Derby Vs Man Utd

Come on Derby hope you can win 1-0 or at least get a draw

Can Watch the game here atdhe.net/liv…tml

59 Comments

Come on you Mighty Rams!!

Thanks for the link, listening to it at the mo, OH has gone (as always!!)

I Hope You Get A Win Aswell................................not
Fattys Justed Scored

did you have a premenision then lol

Original Poster

OMG!!! What a bloody great GOALLLLLLLLLLLLL!!!!

Brilliant, double thanks for the link, just as the goal went in!!

Nigel's influence already?

come on you redddddddddddddsssssssssssss..........................

dont like saying it but looking better side..............grrrrrrrrrrr

mrfun1981;3983994

OMG!!! What a bloody great GOALLLLLLLLLLLLL!!!!



Quality Goal!!

Come on Derby :-D

nooooooooo.......not Derby!

get the big guns on at harf time.............thr two Rs rooney ronaldo..........but i fancy a vidic goal later...

Original Poster

bitseylango;3984170

nooooooooo.......not Derby!



Im afraid so :lol:

GAZUK;3984193

get the big guns on at harf time.............thr two Rs rooney … get the big guns on at harf time.............thr two Rs rooney ronaldo..........but i fancy a vidic goal later...



I think they need them, Derby is playing some good football at the moment. I hope it stays this way it will then make the 2nd leg interesting

GAZUK;3984025

come on you redddddddddddddsssssssssssss..........................



Come on Friday 23rd!!!

i will try to be there.......................................if i can get a ticket

GAZUK;3984446

i will try to be there.......................................if i can get … i will try to be there.......................................if i can get a ticket



Could get you one but......!!

Original Poster

Looks like the big boys are going to come on, for Man Utd

Come on Derby you can do this

Come on Derby!!

Keep it together for the last 25 mins :thumbsup:

Mijooly;3984710

Come on Derby!!Keep it together for the last 25 mins :thumbsup:



+1
[SIZE="7"]come on derby[/SIZE] :-D

lyndsbowes;3984759

+1[SIZE="7"]come on derby[/SIZE] :-D



LOL !!

lyndsbowes;3984759

+1[SIZE="7"]come on derby[/SIZE] :-D



:x barrrrrrrrrrrrr

come on derby!!!!!!!! do what saints couldnt do at the weekend!!! least you got a decent ref in this match!!!!

bitseylango;3984857

:x barrrrrrrrrrrrr



sorry babe but being a scouser i would rather cut off my right arm than hope for man u to ever win a game....... tho i still love ya :-D xxx

bitseylango;3984857

:x barrrrrrrrrrrrr



Haha just seen your location :whistling:

lyndsbowes;3984909

sorry babe but being a scouser i would rather cut off my right arm than … sorry babe but being a scouser i would rather cut off my right arm than hope for man u to ever win a game....... tho i still love ya :-D xxx



its a tough call this one.........Im torn....literally!

Banned

Come on Derby. Get another.

Hope to see you in the final. :thumbsup:

How did he miss that!!!! :x

Original Poster

Mijooly;3984954

How did he miss that!!!! :x



I know, i cant believe you missed it

bitseylango;3984930

its a tough call this one.........Im torn....literally!



i'm not watching it :-( but there is no way in this world i would ever chant for man u :whistling:

Mijooly;3984954

How did he miss that!!!! :x



:giggle:

mrfun1981;3984965

I know, i cant believe you missed it



who missed what :? pls keep me informed coz by the time i put it on it'll be finished :roll:

Anyone got any Prozac? Please!!

Original Poster

lyndsbowes;3984987

who missed what :? pls keep me informed coz by the time i put it on it'll … who missed what :? pls keep me informed coz by the time i put it on it'll be finished :roll:



Derby Missed a open goal from 6 yards out!!!

Not Savage, please NO!!!!

4 mins added time :x

can ronaldo do it?


EDIT! Nooooooooooooo

Get in!!!!

Original Poster

Well done Derby!!

Lets hope you can get a result in the 2nd leg

Yes well done Rams

Bring it on a week next Tuesday!!

The better team won........new manager syndrome works well doesnt it!

mrfun1981;3985023

Derby Missed a open goal from 6 yards out!!!



bar stewards

bitseylango;3985211

The better team won........new manager syndrome works well doesnt it!



Lets hope so, looking forward to the 20th and the 23rd, even if it does mean I'll be a football widow!!
Post a comment
Avatar
@
    Text
    Top Discussions
    1. Sad news about Barcelona2185
    2. New TV,Film & Ebook Releases 2407226
    3. How dangerous is Donald trump?1120
    4. ❅☁☁❅ I want☼to talk☼about the☔WEATHER☔no politics☃no religion❅☁☁❅18846126

    See more discussions