Groups
    EXPIRED

    Free: Play.com £1 off £8.95 spend codes - 25 available

    Banned
    Mods - please close/move as you see fit, however.....

    I have 25 £1 off £8.95 spend at play.com vouchers from the Mcdonalds promo, which I have either got myself, or been given by family etc. I have no use for them, so they are here for anyone who needs them - let me know and I shall PM them.
    Please note only one code can be used per transaction.

    Just to let people know am typing them all up currently and will pm once I'm done in about 5 mins lol
    - JustifiedAncient

    51 Comments

    Yes please :thumbsup:

    Yes please!!

    me too please
    thanks for the code very kind rep left x

    Can I have one please thanks :thumbsup:
    received and left rep thank again

    pretty please can I have one too

    yes please!

    If you have any left ..yes please matey
    recieved and rep left ..thanks again mate

    I'll take one if that's ok? Thanks.

    Ooh yes please matey

    Received and repped - cheers

    i'll have one please

    Can i have one please x

    I'd love one if you've got any left? Thanks!

    i'll take one thanks

    received and repped, thanks a lot

    souljacker;8425850

    received and repped, thanks a lot



    ^^^^^^^^^
    +1 thanks

    Original Poster Banned

    Happy to have them put to good use tbh! Everyone from page 1 done, 12 remaining for now, although may have more in a couple of days lol.

    Thanks for the rep btw everyone, honestly not why I'm doing this(!) I just don't like the idea of throwing them out!!

    mod

    Good of you JustifiedAncient
    Don't want one but just wanted to say nice gesture and no intentions of locking etc

    Would love one if there's any left, cheers!

    If you have any left I'd like one please :-)

    Can I have one please thanks :thumbsup:

    Original Poster Banned

    andywedge;8426287

    Good of you JustifiedAncientDon't want one but just wanted to say nice … Good of you JustifiedAncientDon't want one but just wanted to say nice gesture and no intentions of locking etc



    Thanks Andy

    Three above have all been issued with codes!

    Banned

    Can I have one please

    given to you by the family :whistling:

    Original Poster Banned

    ryman1000;8426706

    Can I have one pleasegiven to you by the family :whistling:



    lol, honest! My girlfriend is one of 5, and I am one of 4, so between the lot of us thats not many meals!

    Code pmed:thumbsup:

    Could I have one please - I'm always buying stuff from there and have already used 1 today donated by DLM.


    EDIT: Awesome, thanks!!!! Repped..






    .

    Can I have one please

    could i have 1 plz:thumbsup:

    Me too please!

    Yes please. Thanks you

    Received code many thanks, have repped x x x

    yes please

    I'll have one, please.

    Original Poster Banned

    All of the above done. Only 2 remain!

    Thanks!

    Cheers pal. repped mate. Do you know when the code expires? thanks

    If there's any left can i have one, please.

    could i have a voucher please? thanks a lot

    Original Poster Banned

    ganga;8431266

    Cheers pal. repped mate. Do you know when the code expires? thanks



    31/5/10, so you have a while yet! Last two codes just gone to above people - all gone now!

    if theres any left id like one please

    thanks for mine.

    Sorry, commenting is no longer available on this discussion.

    Top Discussions
    1. How dangerous is Donald trump?2283
    2. Just heard this...2 ★★★★★★★★★★★★★★ congrats to all on 392k ★★★★★★★★★★★★★★7764143
    3. I banned myself from HUKD for 3m, I saved so much money!2748
    4. What do you feel like whinging about today?1917255

    See more discussions