Cool to pay for £860 motorcycle through paypal using credit card...

Banned 17 replies
Found 13th Dec 2009
...even if he's admitted to leaving the country soon. My credit card will cover it even though its for a service and not goods?

My wedding was great cheers and thank you for all your messages, off to Vienna in the morning.

14 Comments

Wedding?

Original Poster Banned

bargainhunter2009;7211940

Wedding?



Yeah :thumbsup: ****ing best day of my life ever :w00t:

anyway so this guy I offered him the £850 asking price through gumtree, he put it on on ebay and I won at £860 so he's going to be a lot worse off now (idiot)

lumoruk;7211966

Yeah :thumbsup: ****ing best day of my life ever :w00t:



Shouldn't you be poking the fires :whistling:

Not bleedin querying crap on here :roll:

Fine hubby you make

Original Poster Banned

choc1969;7211987

Shouldn't you be poking the fires :whistling:Not bleedin querying crap on … Shouldn't you be poking the fires :whistling:Not bleedin querying crap on here :roll:Fine hubby you make



she's packing the cases :-D

lumoruk;7212027

she's packing the cases :-D



:w00t:

Original Poster Banned

http://farm5.static.flickr.com/4045/4182516650_9a0ab1e09a.jpg

http://farm3.static.flickr.com/2800/4181754791_20d588df44_o.jpg

Original Poster Banned

acecatcher3;7212078

congrats dude, looking dapper there ur wife looks quality too, send some … congrats dude, looking dapper there ur wife looks quality too, send some cake in the post ta!u going away on hols or whats the plan?



cheers, Vienna tomorrow morning :thumbsup:

Stunning couple, looks like you had a lovely day.

Congrats to you both xx

you look like the cat whos definately got the cream! Congrats to you both...

wheres the pic?

Original Poster Banned

choc1969;7212104

Stunning couple, looks like you had a lovely day.Congrats to you both xx



Yeah watched a bit of the video my brother did, quite er embarrassing I cried during the father in laws speech :roll:

bargainhunter2009;7212153

wheres the pic?



hum it must be blocked your end due to the hotness of my missus :thumbsup: parental block or something?

lumoruk;7212156

Yeah watched a bit of the video my brother did, quite er embarrassing I … Yeah watched a bit of the video my brother did, quite er embarrassing I cried during the father in laws speech :roll:



awwwww :), thats sweet

i wanna see if u got a fit wife lol

congrats mate hope u have a good time away!

congrats
Post a comment
Avatar
@
    Text
    Top Discussions
    1. Anger over Donald Trump's UK crime tweet1946
    2. Wow apple you really are bad56
    3. Just heard this...2 ★★★★★★★★★★★★★★ congrats to all on 392k ★★★★★★★★★★★★★★7769452
    4. I thought the 'Dementia tax' had gone for good,apparently not.816

    See more discussions