Craziest user name on HUKD ?

36 replies
Found 26th Oct 2008
Roll up !
I've gotta be in the top 100, but who's the daddy ?

  1. Misc
Groups
  1. Misc
35 Comments

Not me ;-) how many users on the site?

Banned

salder sound pretty crazy lol only joking

i am

Original Poster

acecatcher3;3289718

i am



Nah, you missed the point - yours would be quality on a poker site tho :thumbsup:

Banned

acecatcher3;3289718

i am



lmao!! nice avi!! if only you still wanted rep!!

salder21;3289724

lmao!! nice avi!! if only you still wanted rep!!



lol wonder if itl annoy him haha!

Banned

acecatcher3;3289733

lol wonder if itl annoy him haha!



prob :thumbsup::thumbsup:

you should keep it like that for a few weeks, see if he eventually ends up changing his own lol

salder21;3289714

salder sound pretty crazy lol only joking



salder is crazy!

vir3us;3289711

Not me ;-) how many users on the site?



recently it celebrated their 250,000th member i think, so more than that. :thumbsup:
oh and for the records, i'm blatantly the winner.

Original Poster

salder21;3289739

prob :thumbsup::thumbsup:you should keep it like that for a few weeks, … prob :thumbsup::thumbsup:you should keep it like that for a few weeks, see if he eventually ends up changing his own lol



Apparently plagirism is the highest form of flattery,so maybe not :?

Banned

sadiebabes;3289745

salder is crazy!



yup but not the username itself tho hun lol

night xxx

salder21;3289759

yup but not the username itself tho hun lolnight xxx



:? I meant the owner of the name.........

Original Poster

yimmie;3289749

recently it celebrated their 250,000th member i think, so more than that. … recently it celebrated their 250,000th member i think, so more than that. :thumbsup:oh and for the records, i'm blatantly the winner.



I'm not having that - stewards enquiry please !
You might make it into the top 100....for a nominal fee;-)

All cheques payable to the monkeys ring please !

Banned

sadiebabes;3289764

:? I meant the owner of the name.........



i know babe :-D xx ;-) x

:pApebottomface, are you saying I don't know who my father is?!!!

Original Poster

Banana79;3289799

:pApebottomface, are you saying I don't know who my father is?!!!



I wouldnt go that far !:?

Monkeybumcheeks;3289768

I'm not having that - stewards enquiry please !You might make it into the … I'm not having that - stewards enquiry please !You might make it into the top 100....for a nominal fee;-)All cheques payable to the monkeys ring please !



eww... :w00t: 'monkeys ring' sounds lovely.

Original Poster

yimmie;3289830

eww... :w00t: 'monkeys ring' sounds lovely.



Just common - sorry if I offended:oops:

Monkeybumcheeks;3289810

I wouldnt go that far !:?



Good, because I see him every morning when he brings me the milk!

Monkeybumcheeks;3289851

Just common - sorry if I offended:oops:



haha, course not... i just didn't know how to take it... :oops:
congrats on your recent 1k btw. :):gift:

Original Poster

yimmie;3289879

haha, course not... i just didn't know how to take it... :oops:congrats … haha, course not... i just didn't know how to take it... :oops:congrats on your recent 1k btw. :):gift:



Wooooooooooooo ! Somone finally noticed....you win a prize,but only if I can find one thats on sale with 85% off and a 15% voucher

Thanks:gift:

Monkeybumcheeks;3289903

Wooooooooooooo ! Somone finally noticed....you win a prize,but only if I … Wooooooooooooo ! Somone finally noticed....you win a prize,but only if I can find one thats on sale with 85% off and a 15% voucher :pThanks:gift:



you would still have to pay about 10% of the original price... :thumbsup::p
i'm shocked noboy has noticed before! :O

Does bonkers count as crazy?? GEDDIT??

bellabonkers;3289929

Does bonkers count as crazy?? GEDDIT??



i actually thought of your name for this earlier... :whistling:

Original Poster

bellabonkers;3289929

Does bonkers count as crazy?? GEDDIT??



Sure does Bella !
Got to be more out there,tho a fine effort :thumbsup:

posting to fix the timing problem.

i've always been the daddy

Ace Hayward;3290182

i've always been the daddy



you and acecatcher post the samr kinda things lol...... its easy to get confused!!!

lyndsbowes;3290201

you and acecatcher post the samr kinda things lol...... its easy to get … you and acecatcher post the samr kinda things lol...... its easy to get confused!!!



im the original Ace. best way to tell the difference is by our lil pics, 2nd best way is the name... Ace Hayward, acecatcher.... hehe,

do i get a look in???

AND i'm definitely a Daddy

Banned

errrrrr helooooooo

Ace Hayward;3290209

im the original Ace. best way to tell the difference is by our lil pics, … im the original Ace. best way to tell the difference is by our lil pics, 2nd best way is the name... Ace Hayward, acecatcher.... hehe,



original yes, but im the upgraded package, everyone knows that! :-D

Original Poster

KERMITZBITZ;3290260

do i get a look in???AND i'm definitely a Daddy



You're the frogs boll**** mate! :-D

Monkeybumcheeks;3292462

You're the frogs boll**** mate! :-D



Oi, leave my boll***** out of it!!! :oops: :whistling:

Afternoon folks, interesting how the quiet ones have suddenly turned up on the thread:thinking:

http://i.treehugger.com/images/2007-2-28/Cane-toad-dazza.jpg

:O someone left me cruel rep on this thread. ..... by the way... haaaaaaaaaaa. not exactly "poor" now :D:D:D
Post a comment
Avatar
@
    Text
    Top Discussions
    1. What is gearbest like on warranty?79
    2. changing a dimmer swith to normal light switch34
    3. Swimming goggles for 3 year old21
    4. Parkopedia, can the info be trusted22

    See more discussions