Good Morning

175
Found 29th Apr 2008
Just wanna say good morning everyone.
Good afternoon everyone.
Community Updates
Misc
175 Comments
Bug**r off! I'm only on my second cup of coffee and it hasn't entered my bloodstream properly. Anyway, shouldn't you be cleaning windows??
Awww thats nice...

Morning, its sunny - be happy (unless you were stuck in traffic on M62)
Liddle ol' me;1989942

Bug**r off! I'm only on my second cup of coffee and it hasn't entered my … Bug**r off! I'm only on my second cup of coffee and it hasn't entered my bloodstream properly.




Someones not getting any :w00t:
Morning Liddle,, Juicy Lucy and da Minstrel Man, how u all doing this fine day? (raining here)
MinstrelMan;1989945

Someones not getting any :w00t:



Any what? Coffee? I thought I made it clear that I was :whistling:
MinstrelMan;1989945

Someones not getting any :w00t:





lol, me neither, old man went to sleep. ruddy cheek of it.
Hi again Mrs Moon - lookin' good up there on your star!
Good morning. who's on fry up duties?
Liddle ol' me;1989960

Hi again Mrs Moon - lookin' good up there on your star!



Thanks honey, it pays to advertise. lol
MBeeching;1989963

Good morning. who's on fry up duties?



bacon roll for me pleeeeasee
Liddle ol' me;1989960

Hi again Mrs Moon - lookin' good up there on your star!



Think its a moon????? :oops:
mrs moon 53;1989956

lol, me neither, old man went to sleep. ruddy cheek of it.



old man? :?

where I'm from old man refers to my dad........ your not from Austria are you moon? :whistling: eww

whats everyone upto today then?

liddle: try espresso, its small dark and give you what you need, fast..... kinda like me :whistling:
Naeem786;1989966

Think its a moon????? :oops:



Tis The Moon, try to ride it as often as I can. lol


Sorry, too early for innuendo's??
mrs moon 53;1989970

Tis The Moon, try to ride it as often as I can. lolSorry, too early for … Tis The Moon, try to ride it as often as I can. lolSorry, too early for innuendo's??



never to early for inuendos :thumbsup:
MinstrelMan;1989971

never to early for inuendos :thumbsup:



lol, my kinda people :-D
mrs moon 53;1989976

lol, my kinda people :-D



ohhh yessssssss
tell you what, you dont wanna sit on the wrong part of that moon, it look lil sharp
Naeem786;1989966

Think its a moon????? :oops:



mrs moon 53;1989970

Tis The Moon, try to ride it as often as I can. lol:



Yep, just testing to see if you are properly awake. I was going to say satellite, but that wouldn't have drawn a response I think. Anyway Mrs Moon doesn't seem to care about names - as long as she can ride on it. Aint that right Mrs Star?
MinstrelMan;1989985

tell you what, you dont wanna sit on the wrong part of that moon, it look … tell you what, you dont wanna sit on the wrong part of that moon, it look lil sharp





Tut! Been riding for years me, I'm a pro fessional
Liddle ol' me;1989991

Yep, just testing to see if you are properly awake. I was going to say … Yep, just testing to see if you are properly awake. I was going to say satellite, but that wouldn't have drawn a response I think. Anyway Mrs Moon doesn't seem to care about names - as long as she can ride on it. Aint that right Mrs Star?




:thumbsup::thumbsup:you got it.... lol:thumbsup::thumbsup:
mrs moon 53;1989993

Tut! Been riding for years me, I'm a pro fessional



hehe - experience always counts!
Morning everyone! Just had to stop work to look out the window to admire the torrential downpour we just had....I have an exciting job! :lol:, oh and then come on here....
mrs moon 53;1989993

Tut! Been riding for years me, I'm a pro fessional



:lol:

very good
birdyboyuk;1990001

Morning everyone! Just had to stop work to look out the window to admire … Morning everyone! Just had to stop work to look out the window to admire the torrential downpour we just had....I have an exciting job! :lol:, oh and then come on here....




tis icky today innit?
birdyboyuk;1990001

Morning everyone! Just had to stop work to look out the window to admire … Morning everyone! Just had to stop work to look out the window to admire the torrential downpour we just had....I have an exciting job! :lol:, oh and then come on here....



Mornin' birdyboyuk - presume you look after birds somewhere in the UK as part of your job?
thats unlucky, crackin flags here today
Morning All :-D

It's a lovely sunny day here and I feel happy and chirpy this lovely Tuesday morning (can you tell who's not in work today!?) :thumbsup:
mrs moon 53;1990006

tis icky today innit?



You talking about the weather right? :whistling:lol

Yes, it doesn't look too good!
and a very good morning to you all too have a great day:-D:-D:-D
suze;1990016

Morning All :-DIt's a lovely sunny day here and I feel happy and chirpy … Morning All :-DIt's a lovely sunny day here and I feel happy and chirpy this lovely Tuesday morning (can you tell who's not in work today!?) :thumbsup:



wanna go skipping in the sunshine in an overly camp manner?
Liddle ol' me;1990013

Mornin' birdyboyuk - presume you look after birds somewhere in the UK as … Mornin' birdyboyuk - presume you look after birds somewhere in the UK as part of your job?



Oh no! lol

Well, in a way I spose! If you class the females who work for Barclays Bank, then I spose you're right!
Yep, nice day here too! Gotta sign off for a while and get some fresh air. been up since 3:30 and getting a bit groggy. I was lying about 2nd cup, I've had at least 4...
pah, no sun unfortunately

too sad
could do with a massage, got a stiff neck today. :?
Morning, feels like mid afternoon, been up since 3:30am!!! - Morning anyway
Liddle ol' me;1990034

Yep, nice day here too! Gotta sign off for a while and get some fresh … Yep, nice day here too! Gotta sign off for a while and get some fresh air. been up since 3:30 and getting a bit groggy. I was lying about 2nd cup, I've had at least 4...



love the smell but cant drink it, bleurgh! ;-)
Happy Tuesday everyone, it's lovely and sunny here
Good morning all ..................... great 'lay in' this morning !
MinstrelMan;1990024

wanna go skipping in the sunshine in an overly camp manner?




Actually.................yeah!!! :thumbsup:
is "lay in" a valid phrase, I mean is that the actual past tense of "lie in"?

educate my engrish
suze;1990094

Actually.................yeah!!! :thumbsup:



woooooo, I'll bring the fizzy pop - you supply the jelly and cake.
Post a comment
Avatar
@
    Text

    Top Discussions

    Top Merchants