Groups
    EXPIRED

    General Enquiry

    don't get many of these in misc ..... so gonna go for this new tactic

    Do i seem like a bitter person from my threads? I really don't wanna be a bitter person like sassie so help meeeeeeeeeee


    p.s.. j/k sassie ......... muchos love to you xx

    42 Comments

    Banned

    bitter as in what way, bitter faced like you bit a wasp, or bitter about life

    Banned

    theres no way you'll get to sassies levedl even if you tried...then comes me

    Banned

    kapows;5573507

    theres no way you'll get to sassies levedl even if you tried...then comes … theres no way you'll get to sassies levedl even if you tried...then comes me



    thought you where going to asda

    Original Poster

    bitter as in i have a grudge i guess or jealousy

    Banned

    faevilangel;5573514

    bitter as in i have a grudge i guess or jealousy



    never seen any post to sugest that, but then again im sure some on here see what they want to, so yeah you a bitter old fart

    Original Poster

    sassie;5573518

    never seen any post to sugest that, but then again im sure some on here … never seen any post to sugest that, but then again im sure some on here see what they want to, so yeah you a bitter old fart



    wooo!! im just like you :-D we can be bitter partners ...... bittering the earth towards everything and everyone

    Banned

    sassie;5573513

    thought you where going to asda



    jogged it and back

    Banned

    faevilangel;5573527

    wooo!! im just like you :-D we can be bitter partners ...... bittering … wooo!! im just like you :-D we can be bitter partners ...... bittering the earth towards everything and everyone



    im not bitter, just misunderstood, amongst other things

    Original Poster

    tinkerbell28;5573523

    No, why would you say that, has someone been leaving anonymous rep or … No, why would you say that, has someone been leaving anonymous rep or something lol.I would say you had your head screwed on :thumbsup:



    i cannot caterogically deny this rumour

    i try to see things with a level head and try not to put my personal feelings into my posts

    Original Poster

    sassie;5573532

    im not bitter, just misunderstood, amongst other things



    so i was right all along ...... your bad but misunderstood ;-)

    Banned

    faevilangel;5573537

    so i was right all along ...... your bad but misunderstood ;-)



    people will see and say what they have to to ease their conscience, i have had alot of crap in life and can eithr use it to move on with life or use it to make me bitter, the latter would not help anyone

    beware of flying handbags!:-D

    [COLOR="Red"]There are too many playa haterz on the Misc. :-([/COLOR]

    Original Poster

    sassie;5573545

    people will see and say what they have to to ease their conscience, i … people will see and say what they have to to ease their conscience, i have had alot of crap in life and can eithr use it to move on with life or use it to make me bitter, the latter would not help anyone



    so you don't act bitter for fun :thinking: they are sooooo wrong about you sass :thumbsup:

    seriously though ... someone has been through the situation before and gives general advice, how can they be bitter, if they are just giving a view of which they can relate to?

    Original Poster

    tinkerbell28;5573553

    Ahh why am I not suprised for here, at the end of the day if people … Ahh why am I not suprised for here, at the end of the day if people decide to air their dirt laundry on a forum and make such a hash of it, doing themselves no favours in the process that's peoples own look out.If anyone has been sent any anonymous rep for voicing level headed opinions that's bang out.People don't like to be told they are making a mistake even if deep down they know it.Now this thread will be pulled for that comment, but for what it's worth needed to be said, night



    straight to the point as usual :thumbsup: i keep my laundry in its basket and away from prying eyes .... i don't wanna see someones dirty underwear while putting my laundry away

    Banned

    faevilangel;5573561

    so you don't act bitter for fun :thinking: they are sooooo wrong about … so you don't act bitter for fun :thinking: they are sooooo wrong about you sass :thumbsup:seriously though ... someone has been through the situation before and gives general advice, how can they be bitter, if they are just giving a view of which they can relate to?



    dude lol! you being serious about turnin sass str8?

    theres only one way to do that....and youre wayyyy off the mark :-D :w00t:

    Banned

    tinkerbell28;5573553

    Ahh why am I not suprised for here, at the end of the day if people … Ahh why am I not suprised for here, at the end of the day if people decide to air their dirt laundry on a forum and make such a hash of it, doing themselves no favours in the process that's peoples own look out.If anyone has been sent any anonymous rep for voicing level headed opinions that's bang out.People don't like to be told they are making a mistake even if deep down they know it.Now this thread will be pulled for that comment, but for what it's worth needed to be said, night



    oooooooh first sassie now you?

    whaddya think sass? think she deserves the rep you got? ....i never knew women were soo similar

    faevilangel;5573565

    straight to the point as usual :thumbsup: i keep my laundry in its basket … straight to the point as usual :thumbsup: i keep my laundry in its basket and away from prying eyes .... i don't wanna see someones dirty underwear while putting my laundry away



    *quickly puts laundry back in basket, and shuffles inside with it*

    Hiya!

    kapows;5573579

    dude lol! you being serious about turnin sass str8?theres only one way to … dude lol! you being serious about turnin sass str8?theres only one way to do that....and youre wayyyy off the mark :-D



    kapows;5573583

    oooooooh first sassie now you?whaddya think sass? think she deserves the … oooooooh first sassie now you?whaddya think sass? think she deserves the rep you got? ....i never knew women were soo similar



    :? ...

    and again...

    :?

    Original Poster

    kapows;5573579

    dude lol! you being serious about turnin sass str8?theres only one way to … dude lol! you being serious about turnin sass str8?theres only one way to do that....and youre wayyyy off the mark :-D :w00t:



    ohhh teach me... ohh wise one :thumbsup:

    Banned

    faevilangel;5573600

    ohhh teach me... ohh wise one :thumbsup:



    lol you gotta have the right tools for the job :-D

    Banned

    dmh77;5573597

    :? ...and again...:?



    lol dmh! welcome!

    ull always be :?

    just go with it :-D

    Original Poster

    kapows;5573607

    lol you gotta have the right tools for the job :-D



    i have my baton if that helps :w00t:

    Banned

    faevilangel;5573561

    so you don't act bitter for fun :thinking: they are sooooo wrong about … so you don't act bitter for fun :thinking: they are sooooo wrong about you sass :thumbsup:seriously though ... someone has been through the situation before and gives general advice, how can they be bitter, if they are just giving a view of which they can relate to?



    you dont get to be old without learning lessons in life, ive learnt most, but im sure theres a few more to come, some of the hardest learnt where before children and a few after, sometime it also took me a few times for the lesson to be learnt, i have no room to judge, but do have room to give an opinion on what i think is right and wrong, it doesnt make me a hypocrit it makes me someone who doesnt want others to make the same mistakes, althought most of us have to go through what we do to realise what we have done

    kapows;5573609

    lol dmh! welcome!ull always be :?just go with it :-D



    OOiiiiiiiiiiiiiiii you...... don't start... I will eat you alive!!!! :evil:

    Original Poster

    sassie;5573616

    you dont get to be old without learning lessons in life, ive learnt most, … you dont get to be old without learning lessons in life, ive learnt most, but im sure theres a few more to come, some of the hardest learnt where before children and a few after, sometime it also took me a few times for the lesson to be learnt, i have no room to judge, but do have room to give an opinion on what i think is right and wrong, it doesnt make me a hypocrit it makes me someone who doesnt want others to make the same mistakes, althought most of us have to go through what we do to realise what we have done



    yeah but this is hukd ... having an opinion is a spammable offence :w00t:

    Banned

    dmh77;5573618

    OOiiiiiiiiiiiiiiii you...... don't start... I will eat you alive!!!! … OOiiiiiiiiiiiiiiii you...... don't start... I will eat you alive!!!! :evil:



    you'll probably choke on me :? :-D

    Banned

    faevilangel;5573621

    yeah but this is hukd ... having an opinion is a spammable offence :w00t:



    well i can live with that ;-)

    Original Poster

    sassie;5573626

    well i can live with that ;-)



    they shall never silence the sassinator :w00t:

    Banned

    faevilangel;5573630

    they shall never silence the sassinator :w00t:



    think thats where the ban comes in :w00t:

    kapows;5573622

    you'll probably choke on me :? :-D



    Hmmmm... could be, but not gonna happen!!! ;-) XX

    Original Poster

    sassie;5573632

    think thats where the ban comes in :w00t:



    ban :? never even had a infraction :-( cannot ban me :roll:

    Banned

    faevilangel;5573639

    ban :? never even had a infraction :-( cannot ban me :roll:



    i meant me, think a few are working on it - lol

    Original Poster

    sassie;5573645

    i meant me, think a few are working on it - lol



    they would need to replace you before they ban :whistling: the forum will lose a valuable moderator

    Banned

    dmh77;5573636

    Hmmmm... could be, but not gonna happen!!! ;-) XX



    lol youre gonna wish you gave it a second thought before you opened that mouth! :w00t: :-D

    Banned

    faevilangel;5573658

    they would need to replace you before they ban :whistling: the forum will … they would need to replace you before they ban :whistling: the forum will lose a valuable moderator



    pmsl - you mean would leave them less work to do :w00t:


    and on that note im off to bed, well im in bed, but off to get some sleep, night all xxx

    Original Poster

    sassie;5573662

    pmsl - you mean would leave them less work to do :w00t:and on that note … pmsl - you mean would leave them less work to do :w00t:and on that note im off to bed, well im in bed, but off to get some sleep, night all xxx



    we shall have more fun tomorrow :thumbsup: nite

    kapows;5573661

    lol youre gonna wish you gave it a second thought before you opened that … lol youre gonna wish you gave it a second thought before you opened that mouth! :w00t: :-D



    Nah ah ah......... not a chance.... ;-)

    Banned

    dmh77;5573701

    Nah ah ah......... not a chance.... ;-)



    keep talking...i aint gonna do the manouvre ill just watch while you choke and laugh :-D

    tinkerbell28;5573523

    No, why would you say that, has someone been leaving anonymous rep or … No, why would you say that, has someone been leaving anonymous rep or something lol.I would say you had your head screwed on :thumbsup:



    So it aint just me then?? :?
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. Veteran TV host Sir Bruce Forsyth dies at 892529
      2. Veteran TV presenter doesn't die but gets damages from the Police - is that…66
      3. Just heard this...2 ★★★★★★★★★★★★★★ congrats to all on 392k ★★★★★★★★★★★★★★7764306
      4. ❅☁☁❅ I want☼to talk☼about the☔WEATHER☔no politics☃no religion❅☁☁❅18846211

      See more discussions