Groups

    F1 2010 PS3 Pre-order (Shopto.Net)

    Really want to pre-order from these guys as they are the cheapest, but a bit wary as it says prices can change. Do you guys think it has a chance of going up by a considerable amount, say £3-4, as thats the difference between them and the next cheapest

    Thanks.

    12 Comments

    How much is it? Amazon normally are pretty good think its about 37 quid now and if it drops after u pre order u get the lowest price. I think that's what I'll be doing. F1 on the xbox ftw though the controller is much better suited for driving games

    Whens it out?

    24th Sept. Just looked on ShopTo and its at £31.98 tbh i can see that price going up nearer the release date.

    Original Poster

    I've pre-ordered it with Zavvi @ £34.95 - Quidco. Do they guarantee the price? Hope so!

    Just had a look at Tesco Entertainment - £64! oO

    I wonder if there will be a decent supermarket price on it hmmm. I dont normally buy games brand new cos the price always fall stupidly on them but this game im gonna cos it should be awwweeesssoome. No doubt it will drop to like £20 before christmas though

    Original Poster

    numptyj

    I wonder if there will be a decent supermarket price on it hmmm. I dont … I wonder if there will be a decent supermarket price on it hmmm. I dont normally buy games brand new cos the price always fall stupidly on them but this game im gonna cos it should be awwweeesssoome. No doubt it will drop to like £20 before christmas though



    Yeah, thats what I'm worried about too. Plus availability will be very low (as with GT5). Thats what made me pre-order today X)

    Banned

    dunno why OP is worrying tbh

    SHOPTO PRE ORDER PRICE GUARANTEE

    Sometimes between pre-ordering an item and its dispatch a product's price can change. However with our pre-order price guarantee should the price of an item increase after you've placed your pre-order we will honour your original price! The price you pay will be listed in your pre-order basket.

    Should we reduce a pre-order in price we will also automatically reduce the cost of your pre-order to this.

    Original Poster

    csiman

    dunno why OP is worrying tbh SHOPTO PRE ORDER PRICE GUARANTEESometimes … dunno why OP is worrying tbh SHOPTO PRE ORDER PRICE GUARANTEESometimes between pre-ordering an item and its dispatch a product's price can change. However with our pre-order price guarantee should the price of an item increase after you've placed your pre-order we will honour your original price! The price you pay will be listed in your pre-order basket.Should we reduce a pre-order in price we will also automatically reduce the cost of your pre-order to this.



    This doesnt help tho:
    http://i460.photobucket.com/albums/qq325/mikey2703/f1321.png

    Explain that one then

    Banned

    dontdothatagain

    This doesnt help tho:Explain that one then


    its not rocket science. Price may change - pretty obvious really lol

    T&Cs clearly state only price change that will affect a pre-order is if it reduces further

    /end
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. Working conditions, workers rights. Standing at work causing pain. Is this …714
      2. Can anyone share their Sky Go with me for £7.50 a month?11
      3. Freesat - Dave1117
      4. Speccing a gaming pc410

      See more discussions