchange for rep and much love =)

Yeah (do feel a bit foolish now).
Yep that means statically if another one comes up you should get it.

Original Poster

hi have pm'd eca07ma the code as he was the first to reply to my post which is what i thought, luckily he pmd me first as i didnt know how to do that, lol. When i get some more ill gladly give them away :-)

Can I have the codes when you get them super?

Original Poster

Also thanks for the offer from another member but i dont want anything for them ill save it for you next time :-)

Thanks

Original Poster

Yes ok i think t was u that messaged me, lol. I had half a dozen or so that left with recycle bin on Friday, sry :-(

oh well. Thanks anyway

Banned

superskilly;3426695

Yes ok i think t was u that messaged me, lol. I had half a dozen or so … Yes ok i think t was u that messaged me, lol. I had half a dozen or so that left with recycle bin on Friday, sry :-(



oh it would have been, silky if you put these into the site you can save up for freebies, at the mo everyone wants them for an xbox or an ipod, heres the site if you wanna have a look [url]www.cokezone.co.uk[/url]
Post a comment
Avatar
@
    Text
    Top Discussions
    1. Amazon deliveries35
    2. I5 7600k vs i5 740011
    3. Computer upgrades89
    4. Invisalign dental braces in London22

    See more discussions