Found 24th Nov 2008
WOOP WOOP WOOP WOOP




Just Picked up Chinese Democracy the brand new album by Guns n Roses


This is the day i have been waiting for since I was like 10!


Needless to say I am now a very happy man



How are your days?
Not that I care cause like I said I just bought Chinese Democracy

  1. Misc
Groups
  1. Misc
65 Comments

Original Poster Banned

http://sharemarketing.files.wordpress.com/2008/03/picture-4.png

Original Poster Banned

http://img71.imageshack.us/img71/8086/07zx1.jpg

Original Poster Banned

http://img217.imageshack.us/img217/4918/gunsnrosestu0.jpg

this album sucks

Banned

I will have a coyp of that tomorrow .... the local music store wala does not seem to have it

Original Poster Banned

http://www.aceshowbiz.com/images/news/00016676.jpg

Whats with his black fingers in the photo?

hehe!

Original Poster Banned

http://media.ebaumsworld.com/picture/PeraSyte603/ChineseDemocracy.png

aww bless i hope it brings you many hours of pleasure ODB .... you could self-examine to it lol :giggle:

Original Poster Banned

http://i12.photobucket.com/albums/a240/Pursuing_Truth/1582500.jpg

Original Poster Banned

http://hangout.altsounds.com/geek/gars/images/2/7/gnr_chinesedemocracy.jpg

Banned

jellybaby22;3552736

wow thanks for sharing.......:roll:what next...i finally managed to do up … wow thanks for sharing.......:roll:what next...i finally managed to do up my own coat and shoelaces:?good album though.....:thumbsup:



lol ..... could'nt help it lolllzzz

Original Poster Banned

http://guitarbassman.com/wp-content/uploads/2008/06/axl-rose-mtv-awards.jpg

Original Poster Banned

http://www.mugshots.com/IMAGES/Mugshot__axl-rose.jpg

Original Poster Banned

http://idolator.com/assets/resources/2007/10/JesusAxl.jpg

Banned

i've heard its just like every other roses stuff pretty ordinary just been done to earn some shackles from its core fan base

Original Poster Banned

http://www.wildaxes.com/images/Axl-Rose.jpg

Could really still go a chinese for lunch right now! Thanks for the reminder!

Original Poster Banned

http://i79.photobucket.com/albums/j139/rain55/AxlRose33-1.jpg

sorry but since going to see guns and roses at wembley arena I have been totally put off now.

they have not been gnr since slash left

Original Poster Banned

LOL

DR. PEPPER


OWNED!!!


http://www.hypeful.com/wp-content/uploads/2008/03/dpgnr.jpg

Banned

Yeah GnR is like watching lazytown when you're grown up.. it makes you feel dirty

wierdowoss;3552810

Yeah GnR is like watching lazytown when you're grown up.. it makes you … Yeah GnR is like watching lazytown when you're grown up.. it makes you feel dirty




I LOVE that feeling! :thumbsup:

MinstrelMan;3552823

I LOVE that feeling! :thumbsup:



*gets excited......trying to pluck up the courage to ask....no..walks away with head down*

Havent heard it yet, but like the idea of feeling dirty also :whistling:

Banned

You guys make me sick!

Im gunna go watch playdays in my Y fronts now

Original Poster Banned

jellybaby22;3552835

If this is the norm..Im gonna start a thread too...I bought something … If this is the norm..Im gonna start a thread too...I bought something intresting today too ;-):-D



Was it pink? :?

jellybaby22;3552835

u would :-DIf this is the norm..Im gonna start a thread too...I bought … u would :-DIf this is the norm..Im gonna start a thread too...I bought something intresting today too ;-):-D



admit it jb - you've already bought it :-D

and its gonna go straight to best sellers!!!!!!!!!

Original Poster Banned

acecatcher3;3552721

this album sucks



You haven't even heard it and your not into rock so please go die

Dell_in_the_bed;3552728

I will have a coyp of that tomorrow .... the local music store wala does … I will have a coyp of that tomorrow .... the local music store wala does not seem to have it



Your music store SUCKS!
Shoot them all!

nicki3668;3552745

aww bless i hope it brings you many hours of pleasure ODB .... you could … aww bless i hope it brings you many hours of pleasure ODB .... you could self-examine to it lol :giggle:



it will

I will


I AM!

fragaliciousbob;3552781

i've heard its just like every other roses stuff pretty ordinary just … i've heard its just like every other roses stuff pretty ordinary just been done to earn some shackles from its core fan base



You know the mods became extinct in the 70's right?


ifyoudontask?;3552788

Could really still go a chinese for lunch right now! Thanks for the … Could really still go a chinese for lunch right now! Thanks for the reminder!



No worries...ENJOY!

owens101;3552792

sorry but since going to see guns and roses at wembley arena I have been … sorry but since going to see guns and roses at wembley arena I have been totally put off now.they have not been gnr since slash left



True...but times change

1 day they will get back together!

wierdowoss;3552810

Yeah GnR is like watching lazytown when you're grown up.. it makes you … Yeah GnR is like watching lazytown when you're grown up.. it makes you feel dirty



I like being dirty!

I AM DIRTY!

wierdowoss;3552847

You guys make me sick!Im gunna go watch playdays in my Y fronts now



Nice thought...thanks for sharing!:)

loool im going to go kill myself now.....btw chris ur a top noon, u shud have quoted them ppl seperately and that would have been like a 5 post count boost.......

AND

if ur thread was going down the list of discussed u could have quoted them in bits so it went back up to top of discussion.....be careful tho, mods can suspend u if u do it obviously.

Original Poster Banned

acecatcher3;3552920

loool im going to go kill myself now.....btw chris ur a top noon, u shud … loool im going to go kill myself now.....btw chris ur a top noon, u shud have quoted them ppl seperately and that would have been like a 5 post count boost.......ANDif ur thread was going down the list of discussed u could have quoted them in bits so it went back up to top of discussion.....be careful tho, mods can suspend u if u do it obviously.



I dont do that...thats others...I like Multi-Quote function...tis good!


People that dont multi quote annoy the hell outta me! :x

Banned

you do know G n R died when slash left right ?

and MOD is a way of life its music will last forever and its style is in now

also AC/DC = better than G n R

fragaliciousbob;3552951

you do know G n R died when slash left right ? and MOD is a way of life … you do know G n R died when slash left right ? and MOD is a way of life its music will last forever and its style is in now also AC/DC = better than G n R



oh no, **** just got real

fragaliciousbob;3552951

you do know G n R died when slash left right ? and MOD is a way of life … you do know G n R died when slash left right ? and MOD is a way of life its music will last forever and its style is in now also AC/DC = better than G n R



*mercenaries 2 song playing faintly in the background*

Banned

worms , can , open

cat , pidgeons everywhere

Original Poster Banned

fragaliciousbob;3552951

you do know G n R died when slash left right ?



State the obvious why dont ya!

fragaliciousbob;3552951

and MOD is a way of life its music will last forever and its style is in … and MOD is a way of life its music will last forever and its style is in now



http://i15.photobucket.com/albums/a386/TPopes/O-RLY.jpg

http://www.innercity.freeserve.co.uk/Moor%20Street%20Mods%201980.jpg

You guys are soooooo cool!

fragaliciousbob;3552951

also AC/DC = better than G n R



Pfft...YEAH RIGHT! :-D

http://img367.imageshack.us/img367/2246/owlrael6ms.jpg

EPIC fail

I'm sitting here in computing quite bored. Hmm.

Original Poster Banned

silent;3553084

EPIC fail



Why?

strong words...low post count


I smell a multi...

emasu;3553090

I'm sitting here in computing quite bored. Hmm.




Oh hai Emasu :thumbsup:

emasu bet u cant tell me who built the first ever plane.
Post a comment
Avatar
@
    Text
    Top Discussions
    1. miikeyblue and shabbird's (but mostly shabbird's) Tuesday night pub quiz!564102
    2. I want to talk about the WEATHER no politics no religion19247569
    3. Just heard this...2 ★★★★★★★★★★★★★★ congrats to all on 392k ★★★★★★★★★★★★★★7769246
    4. EA shuts down Visceral Games.33

    See more discussions